Heip!
Haluiaisin tietää millaisia nuorisoteatteri mahdollisuuksia helsingissä on. Olen 15 vuotias ja aiempaa kokemusta ei löydy. Intoa senkin edestä:)Olisi mukava, jos joku osaisi kertoa.
teatteria helsingissä
1
459
Vastaukset 1
- Nina_cn
Helsingissä käynnistyy ensi syksynä uusi monikulttuurinen teatterihanke. Lopputuotteena on näytelmä, joka kertoo tämän päivän monikulttuurisesta Suomesta. Näytelmän ohjaa kirjailija ja teatteriohjaaja Veijo Baltzar.
Hankkeeseen haetaan nyt näyttelijöitä, joilla on (mielellään) monikulttuurinen tausta. Rooleja on produktiossa kaikenikäisille, mutta yli 20-30 -vuotiaille henkilöille olisi suurin tilaus. Aikaisempi kokemus näyttelemisestä on toivottavaa, mutta ei välttämätöntä. Tärkeintä on aito kiinnostus ja into osallistua.
Näytelmän harjoitukset tapahtuvat kulttuurikeskus Stoassa ja Vuotalossa sekä kulttuurikeskus Caisassa. Ensimmäinen kokoontumiskerta on torstaina 28.8 klo 17.30 kulttuurikeskus Caisassa.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Nina Casten
[email protected]
p. 044-5090683
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636