niin että onko turvallista tuoda egyptistä alkoholijuomia. siis onko pullojen sisällä oikeasti sitä tiettyä juomaa mitä pitääkin vai jotain teetä/deodoranttia? kertokaa kokemuksistanne ja kiitoksia jo etukäteen.
EGYPTI ja alkoholijuomat.
7
1746
Vastaukset
- ++++++++++
taxfree kauppa on kuin alko, tosin valikoima suppeampi. kentältä voi ostaa myös. kaduilta ei ehkä kaikkia dödöjä ja hajuvesiä voi turvallisin mielin ostaa kun ei tiedä mitä pullo sisältää, halpoja toki ovat mutta laatu voi olla mitä vain.
- hah
luin osan kysymyksestä kiireessä väärin mutta tulipa hajuvesien laatu kerrottua samalla...
- täynnä kusta
... ei tosin taxfree kaupassa!
Tarkoitatko oikein egyptiläisiä alkoholeja? Olen kerran uteliaisuuttani ostanut "Fineland" vodkaa, enkä kyllä parhaalla tahdollakaan sitä joisi saati muitakaan paikallisesti tuotettuja "kopiolitkuja" (väkeviä).
Al Ahram Beverages kuuluu Heinekenille ja se (ABC) valmistaa suurimman osan Egyptin alkoholijuomista. Itse en ole maistellut kuin ID Edgeä sekä oluita ja viinejä, joten väkevistä en osaa sanoa, mutta eiköhän nuo ole yhtä hyviä kuin viinit ja oluetkin. Mm. viski Auld Stag tehdään lisenssillä, kaipa se maistamisen arvoista on, mutta tuskinpa vain milloinkaan kunnon laatuviskejä voittaa!
Sanomattakin on selvää, että kadulta ei kannata ostaa mitään, kaikenlaista on kyllä varmasti tarjolla, mutta jos näkökykyään tai ainokaista elämäänsä yhtään arvostaa...- tuskin vieroitusoireita
Jos alkoholijuomien juonti mietityttää, niin onko niitä sitten pakko juoda?
- pasi75hki
Siellä on niin halvat hinna, että missään et ole nähnyt vielä ja ihan takuu laatu kamaa on... Päähän nousi aivan täydellisesti ja setää vietiin :)
Stolishnaya (miten lie kirjoitetaan) maksoi 8 taalaa litra eli 5 e tai jotain... Ja kaikki muukin sika halpaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399