Spiritismi

Vammakko

Olen pelaillut nuorempana useaankin kertaan spiritismiä, ja se toimi ihan hyvin lukuun ottamatta vastausten paikkaansapitävyyttä. Mm. tulevien miesten nimikirjaimia antoi ja mehtään meni. Eräällä kerralla siellä oli itse Piru valehtelemassa (omien sanojensa... tai siis kirjaimiensa mukaan). Kuinka totuudenmukaisia vastauksia olette itse saaneet? Ehkä pitäisi yrittää nyt vuosien jälkeen uudestaan...josko langoille saisi jonkun muun. :)

Toinen juttu: Musta Raamattu. Oletteko saaneet siitä "irti" mitään? Olen silmäillyt kirjaa, mutta vaikuttaa hieman nololta lähteä huutelemaan jotain Tubatluja ja Ubliseja...ei ole oikein mun juttu. Englannin kieleen ei kieleni taivu, joten haussa olisi joku suomenkielinen opas alkeisiin :)

36

2660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filia Ferus

      Tuo kertoi sinusta jotain lisää...
      Ja mulle tuli niin hyvä mieli...
      :D

    • Filia Ferus

      arvostelit Noidan Tytärtä ja nyt kirjoittelet tuollaista tekstiä itse... hmmm...

      • Vammakko

        taikuus on varmasti suurimmilta osin itsesuggestiota. Mutta olen täällä toki siksi, että olen kiinnostunut okkultismista/magiasta/tms. Miksi muuten olisin? En arvostellut Noidan Tytärtä, vaan minua huvitti heidän telepatiakokeilunsa, mutta ei pahantahtoisesti. Olen aina sitä mieltä että kaikelle saa nauraa. Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :)

        Em. asioihin tutustuin teininä. Mietinkin onko jossakin jotain joka oikeasti toimii, siksi tulin tänne. En ole absoluuttisesti kieltämässä sitä, mutta avauksessani lähinnä huvitti tämä lakoninen "ei vissiin toimi meidän välillä" - toteamus, joka oli oman "haeskeluni" kanssa kovasti samansuuntainen. Tosin jos olet yhtä tosikko kuin olen ymmärtänyt, et taida ymmärtää mitään huumoria tässä.


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        taikuus on varmasti suurimmilta osin itsesuggestiota. Mutta olen täällä toki siksi, että olen kiinnostunut okkultismista/magiasta/tms. Miksi muuten olisin? En arvostellut Noidan Tytärtä, vaan minua huvitti heidän telepatiakokeilunsa, mutta ei pahantahtoisesti. Olen aina sitä mieltä että kaikelle saa nauraa. Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :)

        Em. asioihin tutustuin teininä. Mietinkin onko jossakin jotain joka oikeasti toimii, siksi tulin tänne. En ole absoluuttisesti kieltämässä sitä, mutta avauksessani lähinnä huvitti tämä lakoninen "ei vissiin toimi meidän välillä" - toteamus, joka oli oman "haeskeluni" kanssa kovasti samansuuntainen. Tosin jos olet yhtä tosikko kuin olen ymmärtänyt, et taida ymmärtää mitään huumoria tässä.

        kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?

        T: Filia Ferus (Noidan Tytär)

        Tekstisi;
        "Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :) "

        Ja sekin on selvitetty, että myönsin jotain tunteneeni, vaikka sen aluksi salasin. Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?


      • Vammako
        Filia Ferus kirjoitti:

        kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?

        T: Filia Ferus (Noidan Tytär)

        Tekstisi;
        "Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :) "

        Ja sekin on selvitetty, että myönsin jotain tunteneeni, vaikka sen aluksi salasin. Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?

        sama kuin Noidan Tytsy, alan nyt ymmärtää sua hieman paremmin...mukava jos sain hymyn kasvoillesi :)


      • Vammakko
        Filia Ferus kirjoitti:

        kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?

        T: Filia Ferus (Noidan Tytär)

        Tekstisi;
        "Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :) "

        Ja sekin on selvitetty, että myönsin jotain tunteneeni, vaikka sen aluksi salasin. Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?

        /Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?/

        Öh, melko epäuskottavalta se kyllä tuntuu, että nimenomaan /nyt/ sen myönsit, kun asia sattui tulemaan puheeksi... :)


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        /Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?/

        Öh, melko epäuskottavalta se kyllä tuntuu, että nimenomaan /nyt/ sen myönsit, kun asia sattui tulemaan puheeksi... :)

        se on oli miten oli, mutta kumminkin.
        Kiirettä pukkaa.
        Suihku kutsuu ja sitten on lähtö.


      • Hexex

      • Filia Ferus

      • Vammakko
        Filia Ferus kirjoitti:

        kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?

        T: Filia Ferus (Noidan Tytär)

        Tekstisi;
        "Toisin kuin sinä taidat ottaa aina kaiken kuolemanvakavasti? :) "

        Ja sekin on selvitetty, että myönsin jotain tunteneeni, vaikka sen aluksi salasin. Jos olisin myöntänyt, olisiko kukaan (myös Hexex'skään) uskonut?

        /voiko ottaa kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?/

        Ilman muuta voi. Itsensä nimittäin. Toisten kustannuksella nauraminen ei todista mitään siitä, kuinka kuolemanvakavasti itsensä ottaa :)

        Hyviä öitä.


      • Filia Ferus
        Vammakko kirjoitti:

        /voiko ottaa kuolemanvakavasti jos nauraa samalla niin, että kyyneleet valuvat silmistä?/

        Ilman muuta voi. Itsensä nimittäin. Toisten kustannuksella nauraminen ei todista mitään siitä, kuinka kuolemanvakavasti itsensä ottaa :)

        Hyviä öitä.

        kullakin, jokaisella omansa.
        Itseni muita paremmin tunnen,
        itseeni muita enemmän luotan,
        itseäni parhaiten uskon.


    • Qad

      Kerran olen kokeillut itse tuherretun ouijalaudan (höh, paperin) kanssa. En saanut mitään tulosta.

      Mustan Raamatun (tosin siinä on harmaat kannet) tilasin parikymppisenä Pirkka-lehdessä olleella kupongilla. En vaikuttunut. Kirjassa on sellaisia taikakaavakuvia, mutta näyttävät jotenkin suttuisilta. Ja enimmäkseen se varsinainen teksti tuntui käsittelevän Jeesusta ja enkeleitä. Plääh. En muutenkaan ole kauheammin kallellaan mihinkään enkelijuitskuihin, joten turha kirja minulle.

      Itse käsitän magian lähinnä nimikkeenä kaikelle sellaiselle missä ihmisen tietoisuus ottaa yhteyttä tekijään X. Tällä hetkellä ylimalkaisesti kuvailisin että tekijä X on jonkinlainen kvanttimaailma jossa materian, ajan ja paikan lait voidaan hetkellisesti kumota. Mutta voi olla että tämä on hemmetin huono kuvaus ja kvanteista puhuminen pelkkää pälpätystä. Jokatapauksessa omintakeisessa katsomuksessani kaikki tämä materia ja aika täällä tapahtuvat Yksi-kokonaisuuden "reuna-alueella", ja kun mennään Yhden keskustaan päin, nämä materiaalisen maailman ilmiöt käyvät ikäänkuin haperommiksi, eli ne eivät pitele tietoisuutta enää kahleiden tavoin. Yksi on kaikki mitä on olemassa, eli me elävät olennot ja koko hela roska muodostamme yhdessä Yhden. (Olen siis panteisti.)

      Se voiko tietoisesti olla tekemisissä Yhden Ytimen kanssa onkin sitten se kinkkisempi juttu. Jotkut etsivät uskonnoista turvaa, mutta jotkut käyttävät uskontojakin suuripiirteisesti työkaluina (jollainen toivoisin niiden olevankin), välineinä tavoitella tuota Ykseyden Ydintä tahi sanotaan nyt vaikka että transkendenssia. En ole buddhalainen, mutta aika moni seikka buddhalaisuudessa viehättää sikäli että monet meidän taivastelemat "yliluonnolliset" asiat ovat siinä uskonnossa melko itsestäänselviä eli luonnollisia. On vain länsimaisen mielen höperyyttä erotella, mitata ja punnita ja sitten alkaa säikkyä niitä asioita jotka eivät olekaan niin vain mitattavissa viisarein ja viivottimin.

      Maagikko ei säiky, vaan ottaa kaiken kaikesta irti. Se mitä hän riepottaa kaikkein eniten, piiskaa ja piinaa ja ottaa hiet irti ja luulot pois on hän itse. Ihanteeni on että kaikki elävät olennot voivat olla toisiinsa positiivisessa tai edes neutraalissa vuorovaikutuksessa, eli kaikilta saa ja kaikki saa. Mutta kaikki ei aina saa kaikilta - jos joku yhteys ei toimi, niin turha päätään seinään hakata. Ja negatiivisistakin ihmisistä, viboista ja sen sellaisesta lienee oppi ammennettavissa.

    • wängwäng

      Spiritismi "leikkiminen" kannattaa ottaa vakavasti, muuten saattaa tulla pahoja onkelmia. Nimim. kokemusta on.

      Siis musta raamattu on vain kirkon poisottama osa raamatusta, jossa kerrotaankin ettei mitään näitä ole ja ettei kirkkoon tartte mennä jne. Se siis on vain roskiin tungettu osio. Ei sen kummempaa. Siinä ei ole mitään saatanpalvonnan riiteejä, toisin kuin muut luulevat. Eikä sitä luikiessa seko. Eikä se ole tabu.

      • Qad

        >Siis musta raamattu on vain kirkon poisottama osa raamatusta, jossa kerrotaankin ettei mitään näitä ole ja ettei kirkkoon tartte mennä jne.

        Kun vuosia sitten luin osan Mustasta Raamatusta, en muista sieltä tuollaista kohtaa että sanotaan ettei tarvitse mennä kirkkoon.

        Olen hivenen epäillyt että olisi olemassa useita erilaisia Mustia Raamattuja, mutta ainakin se ainoa versio mikä minulle on tuttu on siis sellainen että alkuosassa on taikakaavoja ja loppuosassa jotain hölytystä enkeleistä. Kyseessä lapsellisen tekstin vuoksi olettaisin olevan jonkin 1600-luvun sepustuksen, eli kyseessä ei _todellakaan_ ole mikään "Raamatusta poistettu" osa, vaikka ko. kirjaa nimitetäänkin myös nimellä Mooseksen 6. ja 7. kirja.

        Raamatun eri versioissa ajankohtaan ja maahan liittyen on eri määrä kirjoja. Välillä joku kirja kelpaa sinne ja välillä ei. On kirjoja jotka eivät ole koskaan kelvanneet, kuten esim. Tuomaksen evankeliumi (jota löytyy nykyään kiitettävästi erilaisista teoksista ja netistäkin aivan taatusti). Mutta koskaan Raamatun erilaisissa versioissa ei ole ollut mitään taikakaavoja eikä loitsuja ja puheita enkelivalloista. Sensijaan esim. Heenokin (Enokin) kirjassa saattaisi ollakin - olen siitä jotain ohimennen lukenut että käsittelisi tähtitaivaan ilmöitä (joista joskus puhutaan erikoisin nimityksin, kun onhan planeetatkin aikoinaan mielletty jumaliksi).

        Sensijaan jotkut uskovat että Raamatusta sinänsä voi mukamas löytää ennustuksia tulevaisuudelle, kunhan vain valitsee tietyn kaavan mukaan esim. joka 5. kirjaimen jostain tietystä tekstistä. Tai vetelee viivottimen kanssa hässäköitä pitkin sivuja.


      • Qad
        Qad kirjoitti:

        >Siis musta raamattu on vain kirkon poisottama osa raamatusta, jossa kerrotaankin ettei mitään näitä ole ja ettei kirkkoon tartte mennä jne.

        Kun vuosia sitten luin osan Mustasta Raamatusta, en muista sieltä tuollaista kohtaa että sanotaan ettei tarvitse mennä kirkkoon.

        Olen hivenen epäillyt että olisi olemassa useita erilaisia Mustia Raamattuja, mutta ainakin se ainoa versio mikä minulle on tuttu on siis sellainen että alkuosassa on taikakaavoja ja loppuosassa jotain hölytystä enkeleistä. Kyseessä lapsellisen tekstin vuoksi olettaisin olevan jonkin 1600-luvun sepustuksen, eli kyseessä ei _todellakaan_ ole mikään "Raamatusta poistettu" osa, vaikka ko. kirjaa nimitetäänkin myös nimellä Mooseksen 6. ja 7. kirja.

        Raamatun eri versioissa ajankohtaan ja maahan liittyen on eri määrä kirjoja. Välillä joku kirja kelpaa sinne ja välillä ei. On kirjoja jotka eivät ole koskaan kelvanneet, kuten esim. Tuomaksen evankeliumi (jota löytyy nykyään kiitettävästi erilaisista teoksista ja netistäkin aivan taatusti). Mutta koskaan Raamatun erilaisissa versioissa ei ole ollut mitään taikakaavoja eikä loitsuja ja puheita enkelivalloista. Sensijaan esim. Heenokin (Enokin) kirjassa saattaisi ollakin - olen siitä jotain ohimennen lukenut että käsittelisi tähtitaivaan ilmöitä (joista joskus puhutaan erikoisin nimityksin, kun onhan planeetatkin aikoinaan mielletty jumaliksi).

        Sensijaan jotkut uskovat että Raamatusta sinänsä voi mukamas löytää ennustuksia tulevaisuudelle, kunhan vain valitsee tietyn kaavan mukaan esim. joka 5. kirjaimen jostain tietystä tekstistä. Tai vetelee viivottimen kanssa hässäköitä pitkin sivuja.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_raamattu :

        Musta raamattu on grimoire, joka sisältää kabbalistisia manauksia, loitsuja ja sinettejä. Kirjan väitetään olevan kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja, jotka olisi jätetty pois Raamatusta. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

        Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja julkaistiin Stuttgartissa 1849 antikvaristi Johann Scheiblen keräämän aineiston pohjalta. Aineiston alkuperä on voitu jäljittää 1500-luvulle[1]. Englanninkielinen käännös ilmestyi New Yorkissa 1880. Suomenkielinen laitos on julkaistu 1902 Michiganissa ja se on oletettavasti käännetty Egyptian Publishing Companyn vuonna 1900 julkaisemasta versiosta. Kirjan etusivulla mainitaan, että se on käännetty englanninkielisestä teoksesta. Mustaa raamattua ei tule sekoittaa Suomalaiseen Mustakirjaan jonka tekijäksi mainitaan Aaprami Pöyrynen.


      • Hexex
        Qad kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_raamattu :

        Musta raamattu on grimoire, joka sisältää kabbalistisia manauksia, loitsuja ja sinettejä. Kirjan väitetään olevan kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja, jotka olisi jätetty pois Raamatusta. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

        Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja julkaistiin Stuttgartissa 1849 antikvaristi Johann Scheiblen keräämän aineiston pohjalta. Aineiston alkuperä on voitu jäljittää 1500-luvulle[1]. Englanninkielinen käännös ilmestyi New Yorkissa 1880. Suomenkielinen laitos on julkaistu 1902 Michiganissa ja se on oletettavasti käännetty Egyptian Publishing Companyn vuonna 1900 julkaisemasta versiosta. Kirjan etusivulla mainitaan, että se on käännetty englanninkielisestä teoksesta. Mustaa raamattua ei tule sekoittaa Suomalaiseen Mustakirjaan jonka tekijäksi mainitaan Aaprami Pöyrynen.

        Heii, jopas sattui! Olen jo muutaman päivän ollut aikeissa kysästä täällä tuosta Mustasta Kirjasta. Joku aikoinaan mainitsi siitä jotain näillä forumeilla, mut asia minun osaltani jäi silloin sivuun, nyt haluaisin saada ko. opuksesta tietoa, ennen kaikkea onko se jostain saatavilla.


      • Qad
        Hexex kirjoitti:

        Heii, jopas sattui! Olen jo muutaman päivän ollut aikeissa kysästä täällä tuosta Mustasta Kirjasta. Joku aikoinaan mainitsi siitä jotain näillä forumeilla, mut asia minun osaltani jäi silloin sivuun, nyt haluaisin saada ko. opuksesta tietoa, ennen kaikkea onko se jostain saatavilla.

        Näin joskus pätikän jostain näytelmästä tai elokuvasta jossa Suomessa joku kaiveli haudoista luita tehdäkseen niiden kanssa jotain loitsuja. Olin siinä käsityksessä että loitsinnassa oli apuna Musta Raamattu, mutta nyt mietityttää että josko olisi sittenkin tuo Musta Kirja.


      • Vammakko
        Hexex kirjoitti:

        Heii, jopas sattui! Olen jo muutaman päivän ollut aikeissa kysästä täällä tuosta Mustasta Kirjasta. Joku aikoinaan mainitsi siitä jotain näillä forumeilla, mut asia minun osaltani jäi silloin sivuun, nyt haluaisin saada ko. opuksesta tietoa, ennen kaikkea onko se jostain saatavilla.

        http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789529226344

        esim tuolta. Mutta mun tuntuma kirjasta on: rahat hukkaan.


      • Filia Ferus

      • Hexex
        Vammakko kirjoitti:

        http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789529226344

        esim tuolta. Mutta mun tuntuma kirjasta on: rahat hukkaan.

        ..Mustaa Raamattua, se minulla jo on! Turhanpäiväinen kirja! Tarkoitin suomalaista Mustaa Kirjaa, sitä en tuolla linkittämässäsi luettelossa nähnyt!


    • spiritisti

      tein paperista laudan kaverini kanssa ja saimme viestin,että kaverin joku sukulainen kuolee..seuraavana päivänä kaverini sai tiedon serkkunsa hukkumisesta..
      musta raamattu ja taikakaaviot kun jäljentää ja ti9etenkin riippuu siitä,mitä haluaa,mut mulla ainakin toimi..kirosin ex-mieheni ja hän istuu nyt vankilassa puukotuksesta..tapaus sattui vain päivä kirouksen jälkeen..

      itse olen harrastanut kaikkea magiaa jo 7 vuotta ja ennen kaikkea mustan raamatun ja spiritismin avulla olen saanut yhteyden korkeampaan voimaan..harjoitan myös rituaali magiaa itsekseni ja silloin tarkoitus on lähinnä ylistää näitä voimia,joitten kanssa olen tekemisissä..

      • Hexex

        Oletko yrittänyt magian avulla saada jonkun tietyn miehen itsellesi?


      • DarkNinjaHiiri
        Hexex kirjoitti:

        Oletko yrittänyt magian avulla saada jonkun tietyn miehen itsellesi?

        Opettele visualisoimaan itsesi ruumiin ulkopuolelle. Sulje silmät ja liiku. Hiero vaikka sen miehen pakaroita astraaliruumissa. Mulla taisi toimia nuorempana ku olin niin epätoivoisesti lätkässä. Sun tietenkin pitää istua henkilön vieressä ettei tarvi kauas matkustaa.

        Harjoittele vaikka ensin laskemalla talosi ikkunat silmät kiinni sängyllä makoillen.

        Noh eihän näitä saisi opettaa :D


      • Filia Ferus

        sulla uhreja, esim. eläinuhreja?
        Tuli vain mieleen kysyä?


      • Hexex
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Opettele visualisoimaan itsesi ruumiin ulkopuolelle. Sulje silmät ja liiku. Hiero vaikka sen miehen pakaroita astraaliruumissa. Mulla taisi toimia nuorempana ku olin niin epätoivoisesti lätkässä. Sun tietenkin pitää istua henkilön vieressä ettei tarvi kauas matkustaa.

        Harjoittele vaikka ensin laskemalla talosi ikkunat silmät kiinni sängyllä makoillen.

        Noh eihän näitä saisi opettaa :D

        Minähän nyt en miesten pakaroita hiero kun sellainen ei kiinnosta, mutta tekniikassasi on jotain tuttua! Kun lähetän jollekin kaukona parantavaa energiaa liidän itse ajatuksissani henkenä paikalle ja visualisoin tapahtuman mielessäni.


      • spiritisti
        Hexex kirjoitti:

        Oletko yrittänyt magian avulla saada jonkun tietyn miehen itsellesi?

        en,miksi tekisin edes moista??


      • spiritisti
        Filia Ferus kirjoitti:

        sulla uhreja, esim. eläinuhreja?
        Tuli vain mieleen kysyä?

        en ole käyttänyt eläimiä voimien hallitsemiseen tai henkien ylistämiseen.siihen riittävät ihan muutkin keinot..harjoitan noituutta lähinnä kuvitteellisella uhraamisella,eli siinä ei oikeasti uhrata mitään konkreettista.joskus omaa verta käyttänyt joihinkin menoihin..


    • DarkNinjaHiiri

      Pakko myöntää että spiritismi toimii vaikka pidän itseäni nykyään ateistina. Vastaukset ei ollu tarkkoja mutta aika kultaa muistot.

      Pistä se musta raamattu tyynyn alle ku laitat nukkumaan... kannattaa olla krapulassa.

      • Filia Ferus

        "#Pistä se musta raamattu tyynyn alle ku laitat nukkumaan... kannattaa olla krapulassa. #"

        Kerro hieman lisää tästä...


      • DarkNinjaHiiri
        Filia Ferus kirjoitti:

        "#Pistä se musta raamattu tyynyn alle ku laitat nukkumaan... kannattaa olla krapulassa. #"

        Kerro hieman lisää tästä...

        Mielen peliähän tämä magia on. Jos tiedät että sulla on magiaa tyynyn alla vaikkapa vain alitajuisesti niin unesi ovat aika "villejä".

        En sitten ota kantaa missä käytössä musta raamattu on ollut mutta magian periaatteella kirjastosta lainattu toimisi paremmin ja ennen kaikkea se tulee itse lukea ensin.

        Musta raamattuhan perustuu tähän:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Teurgia


      • Filia Ferus
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Mielen peliähän tämä magia on. Jos tiedät että sulla on magiaa tyynyn alla vaikkapa vain alitajuisesti niin unesi ovat aika "villejä".

        En sitten ota kantaa missä käytössä musta raamattu on ollut mutta magian periaatteella kirjastosta lainattu toimisi paremmin ja ennen kaikkea se tulee itse lukea ensin.

        Musta raamattuhan perustuu tähän:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Teurgia

        omistavani itse kyseisen opuksen ja kokeilleen sitä tyynyn alla, tai paremminkin petauspatjan. Lähinnä se oli siellä piilossa muilta. Mutta jotain magiaa koin, sitä en pysty kieltämään.
        Mutta se aika on ollutta ja mennyttä. Kirja kuitenkin löytyy.


      • Vammakko
        Filia Ferus kirjoitti:

        omistavani itse kyseisen opuksen ja kokeilleen sitä tyynyn alla, tai paremminkin petauspatjan. Lähinnä se oli siellä piilossa muilta. Mutta jotain magiaa koin, sitä en pysty kieltämään.
        Mutta se aika on ollutta ja mennyttä. Kirja kuitenkin löytyy.

        automaattikirjoitusta. Laitoin kynttilän palamaan, tyhjenisin mieleni kynän ja paperin ääressä. Kas kas, kohta alkoi tapahtua mutta ei alkuunkaan sitä mitä odotin. Tunsin kynässä ja kädessä epämääräistä voimaa, joka "liikutti" niitä haluamiinsa suuntiin.

        Kas kummaa, olin piirtänyt hyvin lapsekkaasti krokotiilin. Kokeilen varmaankin tänään uudestaan, pystynkö parempaan.


      • spiritisti
        Vammakko kirjoitti:

        automaattikirjoitusta. Laitoin kynttilän palamaan, tyhjenisin mieleni kynän ja paperin ääressä. Kas kas, kohta alkoi tapahtua mutta ei alkuunkaan sitä mitä odotin. Tunsin kynässä ja kädessä epämääräistä voimaa, joka "liikutti" niitä haluamiinsa suuntiin.

        Kas kummaa, olin piirtänyt hyvin lapsekkaasti krokotiilin. Kokeilen varmaankin tänään uudestaan, pystynkö parempaan.

        olen kanssa kokeillut automaattikirjoitusta erään illan aikana ja sain aikaan ihme kirjoitusta,jossa sanomaa ei tarkalleen ainakaan itse osannut tulkita,kuin sanan sieltä täältä,mutta sitten kynä rupesi piirtyämään ympyrää niin tiuhaan,että siihen vihkoon tuli läpi vihkon menevä reikä,sen ympyrän kokoinen.nukahdin siihen ja aamulla heräsin siitä kohdalta lattiaa,alasti.en tiedä,missä vaiheessa olin riisunut vaatteeni,eikä asunnossani ollut silloin ketään muuta..


      • paholaisen voimaa!!
        spiritisti kirjoitti:

        olen kanssa kokeillut automaattikirjoitusta erään illan aikana ja sain aikaan ihme kirjoitusta,jossa sanomaa ei tarkalleen ainakaan itse osannut tulkita,kuin sanan sieltä täältä,mutta sitten kynä rupesi piirtyämään ympyrää niin tiuhaan,että siihen vihkoon tuli läpi vihkon menevä reikä,sen ympyrän kokoinen.nukahdin siihen ja aamulla heräsin siitä kohdalta lattiaa,alasti.en tiedä,missä vaiheessa olin riisunut vaatteeni,eikä asunnossani ollut silloin ketään muuta..

        Se sua käytti, ties mitä olit tekemässä! Mulla on ollut kerran voimia..automaattikirjoitus, aurojen näkeminen, sähkön hallitseminen ja ihmisten liikuttaminen ilman kosketusta. Mulla ovat olleet todella voimakkaat ja olen taistellut itseni Jeesuksen puolelle siinä vaiheessa, kun asunnossani oli tumma hahmo joka käski hyppäämään parvekkeelta!!

        Muutenkinkin kiusasi aikas tiheästi ja ahdisteli kun aloin mennä Jeesuksen tykö. Vieläkin pilkkaa ja kiusaa minua. Nyt en pelkää pahaa, minulla on Jeesuksen antama ase pahaa vastaan: Kielillä puhuminen! Voin ajaa mitä vain pahaa ja magiaa Jeesuksen Kristuksen nimessä pois, ja niiden/teidän on väistyttävä. Teissä itsessäänhän ei ole mitään pahaa, vaan teitä ympäröi paha, joka tarjoamalla tiettyjä "voimiaan" teille vikittelee teitä puolelleen. Mutta luuletteko te että paha huvikseen niin tekee? Se leikkii teillä ja jonain päivänä suurimmalle osalle teistä käy huonosti.

        Kääntykää Jeesuksen puoleen, kutsukaa sitä itsellenne. Mua pelotti tuolloin kuin olin teidän kaltaisenne raamattu, ristit ja kirkkokin ahdisti. Paha näyttäytyi minulle jopa itse hyvänä. Jossain vaiheessa sitten tajusin, että nyt on jotain vinossa ja käännyin Jeesukseen. Tämän jälkeen on mua koeteltu, enkä niin hyvin ole niistä koetuksista selvinnyt, mutta yhä olen enemmän Jeesuksen, TÄYSIN, kuin pahan, vaikka paha minua yrittääkin puolelleen saada.

        Kokemusta: Yhtenä iltana, uskoon tulemisen jälkeen, vaistosin jotain pahaa olevan luonani. Oli tuskan hiki päällä. Yritin rukoilla Jeesusta, mutta huomasin, että en pysty sanomaan sanaa Jeesus loppuun asti. Oli kauhun sekainen pelko päällä ja yritin sanoa sanan Jeesus, mutta en pystynyt. Toistin lausetta "jeesus auta, ole mun kanssa ja suojaa mua" Mutta jossain vaiheessa, minulle ikäänkuin laitettiin ajatuspäähän, että ei sun tarvitse montaa kertaa pyytää, yksi kerta riittää, jos uskot.

        Sitten kun olin viikkojan tuon jälkeen nukkumassa, näin /havaitsin tumman hahmon vieressäni. Tunsin kaulallasi jotain painavaa "veitsi" tai jotain ja ajatuksiini tuli taas "nut mä tapan sut" Siihen totesin että "jos Jeesus on sinulle luvan antanut, niin tapa minut, mutta jos ei lähde pois" Siinä samassa tuo lähti.

        Kaiken näköstä on ja tapahtuu, en jaksa kaikkea kirjoittaa. Huh. =)


      • 12v
        paholaisen voimaa!! kirjoitti:

        Se sua käytti, ties mitä olit tekemässä! Mulla on ollut kerran voimia..automaattikirjoitus, aurojen näkeminen, sähkön hallitseminen ja ihmisten liikuttaminen ilman kosketusta. Mulla ovat olleet todella voimakkaat ja olen taistellut itseni Jeesuksen puolelle siinä vaiheessa, kun asunnossani oli tumma hahmo joka käski hyppäämään parvekkeelta!!

        Muutenkinkin kiusasi aikas tiheästi ja ahdisteli kun aloin mennä Jeesuksen tykö. Vieläkin pilkkaa ja kiusaa minua. Nyt en pelkää pahaa, minulla on Jeesuksen antama ase pahaa vastaan: Kielillä puhuminen! Voin ajaa mitä vain pahaa ja magiaa Jeesuksen Kristuksen nimessä pois, ja niiden/teidän on väistyttävä. Teissä itsessäänhän ei ole mitään pahaa, vaan teitä ympäröi paha, joka tarjoamalla tiettyjä "voimiaan" teille vikittelee teitä puolelleen. Mutta luuletteko te että paha huvikseen niin tekee? Se leikkii teillä ja jonain päivänä suurimmalle osalle teistä käy huonosti.

        Kääntykää Jeesuksen puoleen, kutsukaa sitä itsellenne. Mua pelotti tuolloin kuin olin teidän kaltaisenne raamattu, ristit ja kirkkokin ahdisti. Paha näyttäytyi minulle jopa itse hyvänä. Jossain vaiheessa sitten tajusin, että nyt on jotain vinossa ja käännyin Jeesukseen. Tämän jälkeen on mua koeteltu, enkä niin hyvin ole niistä koetuksista selvinnyt, mutta yhä olen enemmän Jeesuksen, TÄYSIN, kuin pahan, vaikka paha minua yrittääkin puolelleen saada.

        Kokemusta: Yhtenä iltana, uskoon tulemisen jälkeen, vaistosin jotain pahaa olevan luonani. Oli tuskan hiki päällä. Yritin rukoilla Jeesusta, mutta huomasin, että en pysty sanomaan sanaa Jeesus loppuun asti. Oli kauhun sekainen pelko päällä ja yritin sanoa sanan Jeesus, mutta en pystynyt. Toistin lausetta "jeesus auta, ole mun kanssa ja suojaa mua" Mutta jossain vaiheessa, minulle ikäänkuin laitettiin ajatuspäähän, että ei sun tarvitse montaa kertaa pyytää, yksi kerta riittää, jos uskot.

        Sitten kun olin viikkojan tuon jälkeen nukkumassa, näin /havaitsin tumman hahmon vieressäni. Tunsin kaulallasi jotain painavaa "veitsi" tai jotain ja ajatuksiini tuli taas "nut mä tapan sut" Siihen totesin että "jos Jeesus on sinulle luvan antanut, niin tapa minut, mutta jos ei lähde pois" Siinä samassa tuo lähti.

        Kaiken näköstä on ja tapahtuu, en jaksa kaikkea kirjoittaa. Huh. =)

        oon 12v enkä tykkää siitä että eräs tytön henki kiusaa näyttäytymällä ja joskus se koskee minuun niinku nytkin


    • Freakkk

      voisikohan spiritismiä "pelata" ulkona yöllä? ajattelimme kaverini kanssa että kuinkakohan vaarallista se olisi jos hautausmaalla pelaisi.. itse olen kyllä parikertaa ihan sisätiloissa pelannut. ekalla kerralla ei toiminut, mutta toisella toimi. oli se aika jännää. pyysimme jotain merkkiä ja posliininen enkeli tippui ikkunalaudalta ja meni rikki.. mutta olisi kiva saada vastauksia tai jossai jollain on kokemuksia ulkona pelaamisesta.. (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe