Eli Oulun seudulla Iissä toimivasta Aallon Kalusteesta kaipaisin kokemuksia? Hinta/laatu/palvelu?
Aallon Kaluste?
5
1570
Vastaukset
- vastaukset
Hinta; hyvä
Laatu; välttävä
Palvelu; heikko - Aallon Kalusteesta..
Itse pyysimme myös tarjouksen kodin kalusteista, suunnittelu oli hyvää, tarjouskin kilpailukykyinen, mutta tosiaan palvelu aika heikkoa.. Ei oo kertaakaan kyselty, että ollaanko tutkittu tarjousta ja ei oo yritetty tehdä kauppaa. Mitenhän muuten, tippuuko hinta yhtään tarjouksesta, ovatko siis kuitenkin lopulta myyntihenkisiä, jos kauppoja alkaa tosissaan hieroa?
- kaivataa
kellään tuoreita kokemuksia kyseistä firmasta, vieläkö palvelu on heikkoa? entä hinta ja laatu?
- Tosissaan ostava
Ei voi kuin hämmästellä tätä jonkun ihmisen tarvetta kaivaa joitakin 2-3 vuotta vanhoja viestiketjuja esiin eri toimittajien kohdalta tavan takaa. Mikä ihmeen pyrkimys tässä on kyseessä ??
Ei ainakaan ole mikään tosiostaja ! Höh ! Menkää herranjestas aivan omin jaloin sinne yrityksiin katsomaan tuotteita, laatua ja palvelua. Ottakaa tarjous, jos meinaatte ostaa todellakin jotakin. - sivusta seuraten
Tosissaan ostava kirjoitti:
Ei voi kuin hämmästellä tätä jonkun ihmisen tarvetta kaivaa joitakin 2-3 vuotta vanhoja viestiketjuja esiin eri toimittajien kohdalta tavan takaa. Mikä ihmeen pyrkimys tässä on kyseessä ??
Ei ainakaan ole mikään tosiostaja ! Höh ! Menkää herranjestas aivan omin jaloin sinne yrityksiin katsomaan tuotteita, laatua ja palvelua. Ottakaa tarjous, jos meinaatte ostaa todellakin jotakin.vastauksesi pyrkimys? Sitäkin voisi ihmetellä.
Viidakkorummut on vanha keksintö;-D
PS: ei tuo ketjun aloituskaan ole edes 2 vuotta vanha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789