Pitäisi maalata parikytvuotta vanha kylpyhuoneen/pukuhuonen ja takkahuoneen välinen ovi. Puupaneelista on pinta. Ilmeisesti lakattu joskus muinoin. Kunnon pesu alle, vedetäänkö otepohjaa ja mitä maalia suosittelette?
Vastaukset 3
- himmeäksi
jos tartunta epävarmaa,on otex hyvä alle. sitten pintamaali mikä riippuu siitä miten paljon ovi kostuu tiloissa. helmi kalustemaalista en ole varma,kestäisikö tuollaisessa tilassa.maalarin valkolakka (nimestään huolimatta maali) voisi sattua tai sitten vaikka teknoksen futura,mikä kestää varmasti,koska tarkoitettu sekä ulko- että sisäkäyttöön. saa puolihimmeänä tai kiiltävänä (40/90) ja myös vesiohenteisena. alkydimaalit hyvä vähän ohentaa,sillä ovat sitkeitä vedettäviä sellaisenaan.vaatii tällöin kaksi kerrosta,mutta kestääkin paremmin näin.
- ihan itse
Valkolakka on tuttu tuote, ja sitä vähän ajattelin - taitaa vain kestää kauan kuivua (jos vaakatasossa meinaa maalata) Kuullut juttuja miten oven painosta menee maali "ruttuun". Suoralle vesiroiskeille tai isommille höyryille ei pitäisi olla altis, kun on ns nurkan takana niistä.
Valkolakka kannattaa ilmeisesti sävyttää, ettei kellastu? Näin ainakin tarina kertoo?
- saunan oven
ja hyvin on pitänyt jo kaksi vuotta. Siis löylyhuoneen ovi, joka on kosteudelle ja lämmölle alttiina koko ajan. Helmillä maalasin myös saunan muurin ja sillä olen maalannut myös pönttöuunin - ei tummu eikä lohkeile. Ihme maali! Ja vesiohenteinen, miellyttävä maalata. Ja alle tietysti Otex - tai joku muu hyvä tartuntapohjamaali (luotan tartuntapohjassa enemmän liuotinmaaliin kuin vesiliukoiseen, jos pinta on vaikea).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470