Alkoi tässä askarruttamaan nuo turvallisuus asiat kun luin juttuja Pietarista. Olen matkustamassa Sibelius junalla Pietariin ylihuomenna ja sen jälkeen minun täytyisi selvitä yksin metrolla kaupungin keskustaan. Onko päivällä matkustettaessa suurta vaaraa joutua ryöstetyksi taskuvarkaiden tai mikä parasta milliisin taholta? Paikalliset huomaavat minun kyllä olevan turisti, koska joudun kuljettamaan rinkkaa selässä ja tuijottamaan metrokarttaa.
Turvallisuus matkatessa Pietariin
4
2014
Vastaukset
- Aasiassa
Riski on suuri, jos olet niin tyhmä ja tietämätön, että luulet Pietarin olevan Aasiassa.
- Aasiassa
Vika näyttääkin palstan ylläpidossa, jotka laittavat nämä Pietari- ja Viipurikeskustelut tonne Aasia-otsikonkin alle.
- Tellustelija
...jos et itse vieläkään ole tajunnut, että nämä Venäjän jutut menee automaattisesti myös Aasia-osioon riippumatta mitä tarkoittaa. Eihän tämä ole näin ollutkaan kuin sen viisi vuotta...
Tellustelija
ps. Ja siihen alkuperäiseen kysymykseen, Pietari on SUURKAUPUNKI! Suurkaupungeissa on suurkaupunkien vaarat. Ei Pietari siitä poikkeusta tee, mutta ei se sen vaarallisempikaan ole. Eli siitä voinet tarvittavat tehdä johtopäätökset...
- Jooseppi////
Ikava kylla Pietari saati muukaan Venaja ei ole niin pelottava ja vaarallinen paikka kuin Suomen mediasta ja huhuista voisi olettaa.
Minulle ei vuosien!!! aikana ole koskaan eika missaan Venajalla tapahtunut mitaan. Joten etkohan sinakin selviydy nippa nappa hengissa Juna-asemalta keskustaan!
Tosin sitten kylla kannattaa lukittautua hotelliin (tai missa majoitutkaan) ja varata riittavasti ruokaa ja juomaa (suomesta tuotua tietysti), jotta voit viettaa siella turvallista ja mukavaa Pietarin lomaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1562909Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842600Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.641733Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221256
- 1101184
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141134Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3381027