kaipaisin lisätietoa. Olen siis vuoden kuluttua hakeutumassa luokanopettajan koulutukseen. Kertoisiko joku viisaampi, huomioidaanko kaikkiin paikkoihin myös yo-arvosanat. En tule saamaan kovin korkeita arvosanoja, ja askarruttaakin niiden vaikutus opiskelupaikan saamiseen. Mihin yliopistoihin on päässyt viime vuosina helpoiten - Savonlinna, Joensuu, Kajaani, Rauma... Ilmeisesti joku näistä. Siis, mihin minun kannattaisi hakea ensisijaisesti huonoilla yo-papereilla, mutta suurella motivaatiolla ja muilla avuilla (esim. musiikki). Suuret kiitokset, jos viitsitte vastata!
Tulevaisuuden
2
426
Vastaukset
- Hemps
Käypä vierailemassa yliopistojen nettisivuilla, sieltä löytyy kyllä selostukset siitä, mitä missäkin otetaan huomioon. Kaikissa yliopistoissa ei yo-arvosanoilla kai ole väliä, joissakin taas vaikuttavat vain tiettyjen aineiden arvosanat. Yhteenvetoa on hankala tehdä, joten nettiin vaan seikkailemaan. :)
Kyllä nuo mainitsemasi yliopistot ja niiden filiaalit ovat niitä helpoimpia ainakin kun pisterajoja seuraa. Vaikeimmat ovat vissiinkin Helsinki, Jyväskylä, Hämeenlinna ja Oulu.- vähäsen
edes itse selvitellä! Ja jos motivaatio on niin kova, niin tuskin arvosanat on ongelma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249