kaipaisin lisätietoa. Olen siis vuoden kuluttua hakeutumassa luokanopettajan koulutukseen. Kertoisiko joku viisaampi, huomioidaanko kaikkiin paikkoihin myös yo-arvosanat. En tule saamaan kovin korkeita arvosanoja, ja askarruttaakin niiden vaikutus opiskelupaikan saamiseen. Mihin yliopistoihin on päässyt viime vuosina helpoiten - Savonlinna, Joensuu, Kajaani, Rauma... Ilmeisesti joku näistä. Siis, mihin minun kannattaisi hakea ensisijaisesti huonoilla yo-papereilla, mutta suurella motivaatiolla ja muilla avuilla (esim. musiikki). Suuret kiitokset, jos viitsitte vastata!
Tulevaisuuden
2
420
Vastaukset
- Hemps
Käypä vierailemassa yliopistojen nettisivuilla, sieltä löytyy kyllä selostukset siitä, mitä missäkin otetaan huomioon. Kaikissa yliopistoissa ei yo-arvosanoilla kai ole väliä, joissakin taas vaikuttavat vain tiettyjen aineiden arvosanat. Yhteenvetoa on hankala tehdä, joten nettiin vaan seikkailemaan. :)
Kyllä nuo mainitsemasi yliopistot ja niiden filiaalit ovat niitä helpoimpia ainakin kun pisterajoja seuraa. Vaikeimmat ovat vissiinkin Helsinki, Jyväskylä, Hämeenlinna ja Oulu.- vähäsen
edes itse selvitellä! Ja jos motivaatio on niin kova, niin tuskin arvosanat on ongelma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775