Onko demoneilla tietoisuus ?

Joku.

olen joskus nähnyt enkeleitä ja ns demoneita, mutta jotkut väittävät kiven kovaan ettei demoneita ole olemassa. En oikein vieläkään ymmärrä miten niin ei ole olemassa ja niillä kohtaamillani demoneilla oli kyllä tietoisuus, ainakin ne käyttäytyivät älyllisesti ja olivat juuri sellaisia, joiksi raamattu ne kuvaa.

Enkelit myöskin kykenivät ne näkemään, kuten eräiden kokemuksieni perusteella kävi ilmi.

3

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e erasmus

Miten nuo uskomusolennot just parapsykologiaan koplautuvat?
      Demonit ovat mielestäni takuuvarminta piilotajuista mielikuvitusaineistoa.

• Dr.Hyde

En ole päässyt koskaan tutkimaan asiaa joten en tiedä niiden tietoisuudesta. Ne ei mielellään halua tutkittavaksi, vaikka olen pyytänyt.

• saprotrofi

ANTIIKIN FILOSOFIEN DAIMON-OPPI
      Thaleesta keskiplatonisteihin
      www.protsv.fi/lfs/verkko/DAIMON.PDF

Juutalaisten yhteiskunnallisten ja lainopillisten kirjoitusten kokoelmassa eli Talmudissa kerrotaan demonien ( daimonien ) määrän olevan 7 405 926 yksilöä.

Kristillisen katsomuksen mukaan demonit jakautuvat erilaisiin "tehtäviin" johtajanaan Saatana.

Muutaman kirjan olen demonologiasta lukenut ja niissä on arveltu jokaista ihmistä ympäröivän muutamista demoneista miljoonien komppanioihin.

Muutamista tapaamisistani eri demonisten tahojen kanssa, olen aina huomannut tietoisuuden ja jaan tämän käsityksen tehtävien suorittamisen suhteen, eli on olemassa erilaisia "yksiköitä", joissa toimitaan erilaisialla "tavoitteilla" kuin toisissa.
      Olen myös tavannut jokseenkin kankean, barbaarimaisen ruumiinrakenteen omaavan yksilön joka ei koskaan puhunut mitään, vaan kommunikointi tapahtui tämän jätin kohdalla erilaisia mielikuvia käyttäen eikä näyttänyt kiinnostusta kun yritin muodostaa sanoja tai lainata latinankielisiä lauseita hänelle.

Kerro ihmeessä lisää kokemuksistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe