lääkäri lähenteli 2

swweet

Kun oin toipunut orkusta halusin tehdä jotaib Roopelle,ja aivan kuin Roope olisi lukenut ajatukseni hän antoi minulle vapaat kädet,käskin hänet nyt "tutkittavaksi" ja riisun hänet. En ollut ikinä nähnyt sitä..kalua,elintä,penistä...miksikä sitä nimitetään? Ja tietysti odotin innolla sitä kohtaa kun saisin vetää Roopelta housut pois. Ja housut lähti ja tuijotin haltioituneena Roopen kalua. Otin kalun käteeni ja aloin kuin tutkimaan sitä,liikutin esinahkaa edes takas ja lopulta tutkimuksen jälkeen uskalsin ottaa kalun suuhuni, se maistui oudolta,suolaiselta ja imin sitä kuin tikkaria,ja pyörittelin kieltäni kalun ympärillä. Roope sanoi että laukea kohta ja huomasin sen, annoin hänen laueta tutkimus pöydälle sen verran "pelkäsin" tätä uutta kokemusta, katselin tuota ainetta ja otin sitä sormiini maistoin aine ei oikein maistunut miltään. Lopulta katsoin Roopea ja katsoin odotin mitä seuraavaksi. Roope lupasi lisää. Hän nousi seisomaan ja suuteli minua. Ihanaa, se tuntui taivaalliselta ja ALOIN TAAS kostumaan. Roope alkoi työntää kieltä suuhuni ja en tiennyt miten reagoida,tämähän oli ensi kokemukseni! Sitten Roope kysyi lääkäri maisesti olenko ollut ikinä yhdynnässä? No EN TIETENKÄÄN! ajattelin ja vastasin etten ollut. Roope hymyili ilkeän kurisesti ja varmisti että haluaisin tätä,tietysti sanoin ja hymyilin. Roope uteli että eikö poikaystävä suuttuisi,mutta vastasin yllättämällä ettei minulla ole sellaista,Roopen silmät pyöristyivät ja hän ihmetteli,sinähän olet minusta ok,kaunis luulisi sinun kelpaavan,kuule ihmiset ovat sokeita... Roope sanoi ja pyöritteli silmiään. Kiitin kohteliaisuudesta. Sitten Roope otti taskustaan kondomi paketin ja liukaste voidetta. Kävin pöydälle ja aloin kiihottua ajatuksesta että kohta en olisi enää neitsyt. Roope käveli luokseni ja alkoi suutelemaan minua,hän oli nähtävästi huomannut kuinka kiihotuin pelkästään siitä, ja hän oli oikeassa siinä asiassa, mehuni suorastaan valuivat ja Roope ei laittanut liukaste voidetta hän totesi että oliko hän näin hyvä suutelia,vastasin että tietenkin... :) Roope tuli sisälleni ja oloni oli fantastinen,niin näytti Roopestakin kun hän hymyili,Roope alkoi liikkumaan edes takaisin ja aloin huokailla. Ihanaa, teimme sitä niin kauan kunnes Roope kiihottui ja laukesi, mutta minä en joten Roope alkoi nuolemaan minua ja pian minäkin laukesin ja taisin huutaa niin kovaa että koko sairaala raikui. Mutta siihen Roope ei lopettanut hän käänsi minut ja alkoi naimaan takaapäin aluksi vierastin sitä mutta aloin siitäkin kiihottua vaikka tunsin olevani ihan poikki. Vihdoin Roope lopetti ja puin päälle,kun olin pukenut Roope suuteli niin intohimoisesti kuin osasi ja kiihotuin vieläkin vaikka luulin olevani loppu. Roope kiitti käynnistäni ja varasi minulle uuden ajan seuraaksi kerraksi,harmi ettei selkäsi parantunut,mutta ehkä ensikerralla se selviää? Roope hymyili. Niin toivottavasti edes siihen mennessä,tai ainaskin se kestää luultasvasti ensikertaan kun nähdään hymyilin.
Olin juuri lähtemässä,kunnes Roope kysyi nopeasti nimeäni,hän ei nääs muistanut sitä vaikka se oli papereissa, hymyilin ja sanoin että voit muistella minua nimellä swweet, kuin sokeripalana.
Roope hymyili ja sanoi ensikertaan. Lähtiessäni huomasin kun Roope tallensi nimeni ja kännykkä numeroni hänen kännykkäänsä, hymyilin,ehkäpä joku pitää minusta, vaikka tuollainen parikymppinen,mutta toivottasti hän myös rakastaisi minua, tai ehkä jossain tuolla on joku joka pitää minua hellästi,suudellen ja hierojen,halaten. Nenän päitä vaihtelisin hänen kanssaan,maybe Roope on se,tai sitten ei,sen näkisi. Hymyilin ja lähdin kävelemään pitkin viileää iltaa,tuuli heilutteli kauniita punaisia lehtiä,kyllä se syksy tulisi nyt,mutta minulla oli uusi kokemus joka piristäisi sitä.

NO pidittekö siitä?????
Kommentteja [email protected] tai sitten tonne alas. Aika hyvin 14 vuotiaalta tytöltä,anteeksi jos on kirjoitus virheitä,ja olen tosiaankin kokematon joten se voi näkyä tekstissä!

7

10490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

      ... osaa jo käyttää välimerkkejä sekä kirjoittaa selkokielistä tekstiä, toisin kuin sinä.

      Lisäksi, ekassa tarinastasi oli klitoris monikossa, vaikka niitä on vain yksi...

    • tytti

      ei mitään antia mitä täältä löytyy,mutta tulin silti,kiitos :)

      • swweet

        anteeksi ----> Pasi jos et saanut mieleistäsi
        tekstiä voit tehdä oman jossa ei_- ole virheitä.

        ja hyvä ----> että joku pitää teksteistäni,tytti!
        :) :) :)

        olen samaa mieltä ettei täältä yleensä löydy mitään antia ja siis päätin kokeilla tota tekstiä... mielestäni se on ok...


    • Setä

      Hyvähän se Sinun tekstisi oli, täällä taitaa olla kaiken maailman ammattiarvostelijoita joukossa... Jos olet itse kokematon, niin tuo oli sitäkin paremmin kerrottu tarina!!!

      Kaikkihan me kirjoitamme ennen muuta omia fantasioitamme. Katso joskus, jos ehdit, minun kirjoittamaani juttua. Se löytyy nyt osoitteesta:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1500000000000004&conference=709&posting=22000000001153139

      Se oli ennen toisaalla Suomi24:n sivuilla, ennenkuin "sensuuri" poisti sen, ja sillä oli siellä n. 30.000 (!) lukijaa, ja alla oli aivan uskomattomia kommentteja lukijanaisten saamista orgasmeista y.m. Kokeilepa, saatko Sinä, ja kerro minullekin sitten... Olisi kiva, jos fantasiamme olisivat yhtenevät...

      Hyvää syksyä!!!

    • lilly

      kuinka kaksikymppinen voi olla lääkäri?

    • Poju

      Vaikka jotkut antaisivatkin huonoa palautetta, ei siitä kannata masentua. Mielestäni tarinasi oli hyvä ja kannattaa jatkossakin kirjoitella. Harjoitus tekee mestarin, kuten sanotaan. Itse kirjottelin tarinoita jo edesmenneen articin vastaavalle palstalle ja alussa palaute oli samaa tasoa, mutta kun tarinoita oli kirjoiteltu useita palautteestakin huomasi sen.

    • Poika88

      Mun mielestä toi oli tosi hyvä, koska siinä ei ollut mitään aivan sairasta juttua.
      Perussisältö ei ollut kummoinen, mutta osasit kirjoittaa aistikkaasti tämän jutun ei mitään yliammuttuja kommentteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe