niinpä... mesessä nähdään silloin, kun hän on lomilla eli aika harvoin. tuntuu, että tää juttu kuolee nyt tähän, pitäisi saada jostain aikaiseksi :( treffeille pyynti kuulostaa vielä vähän aikaiselta, kun ei olla pahemmin ehditty toisiimme tutustua mesessä.
miten iskeä inttipoika
6
1142
Vastaukset
- Kapinen
Pyydä treffeille, niin voitte tutustua paremmin kuin vain mesessä. Varmasti tulee, jos ei ole varattu! Inttipojat pääsevät niin harvoin olemaan tekemisissä tyttöjen kanssa, että tilaisuus on liian arvokas hukattavaksi.
- iowerieofn
tosi paljon haluaisin pyytää, mutta pelkään niin paljon sitä, että se kieltäytyy!! en oo ikinä ennen saanut pakkeja, ei ole tosin kyllä tarvinnut pyytääkään treffeille :D
mua pelottaa myös se, ettei tää jätkä edes halua aloittaa mitään juttua sen takia, kun on intissä. ääääh, mä vaan tykkään siitä niin paljon :(( - Kapinen
iowerieofn kirjoitti:
tosi paljon haluaisin pyytää, mutta pelkään niin paljon sitä, että se kieltäytyy!! en oo ikinä ennen saanut pakkeja, ei ole tosin kyllä tarvinnut pyytääkään treffeille :D
mua pelottaa myös se, ettei tää jätkä edes halua aloittaa mitään juttua sen takia, kun on intissä. ääääh, mä vaan tykkään siitä niin paljon :((Älä pakene! Kyllä se suostuu. Kukaan jätkä ei anna pakkeja sen takia että on intissä, päinvastoin. Mistä tuollaisen olet keksinyt? Ja jos käy niin mahdottomasti, että ei suostu, niin ainakin se on hyvä, että asia tulee selväksi.
Kaikki pelkäävät. Kuitenkin joskus on toimittava, muuten et ikinä saavuta mitään.
Pyydä treffeille heti ensi kerralla, se on käsky! Tule sitten myös kertomaan, lähtikö.
- MillaRölli87
olen täysin samaa mieltä. pitää ottaa riski siinä, että joko hän suostuu tai sitten ei. kysyminen ei koskaan maksa mitään, ja parhaimmassa mahd. tapauksessa hän saattaa olla juuri se jonka kanssa olet vielä monta monta vuotta =D
- Nimetön
:D huomattavasti kivuttomampaa.
- muahahahahaha
helpointa on se että oottelet että kaveri tulee intistä ja parin vuoden päästä kun sillä on julmettu kaljamaha isket sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774