paljonkohan kannattaa maksaa viikon reissusta kultahietikolle?Yksin olen lädössä elokuun vika viikolla,viikon reissua 4täden hotellissa tarjosivat matkatoimistossa 550e,tuntu paljolta,mutta tokihan nosti hintaa kun yksin punkkaa 2h/h..Kai netistä löytys paljokin halvemmalla,mut ei tässä mitään reppumatkaa sinne kai kukaan täyspäinen teekään...!
paljonko on paljon?
4
991
Vastaukset
- löhtee
Kuulosti kovalta hinnalta kun elokuussa saa
kovia äkkilähtöjä.
**** hotelliin voi päästä alle 300 eurolla
ja halvimpiin hotelleiin jopa 150 eurolla.- Ei mihinkään !
Harvinaista jos 150€:lla pääsee. En usko siihen ollenkaan.
300€:lla voi saada hyvällä tuurilla viikon reissun syksyllä.
Ei mitään "kovia" äkkilähtöjä ole enää, mutta vähän edullisemmin on joskus matkoja tarjolla kuin alkuper. 550€.
350-400€ voi olla lähellä totuutta.
- niinnnnn
niin ettei toi nyt kova hinta ole.ite maksan satasen enemmän ja olen huoneistossa 3 muun henkilön kans..toki jos haluat halvemmalla voit oottaa ja tilata äkkilähdön niitä saa vähän halvemmalla.
- maksat nyt
Jo elokuun alussa matkoja myydään edullisemmin loppukesälle.
Ja miksi 4 tähden hotelli ? Turhaa, jos haluat edullisuutta.
Kolmen tähdenkin hotellit on ihan ok. Sillä noin 100€:n erolla tekee paljon paikan päällä, syö ja juo 2-4 päivää tai voi ostaa monta, monta vaatetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2516286Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1115208KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa184371Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1683178Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123101Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1752633Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,872561Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1821746- 461689
- 711543