2 pentua

vailla kotia!

Myydään 2 nöffin pentua kokeneeseen kotiin!
Ei ulkokoiraksi.

Uros ja narttu ovat jo luovutusiässä, uroksella on pikkuinen valkoinen täplä rinnassa.
Pennut madotetaan ja sirutetaan, ne myös tulevat rekisteriin. Vanhemmat nähtävissä.

Pennut asustavat Miehikkälässä.

6

2997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vailla kotia!

      Uros vielä vailla kotia! Hinta 850e, väriltään musta, pienellä valkoisella täplällä rinnassa.

      Uros on leikkisä, oppivainen, tykkää uida ja muutenkin käyttäytyy kun nöffin pitää. :)
      Hyvään kotiin, haku Miehikkälästä, mutta voin mahdollisesti tuoda pennun näyttelyihin joihin menen seuraavaksi.

    • yhteystiedot?

      Yleensä myyjä laittaa puh.nron tai sähköpostiosoitteen, mitä kautta voi paremmin pennuista kysellä...
      nimim. nöffin omistaja, ja toista suunnitteleva

      • uskalsit

        Mukava, että uskalsit laittaa yhteyspyyntötiedojutun. Olisin itsekin kiinnostunut pennusta ja tunsin itseni täystoopeksi noilla tiedoilla. Kuvittelin jo, että kaikki muut tiesivät, etä yhteystiedot löytyvät jonkun linkin takaa yms.

        Nimi, puhelinnumero, postinumero tai sähköpostiosoite auttaisi kummasti yhteydenotossa.


      • viestin
        uskalsit kirjoitti:

        Mukava, että uskalsit laittaa yhteyspyyntötiedojutun. Olisin itsekin kiinnostunut pennusta ja tunsin itseni täystoopeksi noilla tiedoilla. Kuvittelin jo, että kaikki muut tiesivät, etä yhteystiedot löytyvät jonkun linkin takaa yms.

        Nimi, puhelinnumero, postinumero tai sähköpostiosoite auttaisi kummasti yhteydenotossa.

        vaan siksi, että ilmoitus oli niin epämääräinen, et ensimmäiseksi siitä tuli mieleen sen olevan jonkun piloillaan laittama.
        Ilmoituksessa ei ole mainittu esim. pentujen ikää eli koska ovat syntyneet, ja vaikka nöffit ovatkin vesipetoja, niin pienet pennut harvoin uskaltautuvat uimaan kunnolla, ne ainoastaan kahlaavat vedessä. Oma koiranikin uskaltautui ensimmäisen kerran kunnolla itse uimaan vasta 5 kuukauden ikäisenä, vaikka vietti veteen on pennusta asti erittäin vahva ollutkin.
        Ja miten tämä toinen pennuista jo on myyty, kun ne yhteystiedot puuttuu, telepatiallako yhteys myyjään on otettu??
        Voihan se tietty olla että myyjällä on asiallisempi ilmoitus jossain muualla yhteystietojen kanssa (siis jos ei tää pilaa ole..), mutta miksi niitä ei sitten täällä ole?

        Itse tosiaankin suunittelen nöffilleni kaveria lähitulevaisuudesa, mutta aion sen kyllä ihan kennelistä hankkia, niinkun tän toisenkin olen hankkinut, kyllä koiran suvusta on hyvä tietää muutakin kuin se miltä vanhemmat näyttää, on kuitenkin sairauksiin taipuvaisesta rodusta kysymys.


    • nöffihullu

      MOI

      Minulla on kokemusta nöffeistä.kaverin nöffi on ollut minulla hoidossa.mut haluaisin nöffin mut osa maksulla. Itselläni on sekarotuinen elli.

      t.cati

      • tattunöh

        cati. jos osarilla haluat kannattaa selailla eri newfoundland kasvattajia. monet kennelit antavat kennelliiton osamaksusopimuksella koiran. itse nimittäin ostin. mene www.newfoundland.fi ja sieltä pentuvälitys. myös astutetut löytyvät ja yös pelkästään kasvattajatkin. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe