Mitä mieltä olette radio 882:sta

Radio 882

Radio 882 mitä mieltä olette siitä!
Tuleeko kunnolista kaupallista ohjelmaa salonseudun kaupaliselta radioasemalta.

12

1342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mare77

Ihan kiva radio. Sääli että se niiden juontaja kuoli.

• hieman että

Kuka kuoli, häh???

• Mare77
        hieman että kirjoitti:

Kuka kuoli, häh???

No se Marja Koriseva. Oli lehdessä juttua ja kaikki.

• kiitos!!
        Mare77 kirjoitti:

No se Marja Koriseva. Oli lehdessä juttua ja kaikki.

Kuka on Marja Koriseva ja missä lehdessä oli mitä juttua? ;)

• -
        kiitos!! kirjoitti:

Kuka on Marja Koriseva ja missä lehdessä oli mitä juttua? ;)

PIIA KORISEVA

Eikä Piia Koriseva mitään ole kuollut. Hän sai aivoinfarktin. Eikä siihen kuole.

• piia koriseva ei ole kuo

Viime kesänä pahan migreenikohtauksen seurauksena halvaantunut juontaja Piia Koriseva ehti vielä vuodenvaihteessa iloita siitä, että pystyi palaamaan töihin.

Torstaina Korisevalle ilmoitettiin, etteivät työt salolaisella paikallisradioasemalle 88,2:lla jatkukaan, sillä radioasema yhdistetään muutaman kuukauden kuluttua turkulaiseen Auran Aaltoihin.

• En ole kuulutkaan

Onko radio 882 korvannut jo radio melodia 882:n!
      Vai onko se aprilli pila, että radio melodia 882:n on nykyään radio 882.

• T: Tilanteentasa

Selvä parannus suomi24:n toiminnassa! Ilmiantojen yhteydessä tällainen painike: "Jätä poliisille vinkki epäilyttävästä aineistosta". Ei tiedä vaikka sellaista tarvitsisi joskus. Välillä taitaa muutaman radioaktiivin pää olla sen verran pehmeä, että pieni hetki poliisikuulustelussa voisi palauttaa järjen ajatuksenjuoksuun.

• -AJ

on jo Radio Melodia. Mutta Radio 882:ssa mainitaan yhä Radio 882 ja paikallistiedotteet ovat käsittääkseni yhä ennallaan. En ole täysin varma tosin siitäkään... Radio Melodian Turun taajuudella tätä Radio 882-tunnusta ei mainita, mutta muuten muu radion ohjelma sisältö on aivan samaa. Ja Radio Melodia oli ennen Radio Majakka, mikä oli kylläkin paljon parempi sisällöltään mitä Melodia on. Mutta noi uudistukset tekivät tämän nykytilanteen. Itse en kuunnellut ennenkään paljoa Radio 882:ta, mutta vielä vähemmän sitten kun se yhdistyi Radio Melodian kanssa. Kuuntelen enemmänkin Radio Aaltoa tai Radio Novaa. Vaikka Novassakin on menty mielestäni paljon huonompaan suuntaan sitten 1998-2004 välisen sisältöä verraten. Oikeastaan itse pidin Radio Novasta eniten 1998-2002. Mutta vuoden 2004 jälkeen kanava alkoi mennä tosissaan huonompaan suuntaan. Radio Aalto on mukavasti hieman enemmän siellä 7998-2002 tasolla, mutta ei se korvaa millään niitä aikoja. Aallolta puuttuu uutiset tunnin välein, mikä on iso puutos. Radio Nova on parantunut uutisten osalta kyllä viime vuosina, mutta siellä on tullut paljon tyhmiä ja huonoja ohjelmia sekä juontajia, mikä on laskenut kanavan tasoa paljon. Myös musiikki on mennyt huonompaan suuntaan. SuomiPop olisi hyvä kanava, mutta se muistuttaa liikaa Iskelmä-radioa, mikä muuten aiheesta toiseen hypäten, on täynnä jonninjoutavia kilpailuja ja jatkuvia uusintoja, lisäksi kaikki samat vanhat kappaleet soivat kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen päivästä toiseen... Kerran laskin kuulleeni saman kappaleen Iskelmä-radiosta klo. 8-22 välillä 7 kertaa, mikä kyllä pehmittää aivoja... Ennätys on tullut radiokanavia selailllessa, sama kappale on kuulunut 32 kertaa eri radiokanavilta, mutta silloin selailin kanavia suunnilleen 15-30 minuutin välein vaihdoin kanavaa.

• 105.2
        -AJ kirjoitti:

on jo Radio Melodia. Mutta Radio 882:ssa mainitaan yhä Radio 882 ja paikallistiedotteet ovat käsittääkseni yhä ennallaan. En ole täysin varma tosin siitäkään... Radio Melodian Turun taajuudella tätä Radio 882-tunnusta ei mainita, mutta muuten muu radion ohjelma sisältö on aivan samaa. Ja Radio Melodia oli ennen Radio Majakka, mikä oli kylläkin paljon parempi sisällöltään mitä Melodia on. Mutta noi uudistukset tekivät tämän nykytilanteen. Itse en kuunnellut ennenkään paljoa Radio 882:ta, mutta vielä vähemmän sitten kun se yhdistyi Radio Melodian kanssa. Kuuntelen enemmänkin Radio Aaltoa tai Radio Novaa. Vaikka Novassakin on menty mielestäni paljon huonompaan suuntaan sitten 1998-2004 välisen sisältöä verraten. Oikeastaan itse pidin Radio Novasta eniten 1998-2002. Mutta vuoden 2004 jälkeen kanava alkoi mennä tosissaan huonompaan suuntaan. Radio Aalto on mukavasti hieman enemmän siellä 7998-2002 tasolla, mutta ei se korvaa millään niitä aikoja. Aallolta puuttuu uutiset tunnin välein, mikä on iso puutos. Radio Nova on parantunut uutisten osalta kyllä viime vuosina, mutta siellä on tullut paljon tyhmiä ja huonoja ohjelmia sekä juontajia, mikä on laskenut kanavan tasoa paljon. Myös musiikki on mennyt huonompaan suuntaan. SuomiPop olisi hyvä kanava, mutta se muistuttaa liikaa Iskelmä-radioa, mikä muuten aiheesta toiseen hypäten, on täynnä jonninjoutavia kilpailuja ja jatkuvia uusintoja, lisäksi kaikki samat vanhat kappaleet soivat kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen päivästä toiseen... Kerran laskin kuulleeni saman kappaleen Iskelmä-radiosta klo. 8-22 välillä 7 kertaa, mikä kyllä pehmittää aivoja... Ennätys on tullut radiokanavia selailllessa, sama kappale on kuulunut 32 kertaa eri radiokanavilta, mutta silloin selailin kanavia suunnilleen 15-30 minuutin välein vaihdoin kanavaa.

88-2 Salon aamu on paikallinen arkisin 7-11 ja iltapäivät paikallisia 14-15 ja 17- .

• Liitoskunnan asukki.
        105.2 kirjoitti:

88-2 Salon aamu on paikallinen arkisin 7-11 ja iltapäivät paikallisia 14-15 ja 17- .

Eipä enää 882:ta tule kuunneltua kun on mennyt koko kanava piloille Melodia-muutoksen myötä. Samoin Melodia meni huonoksi kanavaksi. Mutta kun kilpailutilanne vaatii muutoksia jottei kuuntelijat kaikkoaisi muille radiokanaville niin mitäs niille mahtaa. Itse olen kylläkin siirtynyt enemmän Radio Novan ja Radio Aallon kuuntelijoihin. Novassa on mielestäni parhaimmasta päästä olevat juontajat, mutta Aallossa parhaimman pään musiikki. Joten hieman hankala yhdistelmä. Lisäksi olen kiinnostuneempi Radio Novan uutisista enemmän mitä SSS:n renkutuksista. Niissä on liikaa paikallisuutta ja en ole niin Salolainen jotta viitsisin Salolaista roskaa seurata...

• Varsinais-Suomi
        Liitoskunnan asukki. kirjoitti:

Eipä enää 882:ta tule kuunneltua kun on mennyt koko kanava piloille Melodia-muutoksen myötä. Samoin Melodia meni huonoksi kanavaksi. Mutta kun kilpailutilanne vaatii muutoksia jottei kuuntelijat kaikkoaisi muille radiokanaville niin mitäs niille mahtaa. Itse olen kylläkin siirtynyt enemmän Radio Novan ja Radio Aallon kuuntelijoihin. Novassa on mielestäni parhaimmasta päästä olevat juontajat, mutta Aallossa parhaimman pään musiikki. Joten hieman hankala yhdistelmä. Lisäksi olen kiinnostuneempi Radio Novan uutisista enemmän mitä SSS:n renkutuksista. Niissä on liikaa paikallisuutta ja en ole niin Salolainen jotta viitsisin Salolaista roskaa seurata...

Radio Melodian musiikki koostuu viiden vuosikymmenen kullatuista klassikoista ja kotimaisista iskelmähiteistä. Noin puolet soitetusta musiikista on suomenkielistä.

Juontajina Radio Melodiassa toimivat arkisin ja Nina Tila ja Markku Aalto Juonnattu ohjelma-aika on arkisin klo 06.30-11 ja klo 13-18. (SALON paikallisohjelma arkisin klo 06.30-11 ja 14-15, 17-)Viikonloppuisin Studiossa häärii Henna-Riikka Huttunen
        kello 11-14 ja toive-ja terveisohjelma Sävel Soi kello 17-20 Ohjelman juontaa Ossi Valo. ( Sävel Soi kesällä perjantaisin klo 19-22 !) Viikonlopun ohjelmat samoja Salossa, paitsi Sunnuntain paikallisohjelmat 9.55 Jumalanpalvelus suorana Uskelan kirkosta. 11.15 Kehdon äärellä (uusinta)

Mitä Mieltä olette Radio Melodiasta ? Kertokaa!

Radio Melodia lähettää ympäri vuorokauden neljällä eri taajuudella:

89,0 MHz - Turku, Topinoja (1 KW)
        88,5 MHz - Uusikaupunki (3 KW)
        91,8 MHz - Loimaa, viljavarasto (1 KW)
        88,2 MHz - Salo, Tupuri (1 KW)

www.radiomelodia.fi

[email protected]

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2142
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2009
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      828
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe