kiintolevy asia

mulla on kiintolevyn muisti kahdesssa osassa c ja e osassa,c osassa on liian vähän muistia miten siirrän e osasta muistia c osaan?

7

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirtää "muistia"

osiolta toiselle kun voisit siirtää dataa täyttyvältä osiolta sinne missä tilaa on ?

Esim. koko "Omat tiedostot" (My documents) hakemisto siirtyy E osioon klikkaamalla "My Documents" kuvaketta hiiren oikealla, valitsemalla pikavalikosta Properties, menemällä aukeavassa ikkunassa Target-välilehdelle ja klikkaamalla "Move..." mistä eteenpäin wizardi taitaa neuvoa. Sattuneesta syystä en kokeile tätä itse täällä koska hakemistoni ovat jo siellä missä pitääkin joten en ihan muistin virkistämisen takia ala veivata satoja gigoja tavaraa ees taas...

• .....

Muisti eli keskusmuisti on koneellasi mikä on, ja sitä et voi siirrellä, vain lisätä tai vähentää.
      Jos tarkoitat kiintolevytilaa osiosta toiseen, se on aivan eri asia.

• sinä...

..velleinesi et ole sitten ymmärrä, että kovalevytila on myös muistia..? Vai oliko tarkoituksesi vain päteä tyhmyydelläsi ja sotkea asiaa!

• windows..

sinulla on siinä kättöjärjestelmänä?

• sinulla

on C:asemalla paljon tiedostoja, voit yksikertaisesti vain hinata ne e:asemalle. Esim. musiikki, valokuva, elokuva ym. luot vaan niille kansiot e:asemalle ja otat hiiren vasemmalla tiedostoista kiinni ja heittelet ne sinne e:lle..

• Rattopoika Roista

Ns. lennossa voi toisesta levyosiosta ottaa "tilaa" ja siirtää sitä toiseen osioon. Temppu ei edes ole vaikea kun käytössä on oikeat ohjelmat.
      Kaupallisista kuuluisin lie Partition Magic. Ilmaisista paras on Gparted (parempi btw kuin em. Partition Magic)
      Löytyy mm. SystemRescueCD:ltä (boottaava Linux-distro)
      Limuxia ei kannata pelästyä, käyttöliittymä on suoraan graafinen ja Gparted helppokäyttöinen kuin mikä.
      http://www.sysresccd.org/Main_Page

HUOM!
      1. kopsi tärkeät tiedostosi talteen ennen operaatiota
      2. tiedä mitä teet
      3. jos et tiedä, älä tee tätä tai kysy ainakin joltain, joka tietää.

• onko tuo joku cd levy mikä pitää ostaa en nähny latauslinkkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe