Aallon Kaluste?

Uutta keittiötä vailla

Eli Oulun seudulla Iissä toimivasta Aallon Kalusteesta kaipaisin kokemuksia? Hinta/laatu/palvelu?

5

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaukset

Hinta; hyvä
      Laatu; välttävä
      Palvelu; heikko

• Aallon Kalusteesta..

Itse pyysimme myös tarjouksen kodin kalusteista, suunnittelu oli hyvää, tarjouskin kilpailukykyinen, mutta tosiaan palvelu aika heikkoa.. Ei oo kertaakaan kyselty, että ollaanko tutkittu tarjousta ja ei oo yritetty tehdä kauppaa. Mitenhän muuten, tippuuko hinta yhtään tarjouksesta, ovatko siis kuitenkin lopulta myyntihenkisiä, jos kauppoja alkaa tosissaan hieroa?

• kaivataa

kellään tuoreita kokemuksia kyseistä firmasta, vieläkö palvelu on heikkoa? entä hinta ja laatu?

• Tosissaan ostava

Ei voi kuin hämmästellä tätä jonkun ihmisen tarvetta kaivaa joitakin 2-3 vuotta vanhoja viestiketjuja esiin eri toimittajien kohdalta tavan takaa. Mikä ihmeen pyrkimys tässä on kyseessä ??

Ei ainakaan ole mikään tosiostaja ! Höh ! Menkää herranjestas aivan omin jaloin sinne yrityksiin katsomaan tuotteita, laatua ja palvelua. Ottakaa tarjous, jos meinaatte ostaa todellakin jotakin.

• sivusta seuraten
        Tosissaan ostava kirjoitti:

Ei voi kuin hämmästellä tätä jonkun ihmisen tarvetta kaivaa joitakin 2-3 vuotta vanhoja viestiketjuja esiin eri toimittajien kohdalta tavan takaa. Mikä ihmeen pyrkimys tässä on kyseessä ??

Ei ainakaan ole mikään tosiostaja ! Höh ! Menkää herranjestas aivan omin jaloin sinne yrityksiin katsomaan tuotteita, laatua ja palvelua. Ottakaa tarjous, jos meinaatte ostaa todellakin jotakin.

vastauksesi pyrkimys? Sitäkin voisi ihmetellä.

Viidakkorummut on vanha keksintö;-D

PS: ei tuo ketjun aloituskaan ole edes 2 vuotta vanha...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53