vuotoa ennen kuukautisia

*mie*

Kysyisin asiaa taas viisaammilta...

Minulla menossa kp 27/29-33. Ovulaation bongasin kp 16. Ja yhdynnässä olin samana päivänä. Jo kp 20 jäi vessassa paperiin limansekainen punaisenruskea rantu, muttei muuta. Pelkkää valkovuotoa kp 26 asti, jolloin yhdynnässä tuli selvästi limansekaista kirkasta veristä vuotoa, joka toki oli sekoittunut spermaan, joten veren määrää on vaikea arvioida. Tänään eli kp 27 ei ole tullut mitään, mutta jonkun verran on särkenyt vatsaa ja selkää. Ei kauhean kovin, mutta yhden panadolin otin kuitenkin.

Aiemmin en juuri välivuodoista ole kärsinyt, varsinkaan tällaisesta. Yleensä kuukautisia ennen tulee pari päivää vaaleanpunaista tai ruskeaa vuotoa.

Tämän päiväiset kivut oli kuin lieviä kuukautiskipuja, joten ehdin jo aikaisia menkkoja odotella, mutta toistaiseksi ei ainakaan ole kuulunut ja poikkeuksetta on kuukautisvuoto alkanut aiemmin kahden tunnin sisällä ensimmäisistä kiputuntemuksista.

Voiko kyseessä olla jokin tulehdus?

12

14729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuski80

Mä olen kanssa vuotanut nyt neljättä päivää putkeen tälläistä tuhru vuotoa ja menkkojen pitäis alkaa vasta sunnuntaina. Menkat vielä mulla todella säännölliset. Tänään tein testin, negaa näytti, tarvii vielä ens viikol testailla, jos ei tää tästä kummemmaksi muutu. Outoa on kyllä.
      Epäilin aluksi kiinnitymis vuotoa mut en tie voiko sekään näin kauaa kestää???

• *mie*

...Oon yrittäny lueskella tuosta kiinnittymisvuodosta, enkä kyllä yhtään osaa sanoa, että kuinka kauan voi kestää ja millasta votoa pitäis olla kyseessä. Tuntuu varioivan ihmisestä riippuen aika lailla. Itselläni ihmetytti tuo ihan kirkas verinen vuoto jota tuli yhdynnässä ja tietty se pieni tuhru sillon aiemmin. Testata meinasin viimeistään maanantaina, kun kuukautisten pitäis oviksesta laskettuna alkaa sunnuntaina. Onks siulla ollu muita oireita, jotka vois viitata raskauteen?

Ois myöskin mukava kuulla, miten siulle tässä kierrossa kävi.

• kinuski80
        *mie* kirjoitti:

...Oon yrittäny lueskella tuosta kiinnittymisvuodosta, enkä kyllä yhtään osaa sanoa, että kuinka kauan voi kestää ja millasta votoa pitäis olla kyseessä. Tuntuu varioivan ihmisestä riippuen aika lailla. Itselläni ihmetytti tuo ihan kirkas verinen vuoto jota tuli yhdynnässä ja tietty se pieni tuhru sillon aiemmin. Testata meinasin viimeistään maanantaina, kun kuukautisten pitäis oviksesta laskettuna alkaa sunnuntaina. Onks siulla ollu muita oireita, jotka vois viitata raskauteen?

Ois myöskin mukava kuulla, miten siulle tässä kierrossa kävi.

Ei muita oireita kuin viiltelyä ja nipistelyä ihan viime viikolla, oikeastaan muuten nyt ei tunnu miltään. Mulla kans sunnnuntaina pitäisi alkaa menkat, eli aika samoilla mennään ;)
        Kirjoitellaan kuulumisia tänne, jos jotain tapahtuu tai ei tapahdu.... :)

• *mie*
        kinuski80 kirjoitti:

Ei muita oireita kuin viiltelyä ja nipistelyä ihan viime viikolla, oikeastaan muuten nyt ei tunnu miltään. Mulla kans sunnnuntaina pitäisi alkaa menkat, eli aika samoilla mennään ;)
        Kirjoitellaan kuulumisia tänne, jos jotain tapahtuu tai ei tapahdu.... :)

Näin tehdään!

Ja tietysti pidetään peukkuja molemmille :D

• *mie*

Heips!

Tänään tässä aamulla kun heräsin ja kävin vessassa tuli sitten ihan tasaisen ruskeaa vuotoa. Ei kovin paljon kuitenkaan. Jäytävä kipu hellitti myös illalla, mutta juuri ennen nukkumaan menoa vatsaa vihlaisi kerran oikein ikävästi. Kuukautisia yritän sitkeästi odotella sunnuntaiksi. Voihan olla, että nää kaikki on vaan niitä ennusmerkkejä. Vaikka tietysti salaa toivon, ettei ne alkais kuitenkaan...

Onkos kellään muilla ollut vastaavaa ja mitähän on mahtanut merkitä??

• kinuski80

moi. Tänään sitten ei oo tullut mitään vuotoa, eli neljä päivää vuosi ja nyt on ainakin taukoo, sevästikkään ei ollut menkat ainakaan, kun yleensä tulee kyllä runsaasti verta.
        On kyllä outoa tämä. Odottelen kanssa sitä sunnuntaita, apuuva:)tsemppiä sullekkin!

• mipa
        kinuski80 kirjoitti:

moi. Tänään sitten ei oo tullut mitään vuotoa, eli neljä päivää vuosi ja nyt on ainakin taukoo, sevästikkään ei ollut menkat ainakaan, kun yleensä tulee kyllä runsaasti verta.
        On kyllä outoa tämä. Odottelen kanssa sitä sunnuntaita, apuuva:)tsemppiä sullekkin!

onhan meitä muitakin.. itellä kp 20-24/28-31 tuli jonninverran ruskeeta vuotoa, milloin enemmän milloin vähemmän. menkat ne ei tosiaan voinu olla kun varinaista verta ei tullu olleskaan ja muutenki vuoto oli aika niukkaa.. nyt kp27, eipä juuri mitää tav.poikkeavaa oo kuulunu. taidanpa kuiten jo viikonloppuna testailla kp28 tai kp29, kun hellu tulee käymään kotipuolessa..
        kertokaahan sitte mite teille kävi!! plussatuulia!

• kinuski80
        mipa kirjoitti:

onhan meitä muitakin.. itellä kp 20-24/28-31 tuli jonninverran ruskeeta vuotoa, milloin enemmän milloin vähemmän. menkat ne ei tosiaan voinu olla kun varinaista verta ei tullu olleskaan ja muutenki vuoto oli aika niukkaa.. nyt kp27, eipä juuri mitää tav.poikkeavaa oo kuulunu. taidanpa kuiten jo viikonloppuna testailla kp28 tai kp29, kun hellu tulee käymään kotipuolessa..
        kertokaahan sitte mite teille kävi!! plussatuulia!

Menkat alkoi sitten perjantaina iltapäivällä, eli se siitä sitten. Meni kyllä hormoonit ihan sekasin näköjään, tästä vauvan yrittämisestä ;) Tarvii kyllä nyt ottaa vähän rauhallisemmin ens kuu, ettei luo niin kauheita jännitys tiloja itselleen.
        Laittakaa viestiä miten kävi teile! plussa toiveita teille!

• *mie*
        kinuski80 kirjoitti:

Menkat alkoi sitten perjantaina iltapäivällä, eli se siitä sitten. Meni kyllä hormoonit ihan sekasin näköjään, tästä vauvan yrittämisestä ;) Tarvii kyllä nyt ottaa vähän rauhallisemmin ens kuu, ettei luo niin kauheita jännitys tiloja itselleen.
        Laittakaa viestiä miten kävi teile! plussa toiveita teille!

Kukautisethan ne sieltä tulivat täysin ajallaan. Tosin jotain on hormooneissa pielessä, kun tiputteli keskiviikosta asti, kipuja torstaista ja kunnon vuoto alkoi vasta tänään iltapäivällä, PRKL!

Masennuin taas ihan täysin, yhdeksättä kertaa jo. En oikein tiedä, että miten jaksaa vielä...

Tsemppiä sinulle jatkoon! Täytyy kyllä itsekin ottaa paljon rauhallisemmin, ei tästä näin tuu kyllä mitään! Uutta asennetta siis kehiin!

• mipa

voi harmin paikka, onnea teille uuteen yritykseen..
      itse vielä täysin tietämätön omasta tilasta.. testasin kyllä kp 28/31 negan (liian aikasin..tiedän..mutta piti vaan varmistaa kun mies oli silloin vielä maisemissa..)
      Tänään siis kp 30/31 enkä oo tohtinu uuestaan tastailla.. eilen ja toissapäivänä illalla ollut menkkamaisia kipuja ja valkkaria lorahtanu niin että oon ollu ihan varma menkkojen alkaneen, mut eipä oo viel ainakaan kuulunu.. jos huomen aamulla sit uskaltais testailla.. varmaan vaan heti negan jälkeen menkat alkaa..niin se o aina menny..

• *mie*

eilisen pettymyksen jälkeen suuntaan uusille urille ja positiivisin mielin eteenpäin. Imotathan sit miten kävi, joohan? Jos vaikka plussa, niin saisin miekin lisää toivoa.

• *mie*

Jos kuitenkin täti kyläilee, liity meijän seuraksi tuohon "liekkiketjuun". Päätettiin justiinsa jatkaa palstailua samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe