Hei
Osoitteestooni on tallennettu tuttavaperheen numerot, jotka "samat", vain etunumero eri.
0400 123456
0440 123456
Kun saan soiton, Mokialaiseni (N70) ei näytä soittajan tietoja, vain numero näkyy.
Mistä moinen??
Mokian ominaisuus??
Soneran ominaisuus??
Mikä ratkaisuksi??
Kiittäen
tumpelo "muumi-pappa"
Soittajan tiedot
5
1294
Vastaukset
- siitä
että olet tallentanut ne samalle nimelle? Muuta toista nimeä hitusen...
- ... nimet on
... eli toisessa "suomalainen liisa" toisessa "suomalainen seppo"
- puhelimen omainaisuus
eli osoitekirja erottelee soittajat puhelinnumeroiden viimeisten viiden(?) numeron perusteella. Normaalitapauksessa vaihtoehtoja esim. tällaisille viidelle erilaisille 0-9 numeron sarjoille on 10x10x10x10x10 eli 100000, joten tuttavasi ovat persoonallisella numerovalinnallaan onnistuneet aiheuttamaan 1/100000 todennäköisyydellä (siis aika pienellä) aiheutuvan kiusallisen pikku ongelman, johon en valitettavasti keksi muuta ratkaisua kuin numeron vaihtamisen.
- ...Mokian "ominaisuus...
Kiitos kommentista, ehkä syy siinä
Mutta ITSE olen ongelman aiheuttanut.
;-)
Vanhempi pariskunta
herrallla ollut känny jo kauan
lopettivat lankaliittymän
minä hankin rouvalle kännyn
DNA:lla hyviä tarjouksia ja palvelu
numeroksi olisi saanut saman kuin entinen lankanumero (tietty 0440 ...)
tai saman kuin herralla mutta etunumero tietty eri (uusi liittymä, niin 0440)
minä itse valitsin rouvalle 0440 "123456"
alku vain eri, helppo muistaa kummankin numerot
"innostuivat" ja hyväksyivät itsekin
Minusta DNA:lla loistavat vaihtoehdot ja palvelu!!
Saunalahti/Elisa eivät edes suostuneet keskustelemaan mistään tuollaisista vaihtoehdoista/"tarjouksista".
Mutta kiitos kommentista
Jos joillakin vielä lisää, niin antaa tulla vaan
;-) - asdoifpskdöfk
...Mokian "ominaisuus... kirjoitti:
Kiitos kommentista, ehkä syy siinä
Mutta ITSE olen ongelman aiheuttanut.
;-)
Vanhempi pariskunta
herrallla ollut känny jo kauan
lopettivat lankaliittymän
minä hankin rouvalle kännyn
DNA:lla hyviä tarjouksia ja palvelu
numeroksi olisi saanut saman kuin entinen lankanumero (tietty 0440 ...)
tai saman kuin herralla mutta etunumero tietty eri (uusi liittymä, niin 0440)
minä itse valitsin rouvalle 0440 "123456"
alku vain eri, helppo muistaa kummankin numerot
"innostuivat" ja hyväksyivät itsekin
Minusta DNA:lla loistavat vaihtoehdot ja palvelu!!
Saunalahti/Elisa eivät edes suostuneet keskustelemaan mistään tuollaisista vaihtoehdoista/"tarjouksista".
Mutta kiitos kommentista
Jos joillakin vielä lisää, niin antaa tulla vaan
;-)Sait oikeahkoa infoa. Noksu tarkistaa numeroita vain n. 7 kpl lopusta lähtien.
Olen huomannut saman ilmiön kun soitan ykkösliittymästäni kakkosliittymään. Puhelutoedoissa lukee, että olen soittanut vastaajaan (Soneran vastaajan numero on 042.... ja puhelimen numero 040...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822