on ongelma, kun lataisisinyhelt sivulta vaatteita ja hiuksii ja mulla ei oo The sims2 kansiossa download kansiota? Onnistuisko siillain, ett tekee sallaisen kansion.
lataukset
5
316
Vastaukset
- ..^^..
Kyllä onnistuu, että teet Downloads-kansion.
- skope
just silleen se menee
- Force90
.. kansion saa helpoiten sillee että käynistä kerran body shop, niin kansio ilmestyy.. ei tarvii oikeenkirjotusta miettiä
meneekö ne lataukset peliin, kun en osanu ladata niitä suoraan download kansioon. Mä sit siirsin ne sinne kansioon.
- jossain
flareon85 kirjoitti:
meneekö ne lataukset peliin, kun en osanu ladata niitä suoraan download kansioon. Mä sit siirsin ne sinne kansioon.
Se on ihan sama, kuinka monessa kansiossa ne käy ennen siirtymistään downloadsiin, ei sillä ole mitään väliä. Mutta ne ladatut pitää muistaa purkaa viimeistään siellä downloads kansiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156