Millainen on Eckerö Linen buffet? Itse olen käynyt Vain Viking Linen buffetissa, onko se sitä parempi vai huonompi, runsaampi vai pienempi? Ainakin on yli 5€ halvempi.
Eckerö Linen buffet
7
6533
Vastaukset
- Andropov
Mielestäni buffet on hintansa arvoinen ja laadukas. Olen syönyt sen usein Tallinnan risteilyillä, jotka teen nykyään vain Eckerö Linella. Muutenkin laivalla on ystävällinen henkilökunta ja kodikas ilmapiri. Suosikaa siis suomalaista!
- Kariitta
Paljon parempi kuin Vikingillä ja Tallinkilla se buffa on sitten ala-arvoinen. Musta paras laivoista. Paljon kaikkea ja tuoretta ja oikeat lautaset.
- poikenneet
Kariitta kirjoitti:
Paljon parempi kuin Vikingillä ja Tallinkilla se buffa on sitten ala-arvoinen. Musta paras laivoista. Paljon kaikkea ja tuoretta ja oikeat lautaset.
mielipiteeni on se että vikingillä on paras, eckerö myös hyvä, mutta tallinkin todella surkea ja kallis, turhaan vaittavat matkustajakadosta, itse aiheutettua.
- Matkamarttiina
poikenneet kirjoitti:
mielipiteeni on se että vikingillä on paras, eckerö myös hyvä, mutta tallinkin todella surkea ja kallis, turhaan vaittavat matkustajakadosta, itse aiheutettua.
Eckeröllä on paremmat kalat ja arvostan niitä tosi paljon. Viking on ujuttanut lohet yms. kalliit kalat johonkin salaatin sekaan. Säästöä?
Eckerölle plussaa myös kivasta ravintolasta, Vikingllä on kouluruokalameininkiä uudessa laivassa. Ja siellä on myös aika söpö ruskeasilmäinen hovimestaripoika. - Johanna Bee
Matkamarttiina kirjoitti:
Eckeröllä on paremmat kalat ja arvostan niitä tosi paljon. Viking on ujuttanut lohet yms. kalliit kalat johonkin salaatin sekaan. Säästöä?
Eckerölle plussaa myös kivasta ravintolasta, Vikingllä on kouluruokalameininkiä uudessa laivassa. Ja siellä on myös aika söpö ruskeasilmäinen hovimestaripoika.Eckerö on oikein hyvä, Vikinkikin jees. Mutta Eckeröllä on paljon viihtyisämpi ravintola. Vikarille sellainen ruokala. Eckerön buffa on enemmän sellainen perinteinen.
- surfer
Johanna Bee kirjoitti:
Eckerö on oikein hyvä, Vikinkikin jees. Mutta Eckeröllä on paljon viihtyisämpi ravintola. Vikarille sellainen ruokala. Eckerön buffa on enemmän sellainen perinteinen.
- mielipiteeni
poikenneet kirjoitti:
Tallinkin Tallinnan laivoilla on surkea buffet, mutta taas Helsinki Tukhoma laivoilla Serellä ja Sympalla on hyvät buffetit!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046