remman melko nopeasti. Heteroilla on: jos mies on esim. n. 10 vuotta vanhempi tai vähän enemmän, niin nainen etsii nuoremman. Ei välttämättä kuitenkaan hae eroa, jos omaisuus täytyy jakaa. Kaikki pidetään salassa. Mies etsii nuoremman varmaan vieläkin nopeammin. Kaikki eivät kuitenkaan menettele tällä tavalla. --Kaupankäyntiä koko elämä.
Jos kumppani on paljon vanhempi, niin
7
1041
Vastaukset
- ei rakasta
niin kumppani etsii toisen oli ikä mikä tahansa, se on se sääntö mikä yleensä pätee.
- onkin. Vakuuttaa rakastavansa,
rakastaako todella? Jos jo käytös ei sitä osoita, niin mikä sitten.
- onkin. Vakuuttaa rakastavansa,
- tiedät jos
onkin. Vakuuttaa rakastavansa, kirjoitti:
kumppani ei rakasta. Susta ei silloin tunnu siltä että sua rakastetaan,sä et voi luottaa häneen jne jne. Rakkaus on kuule ihan toisenlaista kun se kunnossa. Ei siinä ole jossitelulle sijaa tai tarvetta silloin.
- 10vuotta vanhempi
Meillä ei kyllä ikäero tunnu missään!!
Vaikka olen 10vuotta nuorempi niin välillä kyllä tuntuu että olen se vanhempi osapuoli;)
Muutenkin tuntuu että näissä piireissä ei tuo ikä ole muutakuin numero... ei se paljoa kerro ihmisestä!!!
Minä ainakin teen kaikkeni että saan pidettyä maailman ihanimman vaimon itselläni... - ...vaan ihan muut jutut.
Onpa hassu kysymys.
Omani on 20 vuotta vanhempi, ja onnellisesti on tallattu yhdessä vuosia. Ei ole vielä kertaakaan tullut mieleen, että pitäis nuorempaa etsiä. Hittoako minä nuoremmalla tekisin, kun nykyinen on paras maailmassa?
Moneen juttuun voi ikäero vaikuttaa, mutta en usko, että sen tarvitsee vaikuttaa uuden etsimiseen tai suhteen onnellisuuteen. - vanhemmat on in
Itseä nuoremmat eivät kiinnosta todellakaan. Mies oli vanhempi aikoinaan, mutta pikkupojaksi osottautui kuitenkin ja näin. Tästä sukupuolesta ei muuta asiaa. Naisista oppii kypsän ja itsensä tuntevan vikoineen puutteineenkin erottamaan joukosta. Ei niillä numeroilla ole väliä kun kolahtaa eikä piittaa jupinoista ympärillä. Alaikäsiin ei kuitenkaan sekoilla. Mutta jokaisella oma tapa ja etsinnän kohde. Erot pitää olla selvät, senverran ihmisyyttä peliin, ennenkuin ryhtyy hyllyiltä tavaraa kärryihinsä mättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780