mulla scania 93,ja puutavaranosturi.ongelma on nyt että hydrl.öljy lämpenee niin kovin että nosto voima menee,jaksaa hyvin kylmänä nostaa.mutta kun 15min ajaa niin ei onnistuu enää!onko mahdollisesti pumppu niin väljä?luulisin nosturi oltava kunnossa.
APUA!!
7
1396
Vastaukset
- mielestäni
ettet ole pitempään touhunut hydrauliikkavehkeitten kanssa. Pumppuhan siinä on mennyt.
- jj,,jj
vikaa olla venttiili pöydässa solenoidin pakeliitti on sulanut vain koska vika tulee öljyn lämmettyä aika tyypillinen vika vanhemmissa kuormaimissa.
- näin...
Kun pumppu on kulunut se ei kehitä paineita, sama öljy kulkee rattaissa ja kehittää lämpöä. Ei muuta kun pumpun vaihtoa.
- romu äijä
näin... kirjoitti:
Kun pumppu on kulunut se ei kehitä paineita, sama öljy kulkee rattaissa ja kehittää lämpöä. Ei muuta kun pumpun vaihtoa.
kiitoksia,jo ruuvan huomenna pumppu irti ja haen uuden!pitkään aikaa ollut niin että,olen joutunut käyttää aika paljon kierroksia,kun nostan tavaraa.1300-1500k/min.ja se kuulema on aivan liikaa,niin varmaan sit pumppu finaalissa!!
- jj,,jj
romu äijä kirjoitti:
kiitoksia,jo ruuvan huomenna pumppu irti ja haen uuden!pitkään aikaa ollut niin että,olen joutunut käyttää aika paljon kierroksia,kun nostan tavaraa.1300-1500k/min.ja se kuulema on aivan liikaa,niin varmaan sit pumppu finaalissa!!
aloin miettimään että se kuormain on varmasti iältään samaa kaliiberia kuin se scaniakin, niin siinä ei varmasti ole sähkö ohjattua venttiili järjestelmää vaan aivan mekaaninen.
- Kroposnikkari
jj,,jj kirjoitti:
aloin miettimään että se kuormain on varmasti iältään samaa kaliiberia kuin se scaniakin, niin siinä ei varmasti ole sähkö ohjattua venttiili järjestelmää vaan aivan mekaaninen.
Kannattaisi tarkistaa nosturin shokkiventtiilit jos ovat kuluneet ei jaksa nostaa ja öljyt vaan lämpiävät ja sen jälkeen ei jaksa nostaa senkään vertaa.
- romu äijä
romu äijä kirjoitti:
jo laitoin uuden pumpun,ja vaihdoinkin suodattimet nyt jaksaa nosta tyhjäkäynillä,ja öljy ei kovin paljon lämpenee.että vika oli pumpussa.vaikka asiantuntijät väitti että vika jossain nosturissa.öljy lämpeni sen takia kun oli pakko ajaa korkeilla kierroksella,kun voima ei ollut!nyt ei muuta kun romua ajamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812336- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1171610Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1131355
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661096Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045