Kolmas silmä

?????

Olen lukenut täältä kolmannen silmän aukeamisesta.
Tulee mieleeni lapsuus, ja kokemus siitä että nukkumaan mennessäni tein vastaavia juttuja (harjoituksia) vaikka en edes tiennyt että moista on edes olemassa.
Kerroin siskoilleni että näin saa hyvin unen päästä kiinni, jotka eivät tietenkään ymmärtäneet puheestani yhtään mitään.
Nyt kun vanhempana teen samaa (kun muistui mieleeni täältä lukiessani mitä se voisi olla), niin hyvän olon tunne leviää kehooni. Ihan kuin saisi jotain huumetta ja hyvän olon tunne leviää kaikkiin kehon osiin.
Mietin vain että olenkohan tiedostamatta lapsena aktivoinut jo kolmannen silmäni. Olen hieman erinlainen, sen myönnän. Mutta eikö me kaikki?
Tiedostan esim. heti ihmisen kohdattuani että millä mielialalla hän on liikkeellä, mitä miettii, ja että mitä on tehnyt vastikään.
Voin sanoa että näin asiakaspalvelijana se helpottaa työtäni aika lailla.
Mitään ennustuksia en osaa tehdä. Auroja haluaisin nähdä, ja mielessäni aina näenkin kun leikin joskus että minkähänlainen aura tuolla on, mutta en voi sanoa että mitään konkreettista näkyä olisin saanut.
Tai joo, ennustuksista, olenhan minä joskus osunut oikeaan.
Tilastollisesti kai niin käy kaikille?
Hmmmm.....pitänee vielä ottaa niitä hyvän olon tunteita kun menen pitkälleni, ja toivoa että se valkenee mulle selvästi, onko se kolmas silmä auki vai ei.

16

2912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wängwäng

Siis se kolmas silmä ei ole niin maaginen juttu kuin luullaan, se itsessään ei tee mitään, vaan on osa meidän energiakehoamme. Se on otsachakra, muiden 7 päächakran joukossa. Sitä jos vain "harjoittelee" niin sitä puhdistaa ja aukoo paremmille vitauksille, mutta muiden chakrojen pitää olla yhtä paljon auki ja puhtaita, muuten tulee epätasapainoa ja se voi aiheuttaa ties mitä.

Siis harjoituksissa pitää olla suunta, jos haluat nähdä aurat, Näe ne. Ei pelkkä otsachakran puhdistaminen auta.

Hyvänolon tunne tulee itsellenikin, kun puhdistan energiakehoani. Se johtuu siitä.

lisää tietoa chakroista: http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=4&mforum=mielenvoima

ja puhetta kolmannesta silmästä (otsachakrasta) samaisesta osoitteesta http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=5&mforum=mielenvoima

• Kölmasselmä

En ole aloittaja mutta näkeekö kolmannen silmän avattua sellaiset esimerkiksi savun tapaiset energiat sekä semmoiset täysin kirkkaat pallot jotka poukkoilevat sinne tänne. Näen sormistani lähtevän sellaista jännää savun tapaista kun keskityn katsomaan. Ja erityisen paljon näen näitä kirkkaita palloja ulkona, eli semmoisia nuppineulan päästä pienempiä ja noin tuhansia lentelevän ympäri ämpäri poukkoillen. Meinaako tämä että kolmas silmäni on enemmän avautunut tai jollain tasolla jo avautunut?

Tuo nimimerkkini on vaikea sanoa nopeasti oikein, ihan vain lisänä kirjoitin tämän.

• Erjuth
        Kölmasselmä kirjoitti:

En ole aloittaja mutta näkeekö kolmannen silmän avattua sellaiset esimerkiksi savun tapaiset energiat sekä semmoiset täysin kirkkaat pallot jotka poukkoilevat sinne tänne. Näen sormistani lähtevän sellaista jännää savun tapaista kun keskityn katsomaan. Ja erityisen paljon näen näitä kirkkaita palloja ulkona, eli semmoisia nuppineulan päästä pienempiä ja noin tuhansia lentelevän ympäri ämpäri poukkoillen. Meinaako tämä että kolmas silmäni on enemmän avautunut tai jollain tasolla jo avautunut?

Tuo nimimerkkini on vaikea sanoa nopeasti oikein, ihan vain lisänä kirjoitin tämän.

Olen itsekin huomannut saman: näen pihalla etenkin taivasta vasten valkoisia palloja, jotka singahtelevat sinne tänne. En tiedä, onko silmissäni vain jotain vikaa, vai ovatko nämä kolmannen silmän juttuja. Tosin tänään äkkinäisen liikkeen tehdessäni ja istualleni mentyäni näin oikein kunnolla "tähtiä" :D.

Se on mielenkiintoista, että orbien sanotaan olevan henkiä tiivistyneinä. Yksi juutalainen nainen näki pienen orbin, joka sitten muuttui valohengeksi.

Pyytäisin myös selvitystä niille valkoisille palloille, jos täällä on joku viisas!

• velhotar
        Erjuth kirjoitti:

Olen itsekin huomannut saman: näen pihalla etenkin taivasta vasten valkoisia palloja, jotka singahtelevat sinne tänne. En tiedä, onko silmissäni vain jotain vikaa, vai ovatko nämä kolmannen silmän juttuja. Tosin tänään äkkinäisen liikkeen tehdessäni ja istualleni mentyäni näin oikein kunnolla "tähtiä" :D.

Se on mielenkiintoista, että orbien sanotaan olevan henkiä tiivistyneinä. Yksi juutalainen nainen näki pienen orbin, joka sitten muuttui valohengeksi.

Pyytäisin myös selvitystä niille valkoisille palloille, jos täällä on joku viisas!

Kai ne liittyy verenkiertoon??? Olen itse nähnyt niitä aina, jopa silmät kiinni ollessa.

• vänni väkevä
        Erjuth kirjoitti:

Nämä liittyivät kyllä tulehdussairauteeni. Näitä pomppivia valopisteitä oli näkökenttä sakeanaan.
        Ne vähenivät kun otin muutaman tunnin välein reseptittömiä lääkekapseleita.
        Kokonaan peijoonit häippäs antibiooteilla, joka tuhosi tämän tulehdusta aiheuttavan viruksen.

Tiesin ilman muuta aikaisemmasta, että nämä olivat sairauden tuomia ilmiöitä.

• wängwäng
        Kölmasselmä kirjoitti:

Ne valopallot kuulemma on jotain limoja silmässä, mitkä näkyy taivasta vasten, itse olen nähnyt niitä aina, siis taivasta vasten. Jos näet niitä vaikka mustaa pintaa vasten, silloin ne on jotain muuta.

Siis edelleenkin kolmas silmä on vain chakra. Se on kaikilla avautunut. toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. toisilla puhtaampi toisilla taas täynä kuonaa. sen virtausta ja puhtautta vain voi itse harjoittelemalla voimistaa.

Oletko harjoitellut esim. henkien näkemistä/aurojen näkemistä/ennaltatietämistä/astraaliprojektiota/remote viewing/ruumistairtautumista tms?

Se siis "aukee" kun jotain tekee ja se aukeaa siihen suuntaan nähden mitä teet. Jos ennustat, se aukee aikaan nähden. Jos katselet auroja, se aukeaa energian näkemiselle.

Tietenkin se aukeaa hieman kaikelle, mutta todellakin vain hieman. Se suunta mitä teet aukaisee sitä tietyllä tavalla.

• wängwäng
        wängwäng kirjoitti:

Ne valopallot kuulemma on jotain limoja silmässä, mitkä näkyy taivasta vasten, itse olen nähnyt niitä aina, siis taivasta vasten. Jos näet niitä vaikka mustaa pintaa vasten, silloin ne on jotain muuta.

Siis edelleenkin kolmas silmä on vain chakra. Se on kaikilla avautunut. toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. toisilla puhtaampi toisilla taas täynä kuonaa. sen virtausta ja puhtautta vain voi itse harjoittelemalla voimistaa.

Oletko harjoitellut esim. henkien näkemistä/aurojen näkemistä/ennaltatietämistä/astraaliprojektiota/remote viewing/ruumistairtautumista tms?

Se siis "aukee" kun jotain tekee ja se aukeaa siihen suuntaan nähden mitä teet. Jos ennustat, se aukee aikaan nähden. Jos katselet auroja, se aukeaa energian näkemiselle.

Tietenkin se aukeaa hieman kaikelle, mutta todellakin vain hieman. Se suunta mitä teet aukaisee sitä tietyllä tavalla.

Osa valopalloista, siis tietnkin isommista kuin nuppineulanpään kokoisista, voi olla esim. virvatuli(maasta tullutta spontaania energiaa), psi-pallo (se on siis aina jonkun tekemä), erilaiset henkiolennot (esim. sellaiset 4 ulottuvuuden organismit siis, jotka on aina ollut siellä). Myöskin tavan ihmishenget ei ole poissuljettuja.

• velhotar
        Kölmasselmä kirjoitti:

Olin joskus eräällä kurssilla... Lopuksi katselimme auroja. Näimme (muutamat meistä) eräällä vanhemmalla naisella vasemmalla puolella kirkkaan hahmon. Itse näin sen niinkuin murhatutkimusten liitu piirustus, mutta valoa hohtavana.
        Kyseisen naisen mies oli kuollut reilu vuosi sitten, silloin.

• Erjuth
        wängwäng kirjoitti:

Hyvä tietää. Arvelinkin, että niille palloille olisi jokin luonnollisempi selitys.

En harrasta mitään noista asioista, joita mainitset.

• Erjuth
        wängwäng kirjoitti:

Osa valopalloista, siis tietnkin isommista kuin nuppineulanpään kokoisista, voi olla esim. virvatuli(maasta tullutta spontaania energiaa), psi-pallo (se on siis aina jonkun tekemä), erilaiset henkiolennot (esim. sellaiset 4 ulottuvuuden organismit siis, jotka on aina ollut siellä). Myöskin tavan ihmishenget ei ole poissuljettuja.

Viime vuoden marras- ja joulukuussa näin useaan otteeseen taivaalla kirkkaan keltaisen valopallon, joka liikkui suunnattomalla vauhdilla ja pystyi dematerialisoitumaan ja jälleen materialisoitumaan, ts. hävisi näkyvistä ja tuli taas näkyviin. En tiedä, oliko se lentävä lautanen vai tällainen minulle uusi löytö, Merkabah.
        http://youtube.com/watch?v=Ugql6D4pFKM

Suljin pois selitykset tähdistä, koska pilviä ei taivaalla ollut; kerran olin näkevinäni taas sen valopallon, mutta huomasinkin, että ohut kerros pilviä siinä liikkui luoden illuusion tähden liikkumisesta. Katsomalla kauan lampun valoon näen myös sellaisen jälkikuvan, mutta niissä tapauksissa en ole katsonut lamppuja ollenkaan. Kyse ei ollut mistään heijastuksistakaan.
        Jäljelle jää hallusinaatio ja UFO/Merkabah. Itse uskon tietenkin jälkimmäiseen. Samalla koin suunnatonta rauhaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun näin sen.

• Apinateoria
        Erjuth kirjoitti:

Viime vuoden marras- ja joulukuussa näin useaan otteeseen taivaalla kirkkaan keltaisen valopallon, joka liikkui suunnattomalla vauhdilla ja pystyi dematerialisoitumaan ja jälleen materialisoitumaan, ts. hävisi näkyvistä ja tuli taas näkyviin. En tiedä, oliko se lentävä lautanen vai tällainen minulle uusi löytö, Merkabah.
        http://youtube.com/watch?v=Ugql6D4pFKM

Suljin pois selitykset tähdistä, koska pilviä ei taivaalla ollut; kerran olin näkevinäni taas sen valopallon, mutta huomasinkin, että ohut kerros pilviä siinä liikkui luoden illuusion tähden liikkumisesta. Katsomalla kauan lampun valoon näen myös sellaisen jälkikuvan, mutta niissä tapauksissa en ole katsonut lamppuja ollenkaan. Kyse ei ollut mistään heijastuksistakaan.
        Jäljelle jää hallusinaatio ja UFO/Merkabah. Itse uskon tietenkin jälkimmäiseen. Samalla koin suunnatonta rauhaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun näin sen.

Olet todennäköisesti nähnyt satelliitin, joka on dematerialisoitunut pilven taakse. Jotkut aikuisetkin saattavat ihmetellä näitä, vaikka niitä suorastaan kuhisee taivaalla.

• Apinateoria
        Apinateoria kirjoitti:

Olet todennäköisesti nähnyt satelliitin, joka on dematerialisoitunut pilven taakse. Jotkut aikuisetkin saattavat ihmetellä näitä, vaikka niitä suorastaan kuhisee taivaalla.

Näitä pilviä ei välttämättä näe hämärässä ja ne voivat olla hyvin korkeallakin.

• Apinateoria
        vänni väkevä kirjoitti:

Nämä liittyivät kyllä tulehdussairauteeni. Näitä pomppivia valopisteitä oli näkökenttä sakeanaan.
        Ne vähenivät kun otin muutaman tunnin välein reseptittömiä lääkekapseleita.
        Kokonaan peijoonit häippäs antibiooteilla, joka tuhosi tämän tulehdusta aiheuttavan viruksen.

Tiesin ilman muuta aikaisemmasta, että nämä olivat sairauden tuomia ilmiöitä.

Antibiootit eivät tehoa virukseen. Tulehduksesi on ollut bakteeriperäinen.

Silmän sisällä on riekaleita, jotka liittyvät silmän kehitykseen sikiöaikana. Ne ovat olleet siellä syntymästä asti. Tämä ei siis liity silmähermosi tulehdukseen. (tämä kyhäelmä oli jäänyt auki ja nyt sen postitan)

Mielestäni olen nähnyt oikeitakin palloja yöaikaan hämärässä sisällä. Ne olivat tennispallon kokoluokkaa ja lensivät smootisti katonrajassa. Lisäksi näin pari kuukautta sitten kummallisen pitkulaisen, valkoisen jutun joka meni sohvatuolin taakse.

Mitä näistä nyt sanoisi? Ainakin sen että huuhaa-sivuilla suurin osa on pentuja. (en nyt meinaa juuri sinua, vaikket tiennytkään antibiioottismjfcdvjnää)

• Apinateoria
        Kölmasselmä kirjoitti:

Ai joo. Tuo savu sormista on aika erikoinen juttu. Katselin sitä taannoin tunteja näpeissäni ja se tuntui ihollakin kun sitä ampui sormestansa. Mielestäni se näyttää hienojakoiselta sähköltä, vähänkuin salamointia ja se voi mennä pitkällekin, vaikka sormesta sormeen. Tiheänä salamointina se näytti aluksi sumulta. Tuntui että sen sai päälle ja pois vain ajattelemalla. Olin niin vakuuttunut että yritin kuvatakin sitä kasettikameralla, mutta silloinen hyvä kuvanlaatu ei riittänyt (tai ehkä näin pilvipäissäni nähnyt halluja).

Ja ne silmäpisteethän eivät ole muuta kuin silmän sisällä oleva nesteen kokkareita.

• Erjuth --
        Apinateoria kirjoitti:

Niin se taisi olla. Olen sittemmin tutustunut hiukan tähtitaivaan ilmiöihin. Tosin keltaisia ja oransseja satelliitteja ei ole.

• kolmasjalka

itse uskon kolmannen jalan voimaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe