Ei tullut lottovoittoa, ei. Tuli syöpä. Tai on mulle noita 4 oikein voittoja kertynyt muutama.
Hoksasin juuri, että todennäköisyys saada syöpä on 1/4 eli 25%. Lottovoiton mahdollisuus on häviävän pieni.
Meillä ihmisillä on taipumus olettaa ja odottaa, että juuri minä saan päävoiton lotossa. Todellisuus puskeekin päälle sitten syövän muodossa.
En oikein itsekään hahmota, mitä tässä yritän kyhäillä. Sanonpa vain, että syöpä tuli, ei päävoittoa. Nyt osaan arvostaa tavallista elämää ilman päävoittoakin.
Ei tullut lottovoittoa
7
590
Vastaukset
- sama ajatus
olenki sanonut että voin lopettaa kenoamisen. sitä olen pikkusen pelannut toivossa että saisin matkarahaa ja pääsisin välillä jonnekkin. mutta nyt ei voi matkustaa ni turha kenotakkin....
- Muuttuu
näin, kun pääsee sairaalasta kotiin rakkaiden luokse, se on jo lottovoitto
- Ira¤
Muuttuu kirjoitti:
näin, kun pääsee sairaalasta kotiin rakkaiden luokse, se on jo lottovoitto
hoidot kun saa ohi,ja lisää elinaikaa on se paljon suurempi,kun lottovoitto.Ruumispaidassa ei ole taskuja johonka rahat saisi käärittyä mukaan.
- Elisama
Tieto syövästä on melkoinen shokki kun se tulee omalle kohdalle.
Tiedän sen kokemuksesta.- Ira¤
menee kauan sulatellessa tietoa,hoitojen myötä helpottaa hieman,mutta onhan se huoli takana koko ajan,
- Raspikurkku
että on äärimmäisen harvinaista että joku voittaa pääpotin useamman kerran mutta syövän uusiminen ei sitten olekkaan niin harvinaista. Mutta mikähän lienee Suomenennätys siinä että montako ERI syöpää ihmisellä on ollut. Minä olen päässyt vasta kolmeen.
Tällaisella tuurilla ei kannata ostaa edes Ässä-arpaa, minulle kuitenkin tulisi raaputtaessa esiin ruutu jossa minä joutuisin maksamaan. - 123456709
lottovoitto on muutenkin ennalta päätetty ne numerot jota ei ole pelattu on 7 oikein. tai lähimpänä sitä vai oletteko kuulleet että esimerkiksi 20 voittajaa olisi ollut joskus samalla kertaa. kun on etukäteen tarkistettu, näin se vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100