lääkäri lähenteli 1

swweet

tämä on esimmäinen novellini ja ei ole totta, otsikko täytyy olla vaan vetävä,ytimekäs...

Minä olen neitsyt, olin aina haaveillut millaista se voisi olla, olin katsonut monia eri videoitakin ja netistä eri sivut. Mutta kukaan poika ei ollut kiinnostunut minusta, tai sitten joku oli muttei tehnyt asialle mitään. Minä olin suudellut kyllä mutta en silleen oikeasti, omasta tahdosta kaikki ne suutelut oli tapahtunut koulussa pullon pyörityksessä.
Sitten minulle alkoi tulla selkä kipeäksi ja äiti vei minut lääkäriin, ja tietysti se oli mies lääkäri, ja hän tunnusteli ja katseli, minä häpeilin. Ei sillä etten olisi ruma n. 165 pitkä, blondi, 60 kiloa, hyvät rinnat A80. Mutta kun mies ei ollut koskettanut minua silleen ja tutkinut, terkka tietysti oli mutta hän oli nainen ja sama vakio. Ikävä kyllä lääkäri ei tiennyt mikä minulla oli ja pyysi tulemaan toisenkin kerran, vaikka perjantaina,tuossa kahdeksan aikoihin. Ja tietysti minä jouduin silloin kävelemään kun äiti meni ilta vuoroon ja isä oli töissä jossain rakennuksella myöhään.

Ilta oli viileä kun lähdin ihastelin kauniita syksyn värejä,minulla oli ollut kaveri kylässä ja me olimme katsoneet taas sellaista videota. Minua panetti, mutta voiko edes niin ajatella jos on neitsyt? Olin saanut orkkuja kun olin runkannut mutta aina yksin. Ja olin viime hetkällä häätänyt Miran meiltä pois kun olin muistanut ajan. Olin puoli tuntia myöhässä ja kun saavuin sairaalaan tajusin että minulla oli jalassa ne kamalat stringit,vaaleanpunaiset,punastuin ja ajattelin kääntyä mutta olin myöhässä ja istuin odottamaan. Aika kului ja huomasin olevani viimeinen potilas, eikä henkilökuntaakaan näkynyt,iho nousi kananlihalle kun rupesin ajattelemaan jos lääkäri olisi pervo? No ei torjuin ajatukseni ja katsoin kelloa. 21.15 rupesi ärsyttämään ja heitin suutuspäissäni naistenlehden hyllyyn.
Vihdoin lääkäri pyysi minut sisään ja pyyteli anteeksi kun oli myöhässä... sanoin ettei se minua haitannut( hirveesti) ajattelin. Kunnes tuli taas se tuskainen tilanne ja lääkäri alkoi tutkia, siinä seisoin farkut jalassa ja rintsikat päällä kun lääkäri...Roope alkoi tutkia. Hän kyseli olinko tippunut jostain tai jotain vaarallista tehnyt... en, en ollut... tai oliko joku lyönyt.. ei vastasin. Sitten lääkäri Roope sanoi että tutkitaan alaselkää... eli jouduin ottamaan housut pois. Pian lääkäri huomasi stringini ja ei sanonut mitään... olin aivan hiljaa kun makasin tutkimus pöydällä ja hän alkoi kokeilla ja painella. Yhtäkkiä hän alkoi hieroa ja ajattelin että hän kokeilee onko jotenkin selkä kipeä. Hän hieroi olkapäitäni ja suorastaan henkäisin tyytyväisyydestä,ihanaa, olin aina halunnut että joku hieroisi mutta näin...en ollut ikinä käynyt hierojalla ja olin aivan rentona ihanaa. Kunnes lääkäri Roope, siis pelkkä Roope lopetti. Hän avasi rintaliini ja rupesi riisuuntumaan itsekkin. Tiesin että nyt oli se hetki ja aloim kostumaan jo pelkästä kosketuksesta ja kun hän hieroi niin ihanasti. Roope siirtyi rintoihini ja oli aivan myyty,siis näin ihanaa,olin jäänyt paljosta paitsi...mutta kai nyt Roope minua opettasi.Hän laittoi minut makaamaan tutkimus pöydälle ja paperi vain kahisi kun liikuin. Roope silitteli ja nuoli ja sitten hän siirtyi reisiin se tuntui olevan minulle jo liikaa,aloin huohottamaan ja nännini kovettuivat... sitten Roope siirtyi sisäreidelleni ja nousi ylemmäs stringini olivat aivan märät ja tuntui kuin kuolisin. Pian Roope otti stringini pois ja kosketteli häpyhuuliani ja hän avasi jalkani ja siiryi nuolemaan,hän kirteli klitoriksen ympärillä olin jo laukeamis pisteessä ja lopulta Roope nuoli ja nuoli kunnolla klirotosiani. Huusin ja voiskin kunnolla ja luulin että kuolisin, lepäsin raukeena pöydällä ja Roope vain silitteli minua ja katseli. Hänen siniset silmät tuikkivat ihanasti ja ruskeat hiukset kiilsivät.

Seuraava osa miehille....


saa kommentoida,liittäkää nimimerkin loppuun
@suomi24.fi

8

12724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höppö

      "ei sillä etten olisi ruma"? olet siis ruma, sitähän tuo lause tarkoittaa...

    • ...ruma

      Otsikossa kyllä onnistuit, mutta itse tekstissä ET. En mä jaksanu edes lukee loppuun.
      "Ei sillä etten olisi ruma"...hehhheh

    • 85DD

      että kerrot sulla olevan hyvät rinnat ... A80???
      A-kuppi (rinnat siis rusinat) ja rinnan ympäryys 80cm ... ja painoo vain 60 kg
      Hei, pientä tarkkuutta!!!

      • ****

        Kyllä ihmisellä ken painaa 60kg voi olla 80a,ja hänen mielestään rinnnat ovat kauniit,kauneushan on katsojan silmissä.Itsellänikin aikoinaan kun painon n. 60kg ja pituutta 170cm oli rintsikat 80a ja sit b nykysin 80d,ihminen kuka on raskas rakenteinen luustostaan ja vaikka painoa ei ole paljoa on helposti toi 80 alamitta rintsikoissa,Olin itse sillin lääkäreiden mielestä alipainoinen koska kaikki luut paisto läoi,joten jatka vaan rohkeasti kirjottamista,sulla 85dd ei taida olla mitään hajua eri ihmistyypeitä ja niiden ruumiin rakenteesta.Hei haloo rintojen koko on kaikille arka asia,ei niitä tarvii arvostella!!!itselläs on varmaan helvetin isot ja painavat varmaan selkääkin jonkun verran,ovat arempia liikunnalle jne...A-kuppi ei todellakaan ole mikään rusina,osa miehistä sitä paitsi tykkää ns"pienistä terhakoista rinnoista,mieluumin kuin isoista riippuvista"


      • 85DD
        **** kirjoitti:

        Kyllä ihmisellä ken painaa 60kg voi olla 80a,ja hänen mielestään rinnnat ovat kauniit,kauneushan on katsojan silmissä.Itsellänikin aikoinaan kun painon n. 60kg ja pituutta 170cm oli rintsikat 80a ja sit b nykysin 80d,ihminen kuka on raskas rakenteinen luustostaan ja vaikka painoa ei ole paljoa on helposti toi 80 alamitta rintsikoissa,Olin itse sillin lääkäreiden mielestä alipainoinen koska kaikki luut paisto läoi,joten jatka vaan rohkeasti kirjottamista,sulla 85dd ei taida olla mitään hajua eri ihmistyypeitä ja niiden ruumiin rakenteesta.Hei haloo rintojen koko on kaikille arka asia,ei niitä tarvii arvostella!!!itselläs on varmaan helvetin isot ja painavat varmaan selkääkin jonkun verran,ovat arempia liikunnalle jne...A-kuppi ei todellakaan ole mikään rusina,osa miehistä sitä paitsi tykkää ns"pienistä terhakoista rinnoista,mieluumin kuin isoista riippuvista"

        Sulla on sitten rinnat kasvaneet A-kupista D-kuppiin, mutta rinnanympäryys ei ole muuttunut ... mahtoko kasvaa kenties yhdessä yössä???


      • tyttö
        85DD kirjoitti:

        Sulla on sitten rinnat kasvaneet A-kupista D-kuppiin, mutta rinnanympäryys ei ole muuttunut ... mahtoko kasvaa kenties yhdessä yössä???

        mulla oli myös 15-kesäsenä rinnat a-kuppia, ny ovat c, eikä rinnanympärys ole siitä 75 muuttunut ollenkaan.. ja ei. Ne eivät humpsahtaneet kasvaa yhdessä yössä, vaan tässä vuosien kuluessa..


      • mirka

        Mulla on ainakin rintsikat kokoa A70 mut eipä oo jätkäkaverit valittanu eikä jää rinnat huomiotta baarissakaan vaikka en mitään huoran vaatteita käytä.


      • Sama
        tyttö kirjoitti:

        mulla oli myös 15-kesäsenä rinnat a-kuppia, ny ovat c, eikä rinnanympärys ole siitä 75 muuttunut ollenkaan.. ja ei. Ne eivät humpsahtaneet kasvaa yhdessä yössä, vaan tässä vuosien kuluessa..

        Muutaman vuoden aikana kasvoi a-kupista d-kuppiin, rinnan ympärys ollut koko ajan sama 85 ja paino on n.65 kiloa, pituus n.165.
        Eikä tässä mitään friikkejä olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe