Miksi ei poikasia???

janina

Miksi kotiloni eivät lisäänny??? Ne ovat olleet minulla kaikki kolme jo melkein puoli vuotta!!! Ne eivät ole ihan saman kokoisia, mutta ei niillä paljoa eroa ole. voinko tehdä lisääntymisen hyväksi mitään!?

7

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahempi...

      Minulla on pahempi ongelma, poimin kolme kotiloa pyörätieltä ja toin himaan. Nyt kahdessa kuukaudessa niitä on yli sataa. Perkele munivat viikoittain, enkä tiedä mitä niille pitäisi tehdä. Ei viitsi tappakaa, kun ovat niin söpöjä...

      • janina

        ne pitää ikävä kyllä vaan vetää wc-pöntöstä alas tms. Ovatko muuten akaatteja? Jos ovat, niin ottaisin mielelläni muutaman!


      • Käytä Järkeä!1
        janina kirjoitti:

        ne pitää ikävä kyllä vaan vetää wc-pöntöstä alas tms. Ovatko muuten akaatteja? Jos ovat, niin ottaisin mielelläni muutaman!

        ELÄVIÄ KOTILOITA EI TODELLAKAAN SAA VETÄÄ WC PÖNTÖSTÄ ALAS! Eläinrääkkäystä! Mieluummin murskaa munat ennen kuin ne kuoriutuvat! Ja janina, Käytä järkeä? Hän sanoi että ne ovat luonnosta otettuja, Ja jos et tiennyt niin akaatit elävät afrikassa luonnonvaraisesti! Ota selvää kotiloista ennen kuin hankit niitä! Kannattaa rekata tälle foorumille, Paljon parempi kuin suomi24 foorumi. http://www.phpbbserver.com/aksulit


      • janina
        Käytä Järkeä!1 kirjoitti:

        ELÄVIÄ KOTILOITA EI TODELLAKAAN SAA VETÄÄ WC PÖNTÖSTÄ ALAS! Eläinrääkkäystä! Mieluummin murskaa munat ennen kuin ne kuoriutuvat! Ja janina, Käytä järkeä? Hän sanoi että ne ovat luonnosta otettuja, Ja jos et tiennyt niin akaatit elävät afrikassa luonnonvaraisesti! Ota selvää kotiloista ennen kuin hankit niitä! Kannattaa rekata tälle foorumille, Paljon parempi kuin suomi24 foorumi. http://www.phpbbserver.com/aksulit

        sain upeilta sivuiltas viiruksen koneeseen!!!


      • kotsu
        janina kirjoitti:

        sain upeilta sivuiltas viiruksen koneeseen!!!

        mäkin sain viruksen!!! En tosiaan suosittele kultakotiloa!!!


      • Keggis
        janina kirjoitti:

        sain upeilta sivuiltas viiruksen koneeseen!!!

        Kiintoisaa. Kultakotilo on ollut toiminnassa vaikka kuinka kauan, muttei sieltä ennen ole virusta tullut. Itse olen ollut mukana kultakotilon alkuvaiheilta lähtien ja seiltä kyllä löytyy kaiki perustiedot kotiloista, että se on kyllä rutkasti hyödyllisempi paikka kuin tämä suomi24..


    • neeuli

      Kaikki aksut ei välttämättä ees lisäänny, ( syytä en tiedä). Sanotaan että kotilot parittelevat helpommin kun pohjana on lannoittamatonta multaa, (en oo varma toimiiks, mut voit kokeilla).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe