raukka:(

nuori uros

Kaverin kaverillani on nöffi, jotain vähän yli vuoden vanha.
Hankinta oli hetken mielijohde eikä kukaan ole pitkään aikaan hoitanut sitä. :(

Nöffi uros on ympäri vuorokauden pienehkössä häkissä ulkona. Sen kanssa ei käydä lenkeillä joten oleskelee ulosteiden seassa, lisäksi ruokaa ei anneta kunnolla.

Voinko tehdä mitään??
Eläinsuojeluun ilmoitusta en voi tehdä, koska en tiedä mitään osotetta tai paikkakuntaa.
Sen kyllä tiedän, että tämä on totta ja tätä on jatkunut monta kuukautta!

8

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä sun kaverilta joka tietää tuon ja soita sitte. muuta et oikeestaa voi tehä.

    • on niin

      vaikeaa ottaa selville kaverin kaverin osoite?
      Kerro asiasta edes vanhemmillesi.

      • raukka:(

        Olen kertonut ja lisäksi siitä koirasta on soitettu jo 2 kertaa eläinsuojeluun, mutta eivät ole siellä tehneet asialle mitään!

        Enkä mä viiti tunkeilla toisten asiohin niin, että he tietävät.. Näen kuitenkin heitä, siis kaveriani ja kaverinsa perhettä.


      • ????
        raukka:( kirjoitti:

        Olen kertonut ja lisäksi siitä koirasta on soitettu jo 2 kertaa eläinsuojeluun, mutta eivät ole siellä tehneet asialle mitään!

        Enkä mä viiti tunkeilla toisten asiohin niin, että he tietävät.. Näen kuitenkin heitä, siis kaveriani ja kaverinsa perhettä.

        ensin et tiedä, mitä koiran hyväksi voisi tehdä, mutta sitten tiedät, että eläinsuojeluun on kuitenkin jo otettu yhteyttä?

        Jos olet perheen kanssa tekemisissäkin, niin kyllä minusta voit hyvin kysyä, miksi koiraa ei hoideta. Ja pyydä, että voit viedä koiran lenkille. Ihan hölmöä olla sillä verukkeella tekemättä mitään, ettei toisten asioihin saisi puuttua... Ainakin aikuisten pitäisi toimia.


      • kaverien suojelua
        ???? kirjoitti:

        ensin et tiedä, mitä koiran hyväksi voisi tehdä, mutta sitten tiedät, että eläinsuojeluun on kuitenkin jo otettu yhteyttä?

        Jos olet perheen kanssa tekemisissäkin, niin kyllä minusta voit hyvin kysyä, miksi koiraa ei hoideta. Ja pyydä, että voit viedä koiran lenkille. Ihan hölmöä olla sillä verukkeella tekemättä mitään, ettei toisten asioihin saisi puuttua... Ainakin aikuisten pitäisi toimia.

        Mä olen tehnyt kaveristani eläinsuojeluilmoituksen kun mikään puhe ei tehonnut ei kaunis eikä pahemmin sanottu.
        Hommat nyt mallillaan ja ollaanpa vielä väleissäkin.
        Eli musta jos eläintä pidetään huonosti niin sen asiat on tärkeämmät kun joku kaverisuhde ellei se kaveri sitä ymmärrä niin se on voivoi!


      • soittaisi
        kaverien suojelua kirjoitti:

        Mä olen tehnyt kaveristani eläinsuojeluilmoituksen kun mikään puhe ei tehonnut ei kaunis eikä pahemmin sanottu.
        Hommat nyt mallillaan ja ollaanpa vielä väleissäkin.
        Eli musta jos eläintä pidetään huonosti niin sen asiat on tärkeämmät kun joku kaverisuhde ellei se kaveri sitä ymmärrä niin se on voivoi!

        Niin. Miksi et soita suoraan koiran kasvattajalle asiasta? Kyllä kasvattaja aina keinot keksii kasvattinsa pelastamiseksi huonoista oloista!!


      • josnoinon
        raukka:( kirjoitti:

        Olen kertonut ja lisäksi siitä koirasta on soitettu jo 2 kertaa eläinsuojeluun, mutta eivät ole siellä tehneet asialle mitään!

        Enkä mä viiti tunkeilla toisten asiohin niin, että he tietävät.. Näen kuitenkin heitä, siis kaveriani ja kaverinsa perhettä.

        Jos ei eläinsuojelukaan puutu kysy heiltä voisitko ottaa/ostaa koiran. Jos et itse voi pitää etsi sille uusi koti. Älä jää toimettomaksi!


      • asia
        josnoinon kirjoitti:

        Jos ei eläinsuojelukaan puutu kysy heiltä voisitko ottaa/ostaa koiran. Jos et itse voi pitää etsi sille uusi koti. Älä jää toimettomaksi!

        onko asia mennyt eteenpäin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe