Osoite on.. http://iika.pspt.fi/~raatika/hotsi
Keskeneräiset tosin,työnalla kokoajan.
Ehdotuksia otetaan vastaan! =)
Kuvia tulee lisää myös,kunhan skannaa..=)
Revontulen Hottentotin sivut
7
371
Vastaukset
- hemmoliini
ihan siistit sivut ja hienot:)
itse saan luonnonmustan kääpiölupan 28.10.
olen omistanut aikaisemminkin kyseisen rodun
omistajia ja värisen;)
nyt vielä toistaiseksi mulla on vaan kääpiöluppa
albiino ja mustavalkoinen- Johanna
Moi,ihan mielenkiinnosta mistä saat sen
luonnonmustan lupan? =) uros vai naaras? =)
kaikki lupat on ihan sööttejä.. *sydämmensä
niille menettänyt täysin* :) - hemmoliini
Johanna kirjoitti:
Moi,ihan mielenkiinnosta mistä saat sen
luonnonmustan lupan? =) uros vai naaras? =)
kaikki lupat on ihan sööttejä.. *sydämmensä
niille menettänyt täysin* :)se on olipa kerran kanilasta.
jos enemmän haluat jutella niin kirjoita
[email protected]
:)
- hippa
näpsäkät! :)
- Johanna
Niin ja kirjottakaa vieraskirjaan ihmeessä! =)
- Johanna
Hotsista lisätty kuvia tänään.. :)
- Luppafani
Hei, etsisin kääpiöluppa kasvattajaa helsingistä/jostain siitä läheltä :) tiedättekö mistä semmoinen kasvattaja löytyisi? :D kanit on nii söpöjä❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105