Kammottava kokemus

pelästynyt

Eilen illalla nukahdin aluksi ihan normaalisti, muistan jopa nähneeni heti nukahdettuani unta. Ihan normaalia aluksi, mutta sitten alkoi se karmiva osa; unessa yritin kävellä kerrostalon rappusia ylös, mutta en pystynyt väsymyksen takia. Meinasin koko ajan nukahtaa, ja rappukäytäväkin pimeni. Tunsin miten luovutin ja tipahdin leijuen rappuset alas ja sitten en tiedä mitä tapahtui, mutta yritän kuvailla selkeästi. Luulin heränneeni unesta, omassa sängyssäni. Tajusin että vieressä nukkuva poikaystäväni pitää minua kädestä kiinni. Kunnes tajusin, että hän nukkuu vasemmalla puolellani, ja tuo käsi tuntuu oikealla puolella! Siinä vaiheessa paniikki iskee, ja kuulen kuinka ääni sanoo, että "tule nyt **** (poikaystäväni lempinimi minulle), tule" ja yritti vetää minua kädestä, pois sängystä, oikealta puolelta siis. Yritin pyristellä hereille, ja kovan yrityksen jälkeen heräsin ihan hirveässä paniikissa. Poikaystäväni oli hereillä tai heräsi elämöintiini, ja sanoi että olin potkinut häntä jalkaan. Tosiaan, olin yrittänyt havahduttaa häntä, että ravistelisi minut hereille kun en itse pystynyt. Kysyin vielä, että oliko hän puhunut minulle jotain, ei ollut.

Okei, tämä oli varmaan uni, tai unihalvaus mikä lie. Mutta minua kuitenkin kiinnostaa mistä ihmeestä näin selkeät kokemukset (kosketus, ääni) voivat tulla? Olen ennenkin kokenut samantapaista, mutta en läheskään mitään noin pelottavaa. Rajatiedon asiat kiinnostavat, mutta en ole ollut mitenkään kauhean "uskovainen" (huuhaa-tyylin), vaikka uskon yliaisteihin ja näkyvän maailman lisäksi olevaan näkymättömään. Tämä kokemus kuitenkin kolahti. Varsinkin eilen illalla olin täysin varma, että olin päässyt kosketuksiin jonkun näkymättömän kanssa. Uteliaisuudesta huolimatta pelkään moisia asioita.

6

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyliseltä

      ....kokemukselta tuo kuullostaa.

      Oliko mitään vale-muistoja, jotka yleensä
      unohtaa melko-nopeaa?

      • pelästynyt

        En kyllä osaa yhtään sanoa, ja mistäpä sen tietää onko joku muisto totta tai valetta...
        Toivottavasti ei liity mihinkään UFO-sieppaukseen ainakaan! Olen 10-vuotiaasta asti (kiitos Juhan af Grannin tv-ohjelman) pelännyt niitä. (Vaikka pitäisi ehkä ennemmin pelätä ihmistä kuin alienia, vai mitä?)


    • rauhallisesti ja

      toivota viestit tervetulleeksi. Niissä ei ole mitään pelättävää.

      • pelästynyt

        Todellakin olen yrittänyt suhtautua näihin kokemuksiin rauhallisesti, mutta vielä en ole siihen asti päässyt, että olisin pidemmälle matkalle lähtenyt.


    • Itselläni samantyylinen kokemus, kylläkin ilman kauhua tai painostavaa tunnelmaa... Tunsin vain rajua tärinää ja yläkroppani tuntui nousevan ylöspäin. En pystynyt avaamaan silmiäni enkä liikuttamaan itseäni mitenkään vaikka kuinka yritin...
      Kokemuksessa ei ollut mitään pelottavaa, mutta hieman säikähdin kuitenkin. Yritin huutaakin, mutta mitään ei kuulunut... Sitten pääsin "irti".
      Harmi että säikähdin - olisin nimittäin halunnut tietää mitä sitten olisi tapahtunut...

      En todellakaan usko että ainakaan minun kokemukseni liittyi mitenkään ufoihin...
      Unihalvaus pikemminkin.

    • Jakke777

      Olit hetken tietoisesti astraalissa.Unimaailmassa.Pelko on turhaa ja estää koko homman.Spataalinen aistisi on jonkin verran kehittynyt ja kannattaa harjoitella lisää niin ehkä pääset tutkimaan lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe