Miksi ei poikasia???

janina

Miksi kotiloni eivät lisäänny??? Ne ovat olleet minulla kaikki kolme jo melkein puoli vuotta!!! Ne eivät ole ihan saman kokoisia, mutta ei niillä paljoa eroa ole. voinko tehdä lisääntymisen hyväksi mitään!?

7

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahempi...

Minulla on pahempi ongelma, poimin kolme kotiloa pyörätieltä ja toin himaan. Nyt kahdessa kuukaudessa niitä on yli sataa. Perkele munivat viikoittain, enkä tiedä mitä niille pitäisi tehdä. Ei viitsi tappakaa, kun ovat niin söpöjä...

• janina

ne pitää ikävä kyllä vaan vetää wc-pöntöstä alas tms. Ovatko muuten akaatteja? Jos ovat, niin ottaisin mielelläni muutaman!

• Käytä Järkeä!1
        janina kirjoitti:

ne pitää ikävä kyllä vaan vetää wc-pöntöstä alas tms. Ovatko muuten akaatteja? Jos ovat, niin ottaisin mielelläni muutaman!

ELÄVIÄ KOTILOITA EI TODELLAKAAN SAA VETÄÄ WC PÖNTÖSTÄ ALAS! Eläinrääkkäystä! Mieluummin murskaa munat ennen kuin ne kuoriutuvat! Ja janina, Käytä järkeä? Hän sanoi että ne ovat luonnosta otettuja, Ja jos et tiennyt niin akaatit elävät afrikassa luonnonvaraisesti! Ota selvää kotiloista ennen kuin hankit niitä! Kannattaa rekata tälle foorumille, Paljon parempi kuin suomi24 foorumi. http://www.phpbbserver.com/aksulit

• janina
        Käytä Järkeä!1 kirjoitti:

ELÄVIÄ KOTILOITA EI TODELLAKAAN SAA VETÄÄ WC PÖNTÖSTÄ ALAS! Eläinrääkkäystä! Mieluummin murskaa munat ennen kuin ne kuoriutuvat! Ja janina, Käytä järkeä? Hän sanoi että ne ovat luonnosta otettuja, Ja jos et tiennyt niin akaatit elävät afrikassa luonnonvaraisesti! Ota selvää kotiloista ennen kuin hankit niitä! Kannattaa rekata tälle foorumille, Paljon parempi kuin suomi24 foorumi. http://www.phpbbserver.com/aksulit

sain upeilta sivuiltas viiruksen koneeseen!!!

• kotsu
        janina kirjoitti:

mäkin sain viruksen!!! En tosiaan suosittele kultakotiloa!!!

• Keggis
        janina kirjoitti:

Kiintoisaa. Kultakotilo on ollut toiminnassa vaikka kuinka kauan, muttei sieltä ennen ole virusta tullut. Itse olen ollut mukana kultakotilon alkuvaiheilta lähtien ja seiltä kyllä löytyy kaiki perustiedot kotiloista, että se on kyllä rutkasti hyödyllisempi paikka kuin tämä suomi24..

• neeuli

Kaikki aksut ei välttämättä ees lisäänny, ( syytä en tiedä). Sanotaan että kotilot parittelevat helpommin kun pohjana on lannoittamatonta multaa, (en oo varma toimiiks, mut voit kokeilla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2276
    2. 129
      1822
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      93
      1160
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      965
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      945
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      922
    Aihe