paljonko maksaa koiran hampaiden poisto?

huono hampaisen koiran omis...

Paljonko maksaa koiran muutaman hampaan poisto? -Lappeenrannassa? Riippuuko se hinta siitä miten monta otetaan pois? Selviskö koira hyvin hampaan poistosta jos koirasi kävi poistattamassa? Tuntuu sille, et se lopetetaan kun rokotetaan hampaan poistoon

9

5176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -inflaatio

eli 100000€.

• missä käyttää.. helepoiten seleviää ku soittaa ja kysyy.. ite käytin koirani kemijärvellä hampaittenpoistossa (kaikki kulmurit) ja oli joku 50 kunnallisella.. hammaskivenpoiston yhteydessä se menee varmaa sihhe samaan 100e mihi kuulu kivenpoisto..

• on melkoinen.

Omalta koiraltani poistettiin kaksi hammasta, ( Lappeenrannassa) hinta oli lääkkeineen 130 €.
      Soittele eri lääkäreille ja kysele, hinnat vaihtelee paljonkin. Koira selvisi hyvin ja on terve kaveri, kyllä hampaat kannattaa hoidattaa kuntoon.

• summerwoman_86

Itsekkin asun lappeenrannassa

• pieneläinklinikka
        summerwoman_86 kirjoitti:

Itsekkin asun lappeenrannassa

Pupu ja piski.

• summerwoman_86
        pieneläinklinikka kirjoitti:

Pupu ja piski.

nainen jolle eilen soitin kun kysyin rokotuksista. Mun koiral on rokotukset ok. Se on seuraavan kerran maanantaina täällä Lpr:ssä, muutoin savitaipaleel jossa kävin tänä kesänä yhden kerran ja oli ekaa kertaa. Poistaako se koiralta hampaita?

• summerwoman_86
        pieneläinklinikka kirjoitti:

Pupu ja piski.

(mun kummi sattuu asumaan samalla kadulla)

• kyllä vaan,
        summerwoman_86 kirjoitti:

nainen jolle eilen soitin kun kysyin rokotuksista. Mun koiral on rokotukset ok. Se on seuraavan kerran maanantaina täällä Lpr:ssä, muutoin savitaipaleel jossa kävin tänä kesänä yhden kerran ja oli ekaa kertaa. Poistaako se koiralta hampaita?

ellei ole aivan mahdoton hammas. Minun koiraltani nyppäsi etuhampaat, nehän ovat pienet.
        Mutta vanhalta kissalta poisti ison kulmahampaan, ja se oli tosi hankala operaatio, mutta onnistui hyvin ja kisu parani nopeasti.
        Hän on nyt kesälomalla ja palaa vastaanotolleen ensikuussa. Lemillä on tuuraaja, mutta en tiedä, onko hänellä L:rannassa vastaanottoa.
        Soittele ja kysele.
        Vielä senverran, että S:taipaleella minäkin yleensä käytän koirat, kun siellä on paremmin hänellä aikoja. Kesän jatkoa sinulle.

• summerwoman_86
        kyllä vaan, kirjoitti:

ellei ole aivan mahdoton hammas. Minun koiraltani nyppäsi etuhampaat, nehän ovat pienet.
        Mutta vanhalta kissalta poisti ison kulmahampaan, ja se oli tosi hankala operaatio, mutta onnistui hyvin ja kisu parani nopeasti.
        Hän on nyt kesälomalla ja palaa vastaanotolleen ensikuussa. Lemillä on tuuraaja, mutta en tiedä, onko hänellä L:rannassa vastaanottoa.
        Soittele ja kysele.
        Vielä senverran, että S:taipaleella minäkin yleensä käytän koirat, kun siellä on paremmin hänellä aikoja. Kesän jatkoa sinulle.

Kimpisenkadulla niin käy tässäkin kuussa täällä lpr:ssä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe