kiintolevy asia

mulla on kiintolevyn muisti kahdesssa osassa c ja e osassa,c osassa on liian vähän muistia miten siirrän e osasta muistia c osaan?

7

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirtää "muistia"

      osiolta toiselle kun voisit siirtää dataa täyttyvältä osiolta sinne missä tilaa on ?

      Esim. koko "Omat tiedostot" (My documents) hakemisto siirtyy E osioon klikkaamalla "My Documents" kuvaketta hiiren oikealla, valitsemalla pikavalikosta Properties, menemällä aukeavassa ikkunassa Target-välilehdelle ja klikkaamalla "Move..." mistä eteenpäin wizardi taitaa neuvoa. Sattuneesta syystä en kokeile tätä itse täällä koska hakemistoni ovat jo siellä missä pitääkin joten en ihan muistin virkistämisen takia ala veivata satoja gigoja tavaraa ees taas...

    • .....

      Muisti eli keskusmuisti on koneellasi mikä on, ja sitä et voi siirrellä, vain lisätä tai vähentää.
      Jos tarkoitat kiintolevytilaa osiosta toiseen, se on aivan eri asia.

      • sinä...

        ..velleinesi et ole sitten ymmärrä, että kovalevytila on myös muistia..? Vai oliko tarkoituksesi vain päteä tyhmyydelläsi ja sotkea asiaa!


    • windows..

      sinulla on siinä kättöjärjestelmänä?

    • sinulla

      on C:asemalla paljon tiedostoja, voit yksikertaisesti vain hinata ne e:asemalle. Esim. musiikki, valokuva, elokuva ym. luot vaan niille kansiot e:asemalle ja otat hiiren vasemmalla tiedostoista kiinni ja heittelet ne sinne e:lle..

    • Rattopoika Roista

      Ns. lennossa voi toisesta levyosiosta ottaa "tilaa" ja siirtää sitä toiseen osioon. Temppu ei edes ole vaikea kun käytössä on oikeat ohjelmat.
      Kaupallisista kuuluisin lie Partition Magic. Ilmaisista paras on Gparted (parempi btw kuin em. Partition Magic)
      Löytyy mm. SystemRescueCD:ltä (boottaava Linux-distro)
      Limuxia ei kannata pelästyä, käyttöliittymä on suoraan graafinen ja Gparted helppokäyttöinen kuin mikä.
      http://www.sysresccd.org/Main_Page

      HUOM!
      1. kopsi tärkeät tiedostosi talteen ennen operaatiota
      2. tiedä mitä teet
      3. jos et tiedä, älä tee tätä tai kysy ainakin joltain, joka tietää.

      • onko tuo joku cd levy mikä pitää ostaa en nähny latauslinkkiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe