ajattelin ensi pyöräksi 600 yamahan r6r ja suht uuden. Kannattaako? vanhemmat pyörät ku ei sytytä ja varmaan tulis muutenkin hirvee vitutus jälkeenpäin.
600 ensipyöräksi?
6
1518
Vastaukset
- älytön vastaus.
Moottoripyörä on A I N A hintansa väärtti, jopa R 6 !
Joskaan toi -väärtti- sana ei o mulle oikeen koskaan auennut. ???- Äidinkielen ope
Minun mielestäni se kirjoitetaan yhdellä t:llä.
Saatan tietysti olla väärässä, siksi tarjoan kaverille 600 GSXF:ää ja 650 banditia, jotka ovat mielestäni hyvempiä. - Jooo...
Äidinkielen ope kirjoitti:
Saatan tietysti olla väärässä, siksi tarjoan kaverille 600 GSXF:ää ja 650 banditia, jotka ovat mielestäni hyvempiä.Kyllä se 600cc ketteryys ja helppous on kivoja asioita joita arvostaa ekassa pyörässä. Kun ajaminen alkaa olee jo lapasessa niin voidaan siirtyä isompiin ja PAREMPIIN (ei hyvempiin) pyöriin.
-Äidinkielen opettaja tietää nää hyvimmin sanat - ihan paska...
Saatan tietysti olla väärässä, siksi tarjoan kaverille 600 GSXF:ää ja 650 banditia, jotka ovat mielestäni hyvempiä.käyppäs ajamassa, niin tiedät mitä tarkoitan... vrt. esim. hornet 600!
- äikän maikka
Saatan tietysti olla väärässä, siksi tarjoan kaverille 600 GSXF:ää ja 650 banditia, jotka ovat mielestäni hyvempiä.Sinun tulisi käyttää tuon kirjoittamasi sanan "hyvempiä" tilalla sanaa parempia. Tämän johdosta suosittelenkin alkuperäiselle kysyjälle ensipyöräksi tuliterää VMAX yamahaa.
- tehomies
Tehoiltaanhan tuo vastaa 90-luvun cebaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815