koiravero

ehdotus

Siis mitä?? luulin että koiraverosta luovuttiin täysin koko maassa jo 80-luvulla!

Tässäpä ehdotus koskemaan koko maata: koiranomistajille joku parin kuukauden koirakurssi, missä opeteltaisiin koiran kasvatusta, koulutusta, ruokintaa, terveyttä ym. ja siitä saisi sitten todistuksen. Mutta jos ei tällaista kurssia kävisi, niin sitten saisi maksaa koiraveroa ainakin 500 e.

5

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typeryyksiä on maailma pull...

      Mitä koirakurssi koirien _omistajia_ enää hyödyttää?
      Uskonpa että omistajat tietävät kutakuinkin kaiken tarvitsemansa koirista jo niinä viikkoina kun odottivat pentunsa syntymää/ varsivat pentua/ostivat aikuista koiraa! Koirakursseilla opetellaan perusasioita, jotka useimmat osaaavt ilman harjitteluakin!Ja jos nyt olet näreissäsi kakkaläjistä kaupunkien ja teiden varsilla, niin siihen ei mitkään kurssit auta, kyse on pelkästä viitseliäisyydestä!Sakot kakkaläjiin auttaa, eräässä maassa on jopa tavallisiksi siviileiksi pukeutuneita vahteja, jotka kyttää puistoissa!

    • ehdotus,

      mutta tasa-arvon nimissä myös vauvan hankkiville olisi hyvä järjestää vastaavanlainen kurssi ja jos ei sitä kävisi niin joutuisi myöskin maksamaan lapsiveroa 500e.

      • huomannut

        että 90 prosenttia koiranomistajista ei osaa tulkita koiransa eleitä eikä tiedä tarpeeksi koiran ravinnosta. Monta yllätystä tulisi taviskoiranomistajille jos perehtyisivät asioihin. Siispä tuollainen koirakurssi olisi hyvä. Ei autollakaan saa ajaa ennen kuin on suorittanut autokoulun että todistettavasti osaa ajaa autoa turvallisesti.


      • ei olisi
        huomannut kirjoitti:

        että 90 prosenttia koiranomistajista ei osaa tulkita koiransa eleitä eikä tiedä tarpeeksi koiran ravinnosta. Monta yllätystä tulisi taviskoiranomistajille jos perehtyisivät asioihin. Siispä tuollainen koirakurssi olisi hyvä. Ei autollakaan saa ajaa ennen kuin on suorittanut autokoulun että todistettavasti osaa ajaa autoa turvallisesti.

        jos ihmiset osallistuisivat koirakursseille. Ihmisten tietämättömyys on se ongelmien aiheuttaja ja se, ettei osata kouluttaa sitä pentua (kenties ollenkaan), jolloin siitä saa sitten ongelmakoiran.


    • sdfadf

      Itse olen kyllä sitä mieltä, että koiravero Suomen joka ikiseen kuntaan, niin saadaan vähemmäksi näitä "koiranpotkijia" ja jokaisella tulee muutenkin pari kertaa vielä mietittyä sitä koiran ottoa, että onko todella valmis maksamaan sen veronkin.

      Alkaa meinaan ottaa nuppiin, kun joka päivä jostain kuulee koirien (ja yleensä eläimien) huonosta kohtelusta milloin missäkin päin Suomea.

      Joka elukalle siis veroa vaan. Ja kissoihin mikrosirut, että jos mettästä löydetään niin tiedetään ketä sakotetaan eläimen hylkäämisestä tai välinpitämättömästä kohtelusta.

      Kyllä jämpti on näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe