NEVOTX

j-emm

Kukaan tuossa kyseisessä firmassa töissä? Millainen palkka? Työnantajana minkälainen :)

13

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili2

      minimi palkka ja en suosittele muutenkaan henkilöstöpolitiikka päin persettä,eli työntekijät ei oikeassa ja kaikki tulee työntekijöiden piikkiin koska vika EI voi olla johtoportaassa/vastaavassa

    • ex-työntekijä

      Niinhän se menee, kaikki kaatuu työntekijän niskaan, koska johtoporras ei osaa asioitaan eikä sitä kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi tai työssä viihtyminen... Joustamista vaaditaan viimeiseen asti, mutta kiitosta on turha odottaa, sillä sehän on vain työntekijän tehtävä. Ja jos oma jaksaminen loppuu järjettömiin työviikkoihin, niin olet maailman surkein työntekijä.

      Menettelee väliaikaisena työpaikkana, mutta suosittelen siirtymään eteenpäin heti kun mahdollista.

      • j-emm

        millaisia viikkoja jouduitte sitten tekemään? missä päin suomea olitte töissä? millainen palkka? :)


      • siili2
        j-emm kirjoitti:

        millaisia viikkoja jouduitte sitten tekemään? missä päin suomea olitte töissä? millainen palkka? :)

        palkka 7.58e ja korotusta turha odottaa saati mitään lisiä,kun ei firmassa sellaisista tiedetä mitään !?etelä-suomi


      • koettu on
        j-emm kirjoitti:

        millaisia viikkoja jouduitte sitten tekemään? missä päin suomea olitte töissä? millainen palkka? :)

        Yleensä viikossa tulee tehtyä maanantaista lauantaihin töitä, vähintään 50 (yleensä yli) tuntia viikossa. Jos menet vahingossa pyytämään vapaapäivää, niin selän takana saat haukut niskaasi.

        Ja palkka on tosiaan tes:n mukainen pohjapalkka, johon luvataan "huimia" korotuksia koeajan jälkeen, mutta lupauksiksi jää.

        Mutta edelleen, jos haluaa tuntea olonsa alimmaksi pohjasakaksi, niin nevotexille töihin vaan. Siellä arvostusta ei saa miltään suunnalta ja ihan lain määräämiä oikeuksiakin saa anomalla anoa.


    • miumau68

      tuli oltua pari viikkoa töissä ja sekin oli liikaa!! mihinkää ei oltu tyytyväisiä ja sanomista tuli joka koloon....ja perse ruvella sai painaa kutusella palkalla.pah ja moro

    • Elintarvikehygienisti

      Riippunee paljon esimiehestä,ainakin täällä kaakonkulmalla homma näyttää toimivan kakistelematta.Palkka on vain tes mutta itse ainakin viihdyn täällä leipomossa.

      • tadaaaa

        Eiköhän se ongelman alku ja juuri ole juuri siellä kaakonkulmalla... Tiedän, mistä puhun!


    • duunari85

      oon nevotexil töissä ja olen todennut sen et saa hikihatussa töitä tehä eikä siltikkää tilipäivänä kovi hääppösesti fiilis nouse. paska palkka tosiaanki. työ ajat on mite on, joillekki pukataa töitä nii paljo ettei kerkee vapaata pitää ja sit taas toisille ei tuu ku satunnaisia töitä kerran kahessa viikossa. kiva ja kiitos siitä siis. milläs sitte siinä elelet ja maksat laskut. eipä juuri millää. vapaata saa jos on ERITTÄIN hyvä syy. edes perhe juhlat ei kuulu siihen. monta viikkoo putkee yötyöllä rassaa kivasti mutta jos valitat saat heti huonon työntekijän leiman. koskaa ei tuu positiivista palautetta, vaikka kuinka oot parhaas tehny ja enemmänki, AINA löytyy jotai palautetta(huonoa). aikaa siivoukseen on rajallisesti ja jos on menny sen yli olet huono työntekijä, MUTTA jos aikaa menee vähemmän mitä on annettu olet siltikki huono työntekijä. jos satut menemää, esim kaupan ollessa auki, myymälän puolelle siivoomaan, on aika varmaa että saa ilkeitä katseita ja puheita asiakkailta SEKÄ kaupan henkilökunnalta. kukaa ei arvosta siivojia, mehä kuitenki siivotaan muiden jälkiä, kunnioitusta siis. mitäpä jos ei siivottais enää, miten sitte kaupan henkilökunnan kävis?

      onneks tää on mulle vaa väliaikasta.

      • minä ihte :)

        meillä menee niin, että vapaata saa kunhan sitä pyytää ajoissa ja muistaa siitä sitten vielä esimiestä muistuttaa jos on ollut ajoissa liikenteessä sen pyyntönsä kanssa. Toimii ainakin meillä. Toki on ollut tilanteita joissa vapaa on jouduttu perumaan esim. sairasloman takia, mutta se on asia erikseen, sitähän ei voi etukäteen tietää. Yötyötä ei meillä yleensä tehdä poikkeuksena tietysti myymälöiden peruspesut ja vahaukset, mutta senhän nyt ymmärtää, vaikea vahata kun kauppa täynnä sakkii. Pääsääntöisesti myymälän henkilökunta on ihan asiallista ja mukavaa porukkaa, mutta jos itse kulkee naama norsunvi..lla niin varmasti saa saman kohtelun.


    • japi..

      Onko firmalla pääluottamusmies ja kuuluvatko siivoojat ammattiliittoon? Itse epäilen ....etteivät siivoojat kuulu ammattiliittoon eikä firmalla ole pääluottamusmiestä. Toivottavasti olen väärässä.

    • murtunut

      kaikki on paskaa

    • Karski234

      Mitoitus todella tiukka, ylityöstä ei makseta, siivousvaunut antiikkia, samoin yhdistelmäkone. Mikäli menee ylitöiksi, on katsottava peiliin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe