Emancipation

tilt

Löysin tuon Emancipationin yhdeltä sivulta hintaan 7,90. Aika halpa, vai mitä :)

Eli kannattaako ostaa, onko hyvä levy?
Muut fanit, laittakaa mielipiteitä.

7

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zymbol

      -törkee hinta roskasta,hyi hitto,en ottais vaikka maksettais...prince on floppimestari,varsinainen pellehousu...kukaa järkevä tollasta kuuntele.

      • tilt

        että FANIT voisivat laittaa mielipiteitään...

        Mua alkaa ihan tosissaan kyllästyttää tollaset ärsyttävät provoviestit. Miksei ne voi vaan jättää meitä rauhaan? Ja miksi juuri Prince?
        Joten FANIT, vositteko laittaa tänne mielipiteitä kyseisestä levystä?


    • ...

      Itse näin levyjä jo kymmenen vuotta sitten paikallisilla markkinoilla 20mk kappale, mutta minua ei harmittanut pätkääkään että maksoin setistä täyden hinnan kaupassa.


      3 tunnissa musiikkia on paljon täytettä, eikä koko settiä varmaan tule kovin usein kuunneltua, mutta kyllä tuosta saa esim mp3-soittimen soittolistaksi koottua aika hyvän tunnin paketin.

      Jos sinulla on jo kaikki vanhemmat "hittilevyt" ja haluat vaikkapa tutustua 90-luvun tuotantoon, niin tuo on hyvä paikka aloittaa.

    • Mr. Goodnight

      Emancipation jokaisella fanilla pitää löytyä ! On muutes semmonen levy että harmittaa todella kovasti Princen henkilökohtaisen tragedian osuminen siihen kun levyä piti alkaa promoamaan todenteolla, ois siitä voinu tulla oikein menestyskin. Vaikka tossa joku aikasemmin jo sanoikin että niin tuhdissa paketissa on jo vähän kaikenlaista matskua, niin kyllä oikeasti huonot biisit on kyllä vähissä. Mä sanoisin että levyllä ei varsinaisesti ole huonoja jos ei sitten kyllä huippu hittejäkään. Itseäni levyllä ärsyttää ainoastaan coverit, Princen ei tarvis covereita levyttää kun omiakin biisejä riittää. Tosin coverit on kyllä huipputulkintoja...

      • tilt

        Emancipation menee ostoon. Kiitos viesteistä.

        Nyt onkin sitte koossa Princeltä 80-luvun koko tuotanto Batmania lukuun ottamatta (Black Album löytyy myös hyllystä) sekä 79-vuoden Prince ja 90-luvulta Diamonds and Pearls, Love Symbol, Gold Experience & Emancipation. Jos vielä jokin "pakkohankinta" puuttuu, niin laittakaa vaan viestiä :)


      • heh heh
        tilt kirjoitti:

        Emancipation menee ostoon. Kiitos viesteistä.

        Nyt onkin sitte koossa Princeltä 80-luvun koko tuotanto Batmania lukuun ottamatta (Black Album löytyy myös hyllystä) sekä 79-vuoden Prince ja 90-luvulta Diamonds and Pearls, Love Symbol, Gold Experience & Emancipation. Jos vielä jokin "pakkohankinta" puuttuu, niin laittakaa vaan viestiä :)

        Ne kun kuitenkin vaihtelevat aika paljon yksilöiden välillä.

        Jos minun itse pitäisi valita vielä joku 90-luvun levy, niin todennäköisesti se olisi Crystal Ball.


      • Daddy Pop
        heh heh kirjoitti:

        Ne kun kuitenkin vaihtelevat aika paljon yksilöiden välillä.

        Jos minun itse pitäisi valita vielä joku 90-luvun levy, niin todennäköisesti se olisi Crystal Ball.

        on jo yksinkin hyvä syy ostaa myös Crystal Ball, ja on siellä muutakin hauskaa. Minustakin Princen tärkeimmät 1990-luvun levyt ovat kuitenkin rikollisen aliarvostettu Emancipation ja Prince and the new power generation.

        Totuudesta puheen ollen: Prince on jostain syystä aina ärsyttänyt kovakorvaisia juntteja. Kai se vaan on niin sietämättömän lahjakas, eihän kukaan vihaa Armi Aavikkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe