Uusi lehti...

SmbS

Sattuipa kaupan lehtihyllyltä kotiin tuotavaksi uusi mobilisti-aiheinen lehti nimeltä "Klassikot". Lehti keskittyy vanhoihin autoihin vuosimallista 1950-alkaen.

Lehti oli todella hyvä, jutut täyttä asiaa ja kuvat selviä ja lisäksi vielä "aiheesta" eikä vain jotain hämäriä tunnelmakuvia !

Tällä reseptillä povaan tälle lehdelle hyvää tulevaisuutta ja runsaasti aiheesta kiinnostuneita lukijoita !

ps. oletteko muuten huomanneet, että Mobilisti Senior vastaa nykyisin sisällöltään lähes yksi yhteen "vanhan" Mobilistin alkuaikojen parhaita lehtiä vuosien takaa ennen tätä nykysuuntausta. Voimia vain KLB:lle tehdä hyvää lehteä vielä pitkään.

3

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R16

toivottavasti lukijoita riittää kaikille kolmelle harrastelehdelle, se tässä vähän harmittaa kun on täytynyt saada Klassiker, Classic motor magazin, Mobilisti, Retro Auto Moto, Bilsport Retrocars, Oldtimer Markt, Nostalgia ja satunnaisesti Classic Cars & Thoroughbed, Classic and Sportscar, Octane ja Mercedes Benz Classic. Ja nyt sitten vielä on tilattava tuo Klassikot. Mutta perkules! Isommat marginaalit ja isompi fontti! Ja voisi sen fontin vaikka vaihtaakin...
      PS. Minä taas pidän noista tunnelmakuvista... toki kuvasta pitää saada selvä mitä se esittää. Enkä anna anteeksi Mobilistille onnettomia kuvia aikanaan Lancia Flaminian koeajon yhteydessä, Flaminiasta pitää aina olla profiilikuva, ettäs tiedätte.

• R16

nyt joku ruotsin kielen taitoinen kiiruusti väsäämään noottia ja faktapohjaista vastinetta NOSTALGIA lehden toimitukseen. Uusimmassa numerossa oli aukeaman juttu fram-king SOLIFER(Export)-moposta, eikä siinä sanallakaan viitattu kyseisen mopon(rungon) Suomalaiseen alkuperään. Päinvastoin, viimeinen lause kuului "Svensk industridesign i högform"(!?) Tämä on jo diplomaattisuhteiden katkaisun paikka!

• viilaaja, pilkun

sitten mobilisti-palstalle, paha vain että kunnon mobilistit vihaavat kaksipyöräisten harrastajia. Moottoripyörä-palstoillekaan se ei oikein kuulu. Voisit tietysti pistää viestisi mopot-palstalle, mutta siellä taas mellastavat 12-14 vuotiaat, jotka taas vihaavat vanhoja mopoja ja niiden harrastajia. Summa summarum, viestisi kuuluu oikeastaan Politiikka-keskusteluihin, johonkin jossa käsitellään kielipolitiikkaa ja pakkoruotsia. Ilmoitankin hetimmiten viestistäsi valvontaan, ennen kuin kukaan ehtii loukkaantua viestisi aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe