Ennustin korteilla

Filia Ferus

itselleni ja kortit kehoittivat kiinnittämään huomiota uniini.
Näin sen jälkeen heti unen (viime yö), missä eräs minulle hyvin tärkeä ihminen, sukulainen kuoli. Ja itse sain tietää siitä vielä viimeiseksi. Kaikki vähemmän tututkin tuntuivat tietävän paremmin. Hän kuoli johonkin sydänsairauteen.
Sitten, minulle tuotiin iso kasa hänen tuhkaansa muovisessa tiimarin kesäkassissa. (Se oli aika kornia).
Tuntuu aika kamalalta kun on menettänyt monta tärkeää ihmistä liian aikaisin elämästään.
Ja mikä hirveintä, olen enneunien näkijä, vaikka nyt toivon sen toiveen, jonka olen toivomatta jättänyt, että hänelle ei tapahdu mitään. Hän on niin nuorikin.

56

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hexex

      Ennusta minulle! Koita ensin luoda jonkinlainen yhteys minuun, älä yritä ennen sitä! Mikäli mahdollista ennustamisessa, niin antaisin joitain suuntaa-antavia, ja osin vertauskuvallisia sanoja joihin haluaisin vastauksen.

      1. Aurinko
      2. Kuu
      3. Mars
      4. Pluto

      5. Miekka
      6. Temppeli

      Kun ennustat, älä hätiköi, vaan tee se spontaanisti ja oikeaan aikaan!

      • Filia Ferus

        suihkusta. Tulin muutama sekunti sit. Kylpytakki päällä ilman rihmankiertämää istuin koneen ääreen, pyyhe sylissäni. Odota kuivaan kasvoni ja hiukseni ensin.

        Haluatko ennustuksen tänne vai privaatisti?

        Odota, on kiireitä. Tänään en ehdi, mutta ennustan kyllä kun voin paneutua siihen kunnolla.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        suihkusta. Tulin muutama sekunti sit. Kylpytakki päällä ilman rihmankiertämää istuin koneen ääreen, pyyhe sylissäni. Odota kuivaan kasvoni ja hiukseni ensin.

        Haluatko ennustuksen tänne vai privaatisti?

        Odota, on kiireitä. Tänään en ehdi, mutta ennustan kyllä kun voin paneutua siihen kunnolla.

        Voit ihan itse päättää kumpaan vastauksen laitat, mutta täällä saattaa olla muitakin osaajia jotka haluavat ennustaa, niin ehkä parempi olisi vastata tänne forumille jotta toisetkin näkevät.

        (Minulla on näkötietokone. Kun painan Control ja F1 niin näen suoraan sinne mistä kirjoitellaan, kjäh, kjäh..! Sinulla näyttää olevan hailakan vaaleanpunainen pyyhe, ja vihertävä kylpytakki!)


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Voit ihan itse päättää kumpaan vastauksen laitat, mutta täällä saattaa olla muitakin osaajia jotka haluavat ennustaa, niin ehkä parempi olisi vastata tänne forumille jotta toisetkin näkevät.

        (Minulla on näkötietokone. Kun painan Control ja F1 niin näen suoraan sinne mistä kirjoitellaan, kjäh, kjäh..! Sinulla näyttää olevan hailakan vaaleanpunainen pyyhe, ja vihertävä kylpytakki!)

        Käy optikolla.
        Minulla on hailakan vaaleanpunainen kylpytakki ja kirjava, monivärinen, kirjava pyyhe, pääväriltään puna-oranssinen.
        Ihan miten vain haluat - sen ennustuksen kanssa.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Voit ihan itse päättää kumpaan vastauksen laitat, mutta täällä saattaa olla muitakin osaajia jotka haluavat ennustaa, niin ehkä parempi olisi vastata tänne forumille jotta toisetkin näkevät.

        (Minulla on näkötietokone. Kun painan Control ja F1 niin näen suoraan sinne mistä kirjoitellaan, kjäh, kjäh..! Sinulla näyttää olevan hailakan vaaleanpunainen pyyhe, ja vihertävä kylpytakki!)

        pakko soittaa tämä kipale pitkästä aikaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=2UVY33QC82Y

        Minkävärinen asuste mulla nyt on?


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        pakko soittaa tämä kipale pitkästä aikaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=2UVY33QC82Y

        Minkävärinen asuste mulla nyt on?

        kultaseni suuttunut? ;)
        (En pahalla vaan ilkikurisena laitoin ton Hex'in)


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        kultaseni suuttunut? ;)
        (En pahalla vaan ilkikurisena laitoin ton Hex'in)

        Vetävä biisihän tuo on ja hauska esitys!

        Vain vähän kompuutterini näytti värit väärin. Joku T-paidan tapainen näyttäis nyt olevan, ei muuta.

        Odotan mielenkiinnolla mitä kortit kertoo (tai unet) minusta. Muutkin saa ennustaa jos haluaa ja taitoa löytyy.


      • Filia Ferus

        1. AURINKO:
        Lanttien IX; SAAVUTUS
        Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi.

        Mitä enemmän annat, sitä enemmän saat

        *******************
        2. KUU:
        Maljojen III; RUNSAUS
        Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä.
        Harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

        ********************
        3. MARS:
        Miekkojen IV; ASELEPO
        Kortti sisältää kuitenkin myös varoituksen. Aselepo ei tarkoita rauhaa.

        Sinulla on tarpeeksi sisäistä selkeyttä, jotta voit onnistuneesti toteuttaa suunnitelmasi. Varmista, että se mitä tapahtuu, tuntuu sinusta aina hyvältä.

        ********************
        4. PLUTO:
        Kohtuus/Taito XIV;
        Vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.
        Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.
        Uutta voimaa, energiaa.
        Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
        ********************
        5. MIEKKA:
        Lanttien II; MUUTOS
        Muutos tuo onnea ja rikastuttaa elämää. Uusi tuo elämääsi enemmän pysyvyyttä ja turvallisuutta.
        Elämäsi on jatkuvan muutoksen alaista. Se antaa sinulle mahdollisuuden kasvaa.

        ********************
        6. TEMPPELI:
        Sauvojen IV; TÄYDENTYMINEN
        Venus Oinaassa; täydentyminen; yhtenäisyys; Uuden alun mahdollisuus.

        Kauneuden ja rakkauden planeetta Venus on Oinaan merkissä, joka symboloi uutta alkua. Sydän haluaa esille ja etsii kauneutta uusilta tahoilta.

        Jotain kaunista on tulossa ihmissuhteisiisi.

        Vanhan loppuunsaattaminen vapauttaa sinut aloittamaan uutta.

        ********************
        Tässä lyhyesti.

        Vertauskuvalliset sanat voivat haitata ennustusta - mene ja tiedä... ei ole moisesta ennen kokemusta.

        On mulla sitten vielä Onnen tarina kortit jossain, jotka kertoo tarinan huonolla englanninkielellä (varmaan ranskanenglantia), mutta kuitenkin ne on kivat joskus tarinoida tulevaa itselleni. Hyvin nekin toimii. Ja niissä on kauniit kuvat.


      • Filia Felia Ferus-Firus
        Hexex kirjoitti:

        Vetävä biisihän tuo on ja hauska esitys!

        Vain vähän kompuutterini näytti värit väärin. Joku T-paidan tapainen näyttäis nyt olevan, ei muuta.

        Odotan mielenkiinnolla mitä kortit kertoo (tai unet) minusta. Muutkin saa ennustaa jos haluaa ja taitoa löytyy.

        No hyvä. Joskus tuntuu siltä, että kaikki ei ymmärrä sitä, että vaikka vähän ilkikuriseksi heittäydyn, en tarkoita sillä mitään pahaa.


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        1. AURINKO:
        Lanttien IX; SAAVUTUS
        Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi.

        Mitä enemmän annat, sitä enemmän saat

        *******************
        2. KUU:
        Maljojen III; RUNSAUS
        Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä.
        Harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

        ********************
        3. MARS:
        Miekkojen IV; ASELEPO
        Kortti sisältää kuitenkin myös varoituksen. Aselepo ei tarkoita rauhaa.

        Sinulla on tarpeeksi sisäistä selkeyttä, jotta voit onnistuneesti toteuttaa suunnitelmasi. Varmista, että se mitä tapahtuu, tuntuu sinusta aina hyvältä.

        ********************
        4. PLUTO:
        Kohtuus/Taito XIV;
        Vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.
        Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.
        Uutta voimaa, energiaa.
        Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
        ********************
        5. MIEKKA:
        Lanttien II; MUUTOS
        Muutos tuo onnea ja rikastuttaa elämää. Uusi tuo elämääsi enemmän pysyvyyttä ja turvallisuutta.
        Elämäsi on jatkuvan muutoksen alaista. Se antaa sinulle mahdollisuuden kasvaa.

        ********************
        6. TEMPPELI:
        Sauvojen IV; TÄYDENTYMINEN
        Venus Oinaassa; täydentyminen; yhtenäisyys; Uuden alun mahdollisuus.

        Kauneuden ja rakkauden planeetta Venus on Oinaan merkissä, joka symboloi uutta alkua. Sydän haluaa esille ja etsii kauneutta uusilta tahoilta.

        Jotain kaunista on tulossa ihmissuhteisiisi.

        Vanhan loppuunsaattaminen vapauttaa sinut aloittamaan uutta.

        ********************
        Tässä lyhyesti.

        Vertauskuvalliset sanat voivat haitata ennustusta - mene ja tiedä... ei ole moisesta ennen kokemusta.

        On mulla sitten vielä Onnen tarina kortit jossain, jotka kertoo tarinan huonolla englanninkielellä (varmaan ranskanenglantia), mutta kuitenkin ne on kivat joskus tarinoida tulevaa itselleni. Hyvin nekin toimii. Ja niissä on kauniit kuvat.

        Unohdin mainita vielä, että kortit olivat (kaikki) oikeinpäin. Silläkin on merkitystä. Mainitsen nyt, jottei kenenkään toisen tarvitse siitä mainita erikseen.

        Aurinko paistaa ja on kaunis päivä. Miten siellä?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Unohdin mainita vielä, että kortit olivat (kaikki) oikeinpäin. Silläkin on merkitystä. Mainitsen nyt, jottei kenenkään toisen tarvitse siitä mainita erikseen.

        Aurinko paistaa ja on kaunis päivä. Miten siellä?

        Aurinko paistaa täälläkin! Riittäisköhän lämpö rannalla käyntiin? Kyl on kolea kesä!


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        1. AURINKO:
        Lanttien IX; SAAVUTUS
        Jos tietämyksesi ja luovuutesi tulevat rakkaudesta, hyödyt kaikista elämäsi tilanteista. Mitä syvemmin olet sitoutunut, sitä laajempi on ymmärryksesi.

        Mitä enemmän annat, sitä enemmän saat

        *******************
        2. KUU:
        Maljojen III; RUNSAUS
        Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä.
        Harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

        ********************
        3. MARS:
        Miekkojen IV; ASELEPO
        Kortti sisältää kuitenkin myös varoituksen. Aselepo ei tarkoita rauhaa.

        Sinulla on tarpeeksi sisäistä selkeyttä, jotta voit onnistuneesti toteuttaa suunnitelmasi. Varmista, että se mitä tapahtuu, tuntuu sinusta aina hyvältä.

        ********************
        4. PLUTO:
        Kohtuus/Taito XIV;
        Vastakohtien yhdistäminen, tasapaino; sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel; luova voima.
        Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin.
        Uutta voimaa, energiaa.
        Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
        ********************
        5. MIEKKA:
        Lanttien II; MUUTOS
        Muutos tuo onnea ja rikastuttaa elämää. Uusi tuo elämääsi enemmän pysyvyyttä ja turvallisuutta.
        Elämäsi on jatkuvan muutoksen alaista. Se antaa sinulle mahdollisuuden kasvaa.

        ********************
        6. TEMPPELI:
        Sauvojen IV; TÄYDENTYMINEN
        Venus Oinaassa; täydentyminen; yhtenäisyys; Uuden alun mahdollisuus.

        Kauneuden ja rakkauden planeetta Venus on Oinaan merkissä, joka symboloi uutta alkua. Sydän haluaa esille ja etsii kauneutta uusilta tahoilta.

        Jotain kaunista on tulossa ihmissuhteisiisi.

        Vanhan loppuunsaattaminen vapauttaa sinut aloittamaan uutta.

        ********************
        Tässä lyhyesti.

        Vertauskuvalliset sanat voivat haitata ennustusta - mene ja tiedä... ei ole moisesta ennen kokemusta.

        On mulla sitten vielä Onnen tarina kortit jossain, jotka kertoo tarinan huonolla englanninkielellä (varmaan ranskanenglantia), mutta kuitenkin ne on kivat joskus tarinoida tulevaa itselleni. Hyvin nekin toimii. Ja niissä on kauniit kuvat.

        Saitko tosta ennustuksesta mitään irti?

        Piti tulla eilen koneelle, mutta kun hyvän aterian jälkeen alkoi haukotuttamaan ja nukuttamaan jo yhdeksän jälkeen illalla, joten menin nukkumaan. Aurinko sitten porottiin tummaan kattoo ja heräsin aamulla kuumuuteen. Ja olin nukkunut tosi pitkään! Nukuin varmaan univelkojani pois.
        Vatsa tuntui kipeältä, kun heräsin. Ainahan se on herkkä ollut, lapsesta asti. Luulen ettei laakerinlehti mausteena oikein minulle sovi, vaikka tykkäänkin voimakkaasti maustetusta ruoasta. Odotan tässä, että se rauhoittuu ja voin mennä keittämään aamukahvit.
        Mikä se on kun nytkin kokoajan haukottaa?
        Miten sulla on mennyt viikonloppu.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Saitko tosta ennustuksesta mitään irti?

        Piti tulla eilen koneelle, mutta kun hyvän aterian jälkeen alkoi haukotuttamaan ja nukuttamaan jo yhdeksän jälkeen illalla, joten menin nukkumaan. Aurinko sitten porottiin tummaan kattoo ja heräsin aamulla kuumuuteen. Ja olin nukkunut tosi pitkään! Nukuin varmaan univelkojani pois.
        Vatsa tuntui kipeältä, kun heräsin. Ainahan se on herkkä ollut, lapsesta asti. Luulen ettei laakerinlehti mausteena oikein minulle sovi, vaikka tykkäänkin voimakkaasti maustetusta ruoasta. Odotan tässä, että se rauhoittuu ja voin mennä keittämään aamukahvit.
        Mikä se on kun nytkin kokoajan haukottaa?
        Miten sulla on mennyt viikonloppu.

        Totta puhuen en! Ne sanat jotka annoin olivat itselleni tarkoitettuja omia vertauskuvia, ennustuksesi taas perustuivat tarot-korttien tulkintoihin. Niihin minun merkkeihini olisi pitänyt vastata kuhunkin vain kyllä tai ei.
        En ehkä selittänyt ideaani heti kunnolla, mutta voithan yrittää joskus uudelleen.

        Minä pistin Hyvät Pahat ja Rumat talteen, ja painuin sen jälkeen nukumaan. Kahdeksan jälkeen heräsin yougurtille ja aamukaffille.
        Minusta on tullut sellainen, ettei iltasyöminen sovi ollenkaan. Jos illalla syö liikaa on levoton yö eikä nuku.

        Viikonloppuni oli aika tylsä! Perjantai-iltana käväisin kaupungilla, siinä kaikki. Päiväkävelyjä olen tietysti tehnyt.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Totta puhuen en! Ne sanat jotka annoin olivat itselleni tarkoitettuja omia vertauskuvia, ennustuksesi taas perustuivat tarot-korttien tulkintoihin. Niihin minun merkkeihini olisi pitänyt vastata kuhunkin vain kyllä tai ei.
        En ehkä selittänyt ideaani heti kunnolla, mutta voithan yrittää joskus uudelleen.

        Minä pistin Hyvät Pahat ja Rumat talteen, ja painuin sen jälkeen nukumaan. Kahdeksan jälkeen heräsin yougurtille ja aamukaffille.
        Minusta on tullut sellainen, ettei iltasyöminen sovi ollenkaan. Jos illalla syö liikaa on levoton yö eikä nuku.

        Viikonloppuni oli aika tylsä! Perjantai-iltana käväisin kaupungilla, siinä kaikki. Päiväkävelyjä olen tietysti tehnyt.

        koneelle vasta nyt.
        Olen vähän alakuloinen. En viitsi selitellä syitä siihen täällä. Tänään on ollut kiireitä. Kuuma ja hiostava päivä.
        Mutta ei siitä sen enempää.


      • Filia Ferus

        Ennustan sulle;
        1. Aurinko; KYLLÄ
        2. Kuu; KYLLÄ
        3. Mars; EI
        4. Pluto; EI
        5. Miekka; KYLLÄ
        6. Temppeli; EI

        Olisi voinut tulla ehkä-vastauksia, muttei niitä tullut.


    • Filia Ferus - Felia Firus

      Tämä edellä mainitsemani sukulainen oli tosissaan kipeänä tänä aamuna... Kun hienovaraisesti kyselin hänen vointiaan...

      • Vammakko

        1. Aurinko. EI.
        2. Kuu. Ehkä.
        3. Mars. EI!
        4. Pluto. Kyllä.

        5. Miekka. Kyllä.
        6. Temppeli. Tässä on joku epäselvyys. En saa ollenkaan tuntumaa.


      • Hexex
        Vammakko kirjoitti:

        1. Aurinko. EI.
        2. Kuu. Ehkä.
        3. Mars. EI!
        4. Pluto. Kyllä.

        5. Miekka. Kyllä.
        6. Temppeli. Tässä on joku epäselvyys. En saa ollenkaan tuntumaa.

        Huomenta! Se on taas maanantai, viikon paras päivä!

        Kiitoksia ennustuksista! Niissä tosin oli ristiriitaisuuksia joita en pystynyt tulkitsemaan.

        Oli muuten hiljainen viikonloppu magia-palstalla!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Huomenta! Se on taas maanantai, viikon paras päivä!

        Kiitoksia ennustuksista! Niissä tosin oli ristiriitaisuuksia joita en pystynyt tulkitsemaan.

        Oli muuten hiljainen viikonloppu magia-palstalla!

        oli Vamppi sammakon ennustus, toinen minun.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Huomenta! Se on taas maanantai, viikon paras päivä!

        Kiitoksia ennustuksista! Niissä tosin oli ristiriitaisuuksia joita en pystynyt tulkitsemaan.

        Oli muuten hiljainen viikonloppu magia-palstalla!

        Huomenta vaan.
        Tänään on paljon ohjelmaa ennen iltaa.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        oli Vamppi sammakon ennustus, toinen minun.

        Vastasin vahingossa Sammakon viestiin, mut myös hänen ennustuksessaan oli ristiriitaa jota en osaa tulkita.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Vastasin vahingossa Sammakon viestiin, mut myös hänen ennustuksessaan oli ristiriitaa jota en osaa tulkita.

        voi johtua siitäkin, että ennustajalla (minä) oli verenpaineennousua, millä taas on omat syynsä.
        Ristiriita voi johtua myös sinun omasta ristiriidasta asiassa - ehkä et näe selvästi asiaa. Tilanne voi myös muuttua.
        No, aika näyttää.
        Nyt piisaa kiirettä.


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        voi johtua siitäkin, että ennustajalla (minä) oli verenpaineennousua, millä taas on omat syynsä.
        Ristiriita voi johtua myös sinun omasta ristiriidasta asiassa - ehkä et näe selvästi asiaa. Tilanne voi myös muuttua.
        No, aika näyttää.
        Nyt piisaa kiirettä.

        takaisin. Hiostava ja sateinen päivä. Aion tänään lämmittää saunan ja ottaa kovat löylyt.
        Ai niin se syömäpuoli, josta niin kovasti on noussut mekkalaa;
        SÖIN TÄNÄÄN SALAATTIA JA JOIN KIVENNÄISVETTÄ!
        KAHVIT TIETYSTI AIEMMIN.
        Tuskin tänään enään mitään syön.
        Nyt sataa vettä kun Esterin peräpäästä...


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        takaisin. Hiostava ja sateinen päivä. Aion tänään lämmittää saunan ja ottaa kovat löylyt.
        Ai niin se syömäpuoli, josta niin kovasti on noussut mekkalaa;
        SÖIN TÄNÄÄN SALAATTIA JA JOIN KIVENNÄISVETTÄ!
        KAHVIT TIETYSTI AIEMMIN.
        Tuskin tänään enään mitään syön.
        Nyt sataa vettä kun Esterin peräpäästä...

        Toi syöntijuttu ei ollut pottuilua sulle, vaan näille muille, joille se on ongelma.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Toi syöntijuttu ei ollut pottuilua sulle, vaan näille muille, joille se on ongelma.

        Tajusin! Minäkin olen syönyt taas tänään yoghurttia!

        Täällä on lämmin mutta nuhruinen ja pilvinen päivä. Ovat lupailleet helteiden tuloa. Jee, pääsee lopultakin jonnekin rannalle.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Tajusin! Minäkin olen syönyt taas tänään yoghurttia!

        Täällä on lämmin mutta nuhruinen ja pilvinen päivä. Ovat lupailleet helteiden tuloa. Jee, pääsee lopultakin jonnekin rannalle.

        rannoille ilman aurinkoakin, kuka estää - sadeko?
        Minä syötin sen viikonloppuna duunaamani sapuskan koirille. Syövät parhaillaan.
        Ulkona oli tänään samanlaista kuin olis ollut jossain kasvihuoneessa, missä kasvatetaan kurkkuja, samanlainen ilmasto, eli todella raskas ja painostava. Viime yönäkin tuli vettä oikein rankasti.


        http://www.youtube.com/watch?v=LQam7HKYMIo


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Tajusin! Minäkin olen syönyt taas tänään yoghurttia!

        Täällä on lämmin mutta nuhruinen ja pilvinen päivä. Ovat lupailleet helteiden tuloa. Jee, pääsee lopultakin jonnekin rannalle.

        aikaa pohdiskellut, että millaista yogurttia syöt... Onko se maustamatonta yogurttia?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        aikaa pohdiskellut, että millaista yogurttia syöt... Onko se maustamatonta yogurttia?

        pommia.


      • Filia Ferus

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        pommia.

        PS: Voisit hieroa telepaattisesti mun hartioita ja niskaa...


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        PS: Voisit hieroa telepaattisesti mun hartioita ja niskaa...

        Minäpä hieroskelen sinua telepaattisesti!

        Sen myötä; Öitä, ja maagiseroottisia uinosia!


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Huomenta vaan.
        Tänään on paljon ohjelmaa ennen iltaa.

        Tääl on aivan helveten synkkä päivä! Mites siel?


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Tääl on aivan helveten synkkä päivä! Mites siel?

        Aurinko ei paista nyt, mutta vilahteli aiemmin. On pilvistä, muttei niin pimeää. Viileä päivä.

        Menen kohta suihkuun. Sitten menen kauppaan ostamaan yogurttia. Nyt tästä lähtien aina kun syön yogurttia, tulet sinä siitä mieleen, koska olen huomioinut sen seikan, että sinä syöt sitä (yogurttia) joka päivä. Joten aina kun näen yogurttia, muistan sinut.


      • jogurtin yyllä?
        Filia Ferus kirjoitti:

        Aurinko ei paista nyt, mutta vilahteli aiemmin. On pilvistä, muttei niin pimeää. Viileä päivä.

        Menen kohta suihkuun. Sitten menen kauppaan ostamaan yogurttia. Nyt tästä lähtien aina kun syön yogurttia, tulet sinä siitä mieleen, koska olen huomioinut sen seikan, että sinä syöt sitä (yogurttia) joka päivä. Joten aina kun näen yogurttia, muistan sinut.

        Se kirjoitetaan jogurtti Suomessa.


      • Hexex
        jogurtin yyllä? kirjoitti:

        Se kirjoitetaan jogurtti Suomessa.

        ...se näyttää fiinimmältä.


      • Filia Ferus
        jogurtin yyllä? kirjoitti:

        Se kirjoitetaan jogurtti Suomessa.

        jokaisen oma asia, miten sen kirjoittaa. Y suomennettiin joskus J:ksi. Mutta alkuperäinen ja ainut oikea tapa on mielestäni kirjoittaa se muotoon Yogurtti ja sillä selvä. Piste.


      • Qad
        jogurtin yyllä? kirjoitti:

        Se kirjoitetaan jogurtti Suomessa.

        xD Päivän paras...


      • Filia Ferus
        Qad kirjoitti:

        xD Päivän paras...

        vaan 'Y'ogurtti... Yogurtti... :D


    • Hexex

      Huomenet!

      Rannalle ja uimaan!

      • Filia Ferus

        Varo ettet pala, muista öljyt ja/tai rasvat!
        Vai että kauniita vähäpukeisia naisia kattelemaan... ;)


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Varo ettet pala, muista öljyt ja/tai rasvat!
        Vai että kauniita vähäpukeisia naisia kattelemaan... ;)

        Ihmiset ovat rannoilla ylipukeutuneita, ei vähäpukeisia.

        Tääl on melkoinen helle, mut silti mul on masentava olo. Ei jaksa edes kirjuutella tänne.

        Kävin lainaamassa telepatiaa käsittelevän kirjan, ja lueskelen sitä. Ehkä huomenna olen jo iloisempi.


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Ihmiset ovat rannoilla ylipukeutuneita, ei vähäpukeisia.

        Tääl on melkoinen helle, mut silti mul on masentava olo. Ei jaksa edes kirjuutella tänne.

        Kävin lainaamassa telepatiaa käsittelevän kirjan, ja lueskelen sitä. Ehkä huomenna olen jo iloisempi.

        Tulin just kaupasta ja on helkkarin kuuma tuolla ulkona. Sisälläkin on viileämpää.

        Joo en saanut enää sitä Hedelmäpommiyogurttia kun kaupasta se oli loppu. Kyllä muuta yogurttia oli tarjolla vaikka kuinka paljon, muttei Hedelmäpommiyogurttia. Sinäkö ne veit? Ei tosissaan, kyllä on sun mainos niistä yogurteista tehonnut. Nyyh, en saanut Hedelmäpommiyogurttia!

        Voi kulta, voisimpa piristää sua jotenkin. Täältä käsin on kyllä vähän vaikeeta.
        Auttaisko nämä asiaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=XzCcRzEa83U
        http://www.youtube.com/watch?v=Zi9GOvR3Ynw&NR=1


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tulin just kaupasta ja on helkkarin kuuma tuolla ulkona. Sisälläkin on viileämpää.

        Joo en saanut enää sitä Hedelmäpommiyogurttia kun kaupasta se oli loppu. Kyllä muuta yogurttia oli tarjolla vaikka kuinka paljon, muttei Hedelmäpommiyogurttia. Sinäkö ne veit? Ei tosissaan, kyllä on sun mainos niistä yogurteista tehonnut. Nyyh, en saanut Hedelmäpommiyogurttia!

        Voi kulta, voisimpa piristää sua jotenkin. Täältä käsin on kyllä vähän vaikeeta.
        Auttaisko nämä asiaa;
        http://www.youtube.com/watch?v=XzCcRzEa83U
        http://www.youtube.com/watch?v=Zi9GOvR3Ynw&NR=1

        Mahtavia! Nauroin makeasti, ja tuli hetkeksi parempi mieli.

        Lueskelen vielä hetken Telepatiaa, ja sit meen nukkumaan.

        Parempaan ja pirteämpään huomiseen! Öitä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Mahtavia! Nauroin makeasti, ja tuli hetkeksi parempi mieli.

        Lueskelen vielä hetken Telepatiaa, ja sit meen nukkumaan.

        Parempaan ja pirteämpään huomiseen! Öitä!

        http://www.youtube.com/watch?v=gMHolMqF_28
        ja eroottisia unia...


      • Filia Ferus
        Filia Ferus kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=gMHolMqF_28
        ja eroottisia unia...

        mennyt nukkumaan. Kerroppa mulle (hymyilee), mikä sai sut lainaamaan sen Telepatiakirjan? Et kai tuntenut torstaina mitään? ;)


      • Filia Ferus

      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        mennyt nukkumaan. Kerroppa mulle (hymyilee), mikä sai sut lainaamaan sen Telepatiakirjan? Et kai tuntenut torstaina mitään? ;)

        En tuntenut torstaina mitään! En tiedä miksi just nyt lainasin telepatiakirjan.


      • Hexex

      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        En tuntenut torstaina mitään! En tiedä miksi just nyt lainasin telepatiakirjan.

        Potuttaa. Taas auringosta ihottumaa ja kutittaa käsiä käsivarsia.

        Noh, niinhän siinä kirjan esittelyssäkin sanottiin, ettei toinen aina ole vastaanottavainen jnpp.

        Tulin vast nyt koneelle, kun oli tekemistä sisällä ja ulkona niin paljon.

        Kuuma täällä ainakin on.

        http://www.youtube.com/watch?v=0nDClh9NpZw


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Potuttaa. Taas auringosta ihottumaa ja kutittaa käsiä käsivarsia.

        Noh, niinhän siinä kirjan esittelyssäkin sanottiin, ettei toinen aina ole vastaanottavainen jnpp.

        Tulin vast nyt koneelle, kun oli tekemistä sisällä ja ulkona niin paljon.

        Kuuma täällä ainakin on.

        http://www.youtube.com/watch?v=0nDClh9NpZw

        Kyllä lähetys saattaa vaikuttaa halutulla tavalla vaikkei vastaanottaja sitä tuntisikaan.

        Tulin just kaupungilta. Kyl oli väkee liikkeellä. Kuuma ja hiki!

        Jatka vain telelähetyksiä tänne päin aina kun huvittaa ja olet vireessä!


      • Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

        Kyllä lähetys saattaa vaikuttaa halutulla tavalla vaikkei vastaanottaja sitä tuntisikaan.

        Tulin just kaupungilta. Kyl oli väkee liikkeellä. Kuuma ja hiki!

        Jatka vain telelähetyksiä tänne päin aina kun huvittaa ja olet vireessä!

        Tuli viime yönä kirjattua uusi rakastelupaikka - UFO ja siellä australialaisen strutsinkasvattajan kanssa. Lue ylempää koko story, jonka kirjoitin, kun Saag Paneer vihjaili ärtyneensä kun kerron mitä syön ja kerron vielä joskus suihkussakin käyneeni. Ne kertomukset sinun nimimerkkisi jatkoon ovat tosin vain sinulle (ja niille jotka haluavat lukea arvostelematta), ei niitä Saag Paneerin tarvitse lukea, jos ne häiritsevät. Ei kukaan pakota.

        Miten meni sun viikonloppus?


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tuli viime yönä kirjattua uusi rakastelupaikka - UFO ja siellä australialaisen strutsinkasvattajan kanssa. Lue ylempää koko story, jonka kirjoitin, kun Saag Paneer vihjaili ärtyneensä kun kerron mitä syön ja kerron vielä joskus suihkussakin käyneeni. Ne kertomukset sinun nimimerkkisi jatkoon ovat tosin vain sinulle (ja niille jotka haluavat lukea arvostelematta), ei niitä Saag Paneerin tarvitse lukea, jos ne häiritsevät. Ei kukaan pakota.

        Miten meni sun viikonloppus?

        Eip ole viikonlopussani sijaa ylistykselle, mut parempi mieli alkaa jo palailla. Lau. iltana eli eilen olin kaupungilla, kyl oli väkee. Tänään menen Ruissalon rannalle hetkeks aurinkoa ottamaan.


      • Hexex
        Filia Ferus kirjoitti:

        Tuli viime yönä kirjattua uusi rakastelupaikka - UFO ja siellä australialaisen strutsinkasvattajan kanssa. Lue ylempää koko story, jonka kirjoitin, kun Saag Paneer vihjaili ärtyneensä kun kerron mitä syön ja kerron vielä joskus suihkussakin käyneeni. Ne kertomukset sinun nimimerkkisi jatkoon ovat tosin vain sinulle (ja niille jotka haluavat lukea arvostelematta), ei niitä Saag Paneerin tarvitse lukea, jos ne häiritsevät. Ei kukaan pakota.

        Miten meni sun viikonloppus?

        http://www.youtube.com/watch?v=qogNtCbiEWI&feature=related


      • Filia Ferus

      • Filia Ferus

      • Hexex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe