Olen myymässä vuoden vanhan mac book pron ja uodessa on tullu muuteltua asetuksia ja lisäiltyä ohjelmia ja koko kone on täynnä omaa krääsää. Onko mitään tietoa miten koneen saisi helpoiten "siivottua" myyntikuntoon?
APUA TARVITAAN.
4
464
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Käynnistä kone sen mukana tulleelta asennuslevykkeeltä, niin voit Levytyökalulla 'siivottua' koko koneen sileäksi, jos sitä haluat.
Samalla voi asentaa käyttöjärjestelmän uudelleen valmiiksi uudelle omistajalle. Toisaalta ne lisäillyt ohjelmat voivat nostattaa myyntihintaa ;-)- Nimetön
no nyt mä hönö en löydä sitä levykettä mistään. Onko muuta tietä ku ruveta räveltään tiedosto kerrallaan konetta läpi?
- Nolitsi
Nimetön kirjoitti:
no nyt mä hönö en löydä sitä levykettä mistään. Onko muuta tietä ku ruveta räveltään tiedosto kerrallaan konetta läpi?
Sitten on kyllä koneesi myyntiarvo huomattavasti alempi kuin tuon levyn kanssa. Tuollä levyllä on juurkin esimerkiksi OS X (129€) ja iLife 79€ joka jo itsessään tekee ylikaksisataa euroa. Tuota levyä ei todellakaan olisi kannattanut hukata. Lisäksi siellä on Levytyökalu yms. jolla kone saadaan kuntoon ongelmatapauksissa.
- Myydä konetta
Nolitsi kirjoitti:
Sitten on kyllä koneesi myyntiarvo huomattavasti alempi kuin tuon levyn kanssa. Tuollä levyllä on juurkin esimerkiksi OS X (129€) ja iLife 79€ joka jo itsessään tekee ylikaksisataa euroa. Tuota levyä ei todellakaan olisi kannattanut hukata. Lisäksi siellä on Levytyökalu yms. jolla kone saadaan kuntoon ongelmatapauksissa.
Ei tietokonetta myydä niin, että siinä käytössä järjestelmä missä sinun tiedostot on ollut. Aina kun tietokone myydään käyttis asennetaan uudelleen. Ne sun tiedothan on suhteellisen helppoa kaivaa sieltä esiin jos tietää mitä tekee.
Itse kirjoitan nollia ja ykkösiä levylle ennen kuin asennan mitään. Se on helppo tehdä kans siltä levyltä jonka olet hukannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374