Osoite on.. http://iika.pspt.fi/~raatika/hotsi
Keskeneräiset tosin,työnalla kokoajan.
Ehdotuksia otetaan vastaan! =)
Kuvia tulee lisää myös,kunhan skannaa..=)
Revontulen Hottentotin sivut
7
415
Vastaukset
- hemmoliini
ihan siistit sivut ja hienot:)
itse saan luonnonmustan kääpiölupan 28.10.
olen omistanut aikaisemminkin kyseisen rodun
omistajia ja värisen;)
nyt vielä toistaiseksi mulla on vaan kääpiöluppa
albiino ja mustavalkoinen- Johanna
Moi,ihan mielenkiinnosta mistä saat sen
luonnonmustan lupan? =) uros vai naaras? =)
kaikki lupat on ihan sööttejä.. *sydämmensä
niille menettänyt täysin* :) - hemmoliini
Johanna kirjoitti:
Moi,ihan mielenkiinnosta mistä saat sen
luonnonmustan lupan? =) uros vai naaras? =)
kaikki lupat on ihan sööttejä.. *sydämmensä
niille menettänyt täysin* :)se on olipa kerran kanilasta.
jos enemmän haluat jutella niin kirjoita
[email protected]
:)
- hippa
näpsäkät! :)
- Johanna
Niin ja kirjottakaa vieraskirjaan ihmeessä! =)
- Johanna
Hotsista lisätty kuvia tänään.. :)
- Luppafani
Hei, etsisin kääpiöluppa kasvattajaa helsingistä/jostain siitä läheltä :) tiedättekö mistä semmoinen kasvattaja löytyisi? :D kanit on nii söpöjä❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964746Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1502687Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842285- 351453
- 441413
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451396- 791241
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1511070Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8977MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14932