Miten helvetissä pääsen eroon huonekaluista nopeasti! Ihan hyvää tavaraa, jota kukaan ei halua, vaikka ilmaiseksi antaisin! Kierrätyskeskuksella ajelee vain yksi auto ja se pitää varata kuukausi etukäteen, jos sen haluaa saada.
Lähetystori Fidan sain noutamaan, mutta ottavatko he kaiken? Ottavatko he toimivan pesukoneen? Sohvakin on hyvässä kunnossa, toki hieman on tahroja, kun on lähes 10 v. vanha, mutta täysin ehjä.
En tiedä, mutta sellaiset ovat fiilikset, etten ikinä enää osta yhtään mitään! Kertokaa nyt kokemuksia ne, joilla niitä on! Mitä se Lähetystori nyt ottaa ja pitääkö kaiken olla täysin puhdasta ja kiiltävää? Mitä siihen autoon mahtuu edes?
Eroon huonekaluista
5
5773
Vastaukset
- Haihui
FIDA ottaa vain tavarat, jotka pystyy myymään kirpputoreillaan eli pitää olla aika hyväkuntoista ja melkein nykymuodin mukaista - tai sitten kunnolla vanhaa (>70 vuotta). Itseltäni kelpasi vain n puolet tavaroista.
Pelastusarmeija ottanee myös ehjää ja käyttökelpoista tavaraa. Heillä on myös noutopalvelu.
Itse joudun tilaamaan YTV:n Nouto-Sortin ja maksamaan tavaran poisviennistä, kun tavara ei kelvannut FIDAlle enkä jaksa kovin monelle alkaa tarjota. Joku ehdotti kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen laittamista. Mutta jos on kiire, niin ei taida sekään auttaa.- eroon sohvasta
piti maksaa! Ostin sängyn vuodesohvan tilalle. Liikkeessä kysyttiin, että mitä teen vanhalle sohvalle (olin siitä maininnut myyjälle). Luulin, että kierrätyskeskus hakisi ilmaiseksi, sohva kun oli vielä aivan hyväkuntoinen, ei vain mahtunut uuteen asuntooni. Hämmästyin suuresti, kun olisi veloitettu 20 euroa. Menin tähän huonekaluliikkeeseen ja sanoin, että viedään vanha pois. Hekin kun veloittivat 20 euroa. Periaatteesta en kierrätyskeskukselle ruvennut maksamaan. Olisivat myyneet sen ainakin 50 eurolla, ja minä olisin vielä maksanut 20 euroa heille siitä hyvästä! Huonekaluliike toimitti sen kaatopaikalle!
- Epätoivoinen erkki
Kiitos Nouto-Sortin mainitsemisesta. Ehdin ensin tarjota Fidalle kaiken ja sitten jos jotain "yli-isoa" jää käteen, saan Nouto-Sortin ne hakemaan. 50 euroa ne ottaa ja samaan kuormaan saa pistää kolme tavaraa. Ne eivät onneksi ala pilkuttamaan sitten!
- Kysyväinen
Etsin käytettyä ja toimivaa pesukonetta. Maksaisin siitä. cetna(at)welho.com
- lanellalle
Itse olen myös muuttamassa ja kun opiskelija olen etsin halpoja huonekaluja. Mikset mainitse tähän perään viestiisi mitä kaikkea sinulla on? Ja tosiaan myös suosittelen huutonetissa myymistä- ja täällä ainakin mainostamista. Kerro mitä sinulla on?
[email protected] (Voit laittaa myös kuvia :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681