Hei!
Osaisikohan joku kertoa ohjetta miten neulotaan käsin poncho? Siis sellainen meksikolaistyylinen hihaton laaja paita.
Kiitos! :)
Poncho neuloen
11
918
Vastaukset
- minna
Muistelisin että viime syksynä oli Suuri käsityölehdessä ponchon ohje. Ja jossain Novita-lehdessäkin muistelen nähneeni.
Kysy vaikka noiden lehtien asiakaspalvelusta, jos ei kirjastosta löydy oikeita lehtiä. - turhautunut
Hei olen etsinyt nyt netistä paljon ponchon ohjette enkä ole viitsinyt ostaa mitään lehtiä taikka kirjoja(turhann arvokkaita) :)................ elikkäs laittakaa nitä ohjeita saakelive!!
- KÄSItyöläinen
turhautunut: -tuollaiselle en lähetä mitään ohjeita. Käsityöihmiset ovat korrekteja ja hyväkäytöksisiä...
- goog leta
hmmm. kauniisti pyytämällä saa enemmän.... mutta ihan googlettamalla löytyy ohjeita, vähän vaivannäköä vaan...
- lkjhoioiyuiuyttt
Joo en myös koskaan vastaa sellaiselle avuksi joka sanoo et "laittakaas tulemaan".... tjms
- pontzo
Onko aloittaja sama kuin 'turhautunut' ? Ilmeisesti... googlettamalla todellakin löytyy ohjeita, mutta enpä myöskään laita edes linkkiä. Täällä ei saa neuvoja komentelemalla ja huonolla kielenkäytöllä.
- aihetta kehitellen
keppiä ja kauluria vaan jatkamaan
- kirjo neule
minä löysin googlettamalla ohjeita ihan helposti.....Aloittaja pyytää ohjetta, vaikkei kerro haluaako yksivärisen vai kirjoneuleponchon jne. Ja täytyy myöntää, ettei tuo 'kielenkäyttö' anna positiivista kuvaa ....
- hehheh...
aloittaja ja turhautunut eivät liene sama henkilö, tai sitten jos on, niin en ihmettele turhautumista jos on etsinyt ohjetta yli kahdeksan vuotta. :D
- oi nuoruusgoogle
No ei varmaan kahdeksan vuotta sitten ollut kovin laaja tää googlen valikoima...oli aika ankeeta lajivalikoima.
- no vita pu ro
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978