raukka:(

nuori uros

Kaverin kaverillani on nöffi, jotain vähän yli vuoden vanha.
Hankinta oli hetken mielijohde eikä kukaan ole pitkään aikaan hoitanut sitä. :(

Nöffi uros on ympäri vuorokauden pienehkössä häkissä ulkona. Sen kanssa ei käydä lenkeillä joten oleskelee ulosteiden seassa, lisäksi ruokaa ei anneta kunnolla.

Voinko tehdä mitään??
Eläinsuojeluun ilmoitusta en voi tehdä, koska en tiedä mitään osotetta tai paikkakuntaa.
Sen kyllä tiedän, että tämä on totta ja tätä on jatkunut monta kuukautta!

8

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä sun kaverilta joka tietää tuon ja soita sitte. muuta et oikeestaa voi tehä.

• on niin

vaikeaa ottaa selville kaverin kaverin osoite?
      Kerro asiasta edes vanhemmillesi.

• raukka:(

Olen kertonut ja lisäksi siitä koirasta on soitettu jo 2 kertaa eläinsuojeluun, mutta eivät ole siellä tehneet asialle mitään!

Enkä mä viiti tunkeilla toisten asiohin niin, että he tietävät.. Näen kuitenkin heitä, siis kaveriani ja kaverinsa perhettä.

• ????
        raukka:( kirjoitti:

Olen kertonut ja lisäksi siitä koirasta on soitettu jo 2 kertaa eläinsuojeluun, mutta eivät ole siellä tehneet asialle mitään!

Enkä mä viiti tunkeilla toisten asiohin niin, että he tietävät.. Näen kuitenkin heitä, siis kaveriani ja kaverinsa perhettä.

ensin et tiedä, mitä koiran hyväksi voisi tehdä, mutta sitten tiedät, että eläinsuojeluun on kuitenkin jo otettu yhteyttä?

Jos olet perheen kanssa tekemisissäkin, niin kyllä minusta voit hyvin kysyä, miksi koiraa ei hoideta. Ja pyydä, että voit viedä koiran lenkille. Ihan hölmöä olla sillä verukkeella tekemättä mitään, ettei toisten asioihin saisi puuttua... Ainakin aikuisten pitäisi toimia.

• kaverien suojelua
        ???? kirjoitti:

ensin et tiedä, mitä koiran hyväksi voisi tehdä, mutta sitten tiedät, että eläinsuojeluun on kuitenkin jo otettu yhteyttä?

Jos olet perheen kanssa tekemisissäkin, niin kyllä minusta voit hyvin kysyä, miksi koiraa ei hoideta. Ja pyydä, että voit viedä koiran lenkille. Ihan hölmöä olla sillä verukkeella tekemättä mitään, ettei toisten asioihin saisi puuttua... Ainakin aikuisten pitäisi toimia.

Mä olen tehnyt kaveristani eläinsuojeluilmoituksen kun mikään puhe ei tehonnut ei kaunis eikä pahemmin sanottu.
        Hommat nyt mallillaan ja ollaanpa vielä väleissäkin.
        Eli musta jos eläintä pidetään huonosti niin sen asiat on tärkeämmät kun joku kaverisuhde ellei se kaveri sitä ymmärrä niin se on voivoi!

• soittaisi
        kaverien suojelua kirjoitti:

Mä olen tehnyt kaveristani eläinsuojeluilmoituksen kun mikään puhe ei tehonnut ei kaunis eikä pahemmin sanottu.
        Hommat nyt mallillaan ja ollaanpa vielä väleissäkin.
        Eli musta jos eläintä pidetään huonosti niin sen asiat on tärkeämmät kun joku kaverisuhde ellei se kaveri sitä ymmärrä niin se on voivoi!

Niin. Miksi et soita suoraan koiran kasvattajalle asiasta? Kyllä kasvattaja aina keinot keksii kasvattinsa pelastamiseksi huonoista oloista!!

• josnoinon
        raukka:( kirjoitti:

Jos ei eläinsuojelukaan puutu kysy heiltä voisitko ottaa/ostaa koiran. Jos et itse voi pitää etsi sille uusi koti. Älä jää toimettomaksi!

• asia
        josnoinon kirjoitti:

Jos ei eläinsuojelukaan puutu kysy heiltä voisitko ottaa/ostaa koiran. Jos et itse voi pitää etsi sille uusi koti. Älä jää toimettomaksi!

onko asia mennyt eteenpäin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1392
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      865
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      853
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      11
      845
    8. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      777
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe