Eilen illalla nukahdin aluksi ihan normaalisti, muistan jopa nähneeni heti nukahdettuani unta. Ihan normaalia aluksi, mutta sitten alkoi se karmiva osa; unessa yritin kävellä kerrostalon rappusia ylös, mutta en pystynyt väsymyksen takia. Meinasin koko ajan nukahtaa, ja rappukäytäväkin pimeni. Tunsin miten luovutin ja tipahdin leijuen rappuset alas ja sitten en tiedä mitä tapahtui, mutta yritän kuvailla selkeästi. Luulin heränneeni unesta, omassa sängyssäni. Tajusin että vieressä nukkuva poikaystäväni pitää minua kädestä kiinni. Kunnes tajusin, että hän nukkuu vasemmalla puolellani, ja tuo käsi tuntuu oikealla puolella! Siinä vaiheessa paniikki iskee, ja kuulen kuinka ääni sanoo, että "tule nyt **** (poikaystäväni lempinimi minulle), tule" ja yritti vetää minua kädestä, pois sängystä, oikealta puolelta siis. Yritin pyristellä hereille, ja kovan yrityksen jälkeen heräsin ihan hirveässä paniikissa. Poikaystäväni oli hereillä tai heräsi elämöintiini, ja sanoi että olin potkinut häntä jalkaan. Tosiaan, olin yrittänyt havahduttaa häntä, että ravistelisi minut hereille kun en itse pystynyt. Kysyin vielä, että oliko hän puhunut minulle jotain, ei ollut.
Okei, tämä oli varmaan uni, tai unihalvaus mikä lie. Mutta minua kuitenkin kiinnostaa mistä ihmeestä näin selkeät kokemukset (kosketus, ääni) voivat tulla? Olen ennenkin kokenut samantapaista, mutta en läheskään mitään noin pelottavaa. Rajatiedon asiat kiinnostavat, mutta en ole ollut mitenkään kauhean "uskovainen" (huuhaa-tyylin), vaikka uskon yliaisteihin ja näkyvän maailman lisäksi olevaan näkymättömään. Tämä kokemus kuitenkin kolahti. Varsinkin eilen illalla olin täysin varma, että olin päässyt kosketuksiin jonkun näkymättömän kanssa. Uteliaisuudesta huolimatta pelkään moisia asioita.
Kammottava kokemus
6
1417
Vastaukset
- tyyliseltä
....kokemukselta tuo kuullostaa.
Oliko mitään vale-muistoja, jotka yleensä
unohtaa melko-nopeaa?- pelästynyt
En kyllä osaa yhtään sanoa, ja mistäpä sen tietää onko joku muisto totta tai valetta...
Toivottavasti ei liity mihinkään UFO-sieppaukseen ainakaan! Olen 10-vuotiaasta asti (kiitos Juhan af Grannin tv-ohjelman) pelännyt niitä. (Vaikka pitäisi ehkä ennemmin pelätä ihmistä kuin alienia, vai mitä?)
- rauhallisesti ja
toivota viestit tervetulleeksi. Niissä ei ole mitään pelättävää.
- pelästynyt
Todellakin olen yrittänyt suhtautua näihin kokemuksiin rauhallisesti, mutta vielä en ole siihen asti päässyt, että olisin pidemmälle matkalle lähtenyt.
Itselläni samantyylinen kokemus, kylläkin ilman kauhua tai painostavaa tunnelmaa... Tunsin vain rajua tärinää ja yläkroppani tuntui nousevan ylöspäin. En pystynyt avaamaan silmiäni enkä liikuttamaan itseäni mitenkään vaikka kuinka yritin...
Kokemuksessa ei ollut mitään pelottavaa, mutta hieman säikähdin kuitenkin. Yritin huutaakin, mutta mitään ei kuulunut... Sitten pääsin "irti".
Harmi että säikähdin - olisin nimittäin halunnut tietää mitä sitten olisi tapahtunut...
En todellakaan usko että ainakaan minun kokemukseni liittyi mitenkään ufoihin...
Unihalvaus pikemminkin.- Jakke777
Olit hetken tietoisesti astraalissa.Unimaailmassa.Pelko on turhaa ja estää koko homman.Spataalinen aistisi on jonkin verran kehittynyt ja kannattaa harjoitella lisää niin ehkä pääset tutkimaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962