Onko Mondeo vain laiskan tyyppinen vaiko täytyykö alkaa epäillä vikaa..? Kun kiihdyttää, niin ensinnäkin kuuluu (ainakin omaan korvaan) kova murahdusta moottorista ja sitten kyllä lähdetään, mutta mielestäni hieman pettävään kiihdytykseen.
Ennen muinoin ajamani 2.0 VectraB:kin jätti rivakamman vaikutelman.
laiskan oloinen?
2.0 vm99
2
518
Vastaukset
Jaa, kyllä oma -97 kakslitranen Mondeo kulkee ihan mukavasti kun kaasua käyttää, olisiko ollut jossain 3,5 tuhannen kierroksen kohdalla kun selvästi lähtee kulkemaan.
Jos sun auto ois ollu 1.6 koneella niin sit en ihmetteliskään laiskuutta :)- Kiihtyvyyteen tyytyväinen
2.0 Mondeo ei ole kiihdytysauto, mutta kyllä sekin tarvittaessa kiihtyy aika rivakasti. On vain heitettävä pienemmälle ja käytettävä kierroksia reilummin. Ainakin oma 2.0 farkku toimii näin ja jopa kuorma päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681