Doberman puri nivusiin

Sakke001

9

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan kysymys......

      miten näitä tapauksia on nyt nii paljo??? tuossaki aika jännältä kuullosti että yht äkkiä talutushihnassa oleva koira hyökkää...onko tosiaan niin että jotkut ihmiset ottaa vastaavanlaisia doopermanneja ja vastaavia rotuja tietämättä niiden vaativuudesta??? kannatan edelleen sitä että joku rajoitus pitäisi ns."isoille vaarallisille" roduille saada....eli siten että huonot kasvattajat ja huonot ostajat pois...alemmissa topikeissahan on ollut jo jotain ehdotuksia....

      • selkeä kuin vesi

        tiedäthän, että pienet koirat ovat tutkitusti alttiimpia puremaan kuin isommat koirat. sieltä löytyy oikeita sekopäitä.
        kaikista agressiivisimmaksi roduksi ruotsin tilastojen mukaan on tiedoitettu MÄYRÄKOIRA,
        mutta KETÄ kiinnostaa mäyräkoiran purema?

        "Sanomalehtien otsikoissa on nähty artikkeleita tappajakoirista. Joissakin maissa on vaadittu jopa lainsäädäntöä rajoittamaan tiettyjen koirarotujen hallussapitoa. Isossa-Britanniassa on menty äärimmäisyyksiin ja lopetettu 1990-luvulta lähtien noin 10 000 lemmikkikoiraa sellaisen lain nojalla, jonka tarkoitus on estää koirien aiheuttamia tapaturmia.
        Ongelma on se, että koko tappajakoirauutisaihe on myytti, jonka voi luokitella urbaaniksi legendaksi."

        Lisää tästä: http://www.pitbullyhdistys.fi/mediamyytti.html
        HUOM, Heikkohermoiset, sivu sisältää muutamia ikäviä kuvia ihmisten julmuudesta.. voi sitten taas miettiä mikä laji se tässä pallossa onkaan se oikea sadisti, tappaja ja paholainen?

        "onko tosiaan niin että jotkut ihmiset ottaa vastaavanlaisia doopermanneja ja vastaavia rotuja tietämättä niiden vaativuudesta"

        - KYLLÄ. isommilla koirilla on paha maine, ja mitä pahempi maine sitä enemmän se kiinnostaa ihmistä jota koira kiinnostaa egonjatkeena. dobberi, rotikka, pitbulli (joka on vain koira-agressiivinen rotu, ihmisagressio ei ole missään muodossa sallittua tällä rodulla) ja tuon kaltaiset seropit.
        tällänen ihminen ei kuitenkaan ole kiinnostunut koiran aktivoinnista, hoidosta tai kouluttamisesta. se tietää ongelmia. etenkin jos tällänen ihminen ottaa dobermannin, joka vaatii uskomattoman paljon omistajaltaan. kokemusta, voimaa, maalaisjärkeä, pitkää pinnaa jne.
        soppa on valmis, tulokset voidaan lukea sitte iltasanomista.


      • !!!
        selkeä kuin vesi kirjoitti:

        tiedäthän, että pienet koirat ovat tutkitusti alttiimpia puremaan kuin isommat koirat. sieltä löytyy oikeita sekopäitä.
        kaikista agressiivisimmaksi roduksi ruotsin tilastojen mukaan on tiedoitettu MÄYRÄKOIRA,
        mutta KETÄ kiinnostaa mäyräkoiran purema?

        "Sanomalehtien otsikoissa on nähty artikkeleita tappajakoirista. Joissakin maissa on vaadittu jopa lainsäädäntöä rajoittamaan tiettyjen koirarotujen hallussapitoa. Isossa-Britanniassa on menty äärimmäisyyksiin ja lopetettu 1990-luvulta lähtien noin 10 000 lemmikkikoiraa sellaisen lain nojalla, jonka tarkoitus on estää koirien aiheuttamia tapaturmia.
        Ongelma on se, että koko tappajakoirauutisaihe on myytti, jonka voi luokitella urbaaniksi legendaksi."

        Lisää tästä: http://www.pitbullyhdistys.fi/mediamyytti.html
        HUOM, Heikkohermoiset, sivu sisältää muutamia ikäviä kuvia ihmisten julmuudesta.. voi sitten taas miettiä mikä laji se tässä pallossa onkaan se oikea sadisti, tappaja ja paholainen?

        "onko tosiaan niin että jotkut ihmiset ottaa vastaavanlaisia doopermanneja ja vastaavia rotuja tietämättä niiden vaativuudesta"

        - KYLLÄ. isommilla koirilla on paha maine, ja mitä pahempi maine sitä enemmän se kiinnostaa ihmistä jota koira kiinnostaa egonjatkeena. dobberi, rotikka, pitbulli (joka on vain koira-agressiivinen rotu, ihmisagressio ei ole missään muodossa sallittua tällä rodulla) ja tuon kaltaiset seropit.
        tällänen ihminen ei kuitenkaan ole kiinnostunut koiran aktivoinnista, hoidosta tai kouluttamisesta. se tietää ongelmia. etenkin jos tällänen ihminen ottaa dobermannin, joka vaatii uskomattoman paljon omistajaltaan. kokemusta, voimaa, maalaisjärkeä, pitkää pinnaa jne.
        soppa on valmis, tulokset voidaan lukea sitte iltasanomista.

        Eli Iltasanomat ruokkii itse omaa myyttiään! Tämähän on loputon noidankehä. Tapahtuu pari purematapausta, joista molemmista Iltasanomien tyyppinen sontalehti uutisoi näyttävästi --> tiettyjä koiria aletaan pitää tosi bad ass koirina --> idiootti-ihmiset kiinnostuvat niistä ja hankkivat itselleen munanjatkekoiria --> koirat jätetään kouluttamatta ja ne voivat huonosti --> tapahtuu taas purematapaus --> Iltapaska uurtisoi jälleen näyttävästi --> kierros jatkuu alusta

        Iltasanomia ei kiinnosta muu kun raha. Rahankiilto silmissä he ovat jutun todellinen rikollinen. Ilman otsikoita olisi vain ne muutama hassu yksittäinen tapaus, eikä idiootit ostaisi näitä rotuja vain laiminlyödäkseen niitä ja siten välillisesti myös kanssaihmisiä. Nämä rodun säilyisivät todellisilla harrastajilla ja kaikki olisivat onnellisempia!


    • inhottava lukee tuomosta.. Koiriin pitäs saaha ajokortti.

      • aivan oikeassa

        Kyllä pitäis ihmisten vähän enemmän miettiä, ennenkuin noinkin vaativan rodun ottavat.. Itse tunnen kyseisen pojan ja häntä purreen koiran olen nähnyt monesti, niin voin kyllä sanoa että on monesti itsellä mielessä käynyt että koskahan tuo kiinni käy kun on lapsia ohi mennyt ja koira vaikuttanut uhkaavalta/epäileväiseltä.. Toivottavasti menee lopetukseen tuo koira.


      • aivan oikeassa kirjoitti:

        Kyllä pitäis ihmisten vähän enemmän miettiä, ennenkuin noinkin vaativan rodun ottavat.. Itse tunnen kyseisen pojan ja häntä purreen koiran olen nähnyt monesti, niin voin kyllä sanoa että on monesti itsellä mielessä käynyt että koskahan tuo kiinni käy kun on lapsia ohi mennyt ja koira vaikuttanut uhkaavalta/epäileväiseltä.. Toivottavasti menee lopetukseen tuo koira.

        eri mieltä, kira pitäs vaa laittaa asiansa tuntevalle kouluttajalle omistajansa kanssa.. ilmeisestikkään omistaja ei elekielestä tai koulutuksesta paljoa perusta.


      • :-/
        aivan oikeassa kirjoitti:

        Kyllä pitäis ihmisten vähän enemmän miettiä, ennenkuin noinkin vaativan rodun ottavat.. Itse tunnen kyseisen pojan ja häntä purreen koiran olen nähnyt monesti, niin voin kyllä sanoa että on monesti itsellä mielessä käynyt että koskahan tuo kiinni käy kun on lapsia ohi mennyt ja koira vaikuttanut uhkaavalta/epäileväiseltä.. Toivottavasti menee lopetukseen tuo koira.

        Taidat puhua soopaa... Minäkin tunnen kuu-ukon ja monesti olen miettinyt, että onko se juustoa, kun moon hoax osoittautui todeksi viimevuotisessa ilmestyksessäni!


      • kf n
        aivan oikeassa kirjoitti:

        Kyllä pitäis ihmisten vähän enemmän miettiä, ennenkuin noinkin vaativan rodun ottavat.. Itse tunnen kyseisen pojan ja häntä purreen koiran olen nähnyt monesti, niin voin kyllä sanoa että on monesti itsellä mielessä käynyt että koskahan tuo kiinni käy kun on lapsia ohi mennyt ja koira vaikuttanut uhkaavalta/epäileväiseltä.. Toivottavasti menee lopetukseen tuo koira.

        siinä oli vain yksi dopperi ja yksi sakemanni! Dopperi ei ollut tämän miehen vaan naisystävänsä. ja mies asuu tämän naisen ja koirien ja OMAN 6 VUOTIAAN POJAN KANSSA!! Eikä ikinä ole mitään pojalle tehnyt.


      • perhana9
        Onnenkäpälä kirjoitti:

        eri mieltä, kira pitäs vaa laittaa asiansa tuntevalle kouluttajalle omistajansa kanssa.. ilmeisestikkään omistaja ei elekielestä tai koulutuksesta paljoa perusta.

        Mitä jos olisi tappanut pojan? Sinä sanoisit että koulutukseen????????????!
        Lisää koulutettavaa:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807087919114_uu.shtml


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe