Äidilleni, joka ei ymmärrä netin päälle paljon mitään, oli nyt yhtäkkiä käynyt niin, että hotmail oli hävittänyt kaikki hänen vanhat viestinsä saapuneet-kansiosta. Väittää, ettei ole sieltä mitään poistellut. Kävin itse toteamassa, ettei viestejä ole enää tallella, paitsi muutaman viime päivän aikana tulleet.
Onko kenelläkään mahdollisesti ollut tällaista ongelmaa vai liekö hän nyt kuitenkin itse jollain kumman tavalla poistanut ne sieltä itse vahingossa?
viestit hävisivät hotmailista
6
504
Vastaukset
- "ongelma"
On ollut joskus yahoon kanssa. Tili oli jonkin aikaa käyttämättä ja kun sen otti uudelleen käyttöön oli se tyhjä.
Harvoin vahingossa kaikia poistaa, mutta sattuuhan niitä serverihäiriöitä aina silloin tällöin.
Hotmail ei ole ollenkaan sopiva paikka tärkeiden viestien säilytykseen. - aivan varma mutta
noissa anonyymeissä sähköposteissa on joissakin, että poistaa esim yli 6kk vanhat viestit automaattisesti.
ehkä se on tuo juttu.- paahtimo
Mulla on itselläni ollut hotmail-tili varmaankin 10 vuotta ja siellä on tallella vielä viestejä alkuajoiltakin eli tämä mahdollisuus lienee pois suljettu.
- NIITÄ
Ollut jäljellä poistetut viestit kansiossa???
- paahtimo
Sain kuulla tapahtuneesta sen verran myöhemmin, ettei silloin enää ainakaan poistetuissa ollut yhtään viestiä. Se kansio kai tyhjenee automaattisesti aina jossain vaiheessa, jos niitä viestejä alunperinkään sinne oli mennyt.
- MinäIte.
Minulla on käytössä Windows Liven sähköpostiohjelma. Minä ohjaan kaikki hotmailin sähköpostit siihen ohjelmaan, niin minun ei tarvitse kirjautua enään erikseen hotmailin sivulle.
Eräs tili tyhjentyi automaattisesti hotmailinsivulla, kun en käyttänyt sitä yli 6 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777