Eroon huonekaluista

Epätoivoinen erkki

Miten helvetissä pääsen eroon huonekaluista nopeasti! Ihan hyvää tavaraa, jota kukaan ei halua, vaikka ilmaiseksi antaisin! Kierrätyskeskuksella ajelee vain yksi auto ja se pitää varata kuukausi etukäteen, jos sen haluaa saada.

Lähetystori Fidan sain noutamaan, mutta ottavatko he kaiken? Ottavatko he toimivan pesukoneen? Sohvakin on hyvässä kunnossa, toki hieman on tahroja, kun on lähes 10 v. vanha, mutta täysin ehjä.

En tiedä, mutta sellaiset ovat fiilikset, etten ikinä enää osta yhtään mitään! Kertokaa nyt kokemuksia ne, joilla niitä on! Mitä se Lähetystori nyt ottaa ja pitääkö kaiken olla täysin puhdasta ja kiiltävää? Mitä siihen autoon mahtuu edes?

5

5815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haihui

FIDA ottaa vain tavarat, jotka pystyy myymään kirpputoreillaan eli pitää olla aika hyväkuntoista ja melkein nykymuodin mukaista - tai sitten kunnolla vanhaa (>70 vuotta). Itseltäni kelpasi vain n puolet tavaroista.

Pelastusarmeija ottanee myös ehjää ja käyttökelpoista tavaraa. Heillä on myös noutopalvelu.

Itse joudun tilaamaan YTV:n Nouto-Sortin ja maksamaan tavaran poisviennistä, kun tavara ei kelvannut FIDAlle enkä jaksa kovin monelle alkaa tarjota. Joku ehdotti kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen laittamista. Mutta jos on kiire, niin ei taida sekään auttaa.

• eroon sohvasta

piti maksaa! Ostin sängyn vuodesohvan tilalle. Liikkeessä kysyttiin, että mitä teen vanhalle sohvalle (olin siitä maininnut myyjälle). Luulin, että kierrätyskeskus hakisi ilmaiseksi, sohva kun oli vielä aivan hyväkuntoinen, ei vain mahtunut uuteen asuntooni. Hämmästyin suuresti, kun olisi veloitettu 20 euroa. Menin tähän huonekaluliikkeeseen ja sanoin, että viedään vanha pois. Hekin kun veloittivat 20 euroa. Periaatteesta en kierrätyskeskukselle ruvennut maksamaan. Olisivat myyneet sen ainakin 50 eurolla, ja minä olisin vielä maksanut 20 euroa heille siitä hyvästä! Huonekaluliike toimitti sen kaatopaikalle!

• Epätoivoinen erkki

Kiitos Nouto-Sortin mainitsemisesta. Ehdin ensin tarjota Fidalle kaiken ja sitten jos jotain "yli-isoa" jää käteen, saan Nouto-Sortin ne hakemaan. 50 euroa ne ottaa ja samaan kuormaan saa pistää kolme tavaraa. Ne eivät onneksi ala pilkuttamaan sitten!

• Kysyväinen

Etsin käytettyä ja toimivaa pesukonetta. Maksaisin siitä. cetna(at)welho.com

• lanellalle

Itse olen myös muuttamassa ja kun opiskelija olen etsin halpoja huonekaluja. Mikset mainitse tähän perään viestiisi mitä kaikkea sinulla on? Ja tosiaan myös suosittelen huutonetissa myymistä- ja täällä ainakin mainostamista. Kerro mitä sinulla on?
      [email protected] (Voit laittaa myös kuvia :) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe