eli minä.
Meni rekisteröitymään.
Minusta tuntuu että se ei ollut viisasta.
Tuntuuko se muista, luissa ja ytimissä?
Miten?
Toi HTZA
39
1971
Vastaukset
- mielipide tämäkin
sun nikkisi loppuosa on kyllä mahtava.
- htza_Great
Mutta "Sissy" ei oikein, "Yellow" ei sekään, "Coward" oli hyvä kirjoittaja nutta ei sekään...
Joten: - mielipide tämäkin
htza_Great kirjoitti:
Mutta "Sissy" ei oikein, "Yellow" ei sekään, "Coward" oli hyvä kirjoittaja nutta ei sekään...
Joten:viestissäni kyllä yhdenlaista sanaleikkiä, mutta tais mennä ohi. Mutta hieno nikki, loppuu feikkailut.
- k/k
nyt sä oot tavallinen kuolevainen,ei mitään salaperäistä.
Vielä jos laitat kuvan niin ,se on siinä,sen jälkeen sun pitää tehrä sarja filmin temppu.
Tappaa ittes ja nousta kuolleista uurella nikillä. - Anskuliini
se oli ihan viisaasti tehty.
Htzalla on nyt raamit. Naamataulu vielä puuttuu.- Kysyn vaan
Missäs se kuva sun naamataulustas on?
- Anskuliini
Kysyn vaan kirjoitti:
Missäs se kuva sun naamataulustas on?
silloin kun viitsin kirjautua.
- tavallista,,
velvollisuudet ja harkinta ne sietä kolkuttelevat ja alkavat kasvattaa selkärankaa :) sinusta tulee ihminen, joka tuntee puskan uhkaavat energiat jotka ympäröivät hennonvihreäbn baby-nikkisi.
- niin taitaa
käydä kuten k/k:kin totesi, että hohto ja salaperäisyys katoaa rekkautumisen myötä.
Kuka tällä palstalla nyt muita ihastuttaa ja vihastuttaa, kun sinäkin alat veisaamaan rekkautuneitten kuorossa samaa virttä?- El Lobo
mystinen mies hymy kasvoillaan joita varjoistaa suuri lierihattu. Hän on tottunut järjestämään vallankumouksen varsinkin kaunokaisten sydämissä. James Bond jää varjoon, haalistuu viiruksi.
- mielipide tämäkin
rekkautumisessa on puolensa varsinkin jos feikataan paljon. Saa kirjoittaa rauhassa omalla nikillään. Rekkautuminen ei estä ihastuttamasta tai vihastuttamasta, eihän saman tekeminen ilman rekkautumista estänyt sekään?
- Heikunkeikku
...hyvä näin, kun kerran olet jo rekisteröitynyt.
Mitä sitä jälkeenpäin tommosia pohdiskelee. Etukäteen, kun tarpeeksi tuumii, niin jälkeenpäin ei tartte pohdiskella yhtikäs mitään :)
Ja sillä kaiketi on merkitystä, mitä kulloinkin kirjoitat.
Ja kuvalla ei ole merkitystä, siis mulle. En edes katso, onko se siellä.
Sillä taas on merkitystä, mitä sanot.
Kummallista, että joskus olen kanssasi täydellisesti samaa mieltä ja toisinaan ärsytät NIIN paljon, että on onni (sinun), että et ole lähietäisyydellä :)
MUTTA, miltä tuo rekisteröityminen SINUSTA tuntuu?
Mitä merkitystä sillä on, miten muiden luuytimet hölskyvät :) - misislisbet
KYLLÄ. Nyt mä en tiä enää kuka oikeesti oot , ja kuka ei ????
Kysyin jossain et ootko sä ihgu varmasti oikee, et vastannut ja kun en usko satuihin, mä koko ajan ajattelen feikin olevan pelissä?!
Ei tunnu luissa ei ytimissä, mut jollain tapaa meni luotto! Ja silti joku kirjoittelee entisiä kirjaimia, ja eikö tämä meitin palstan eräs ole avannut Sinulle jopa sättiin sivun, joten mä
olen "ulkona" onneksi en ulkoruokinnassa.
En tiedä, en todellakaan tiedä aito vai feikki??? - Yxitypy
sulle, että siinä on negatiivisia että positiivisia puolia, eli :
Kunnia sulla on nyt mennyt, mutta maine sen kun kasvaa :=)) - mielipide tämäkin
miksi rekkautumisesta pidetään niin hirveää melua? Olemme julkisella, avoimella keskustelupalstalla, jossa olemme anonyymeja. Ei oikeaa nimeä, ei osoitetta, ei mitään, ellei itse halua. Siltikään emme tiedä ovatko ne oikeat, vaikka joku ne laittaisikin. Aikaisemmin suomifoorumille ei edes voinut rekisteröityä. Nyt on tullut kahtiajako, rekatut ja puskat. Rekkautuminen estää vain feikkauksen, siinä sen ainoa hyöty. Kirjoitin tänne aikoinaan todella paljon mutta olen vieläkin sitä mieltä, että tämä ei ole mikään pienyhteisö vaan avoin foorumi jossa jokaisella, sekä rekatulla että ei-rekatulla, pitäisi olla sama painoarvo mielipiteellään.
- Hitsin Hanakka Tanakka
Napanöyhtä haisee pahalle.
- ollakko vai eikö olla
mutta tuskin olet se oikea HTZA????
Katsoin profiilia.Tuntuu vähän oudolta,jos oikea
HTZA laittaisi vastauksen noihin lapsellisiin kysymyksiin pukeutumisesta yms. - rekattu, mutta ilman nikkiä
että täällä suhtaudutaan eri tavalla rekisteröimättömiin kuin rekisteröityihin.
Puskasta voi huudella jopa kymmenellä nikillä, mutta kun kirjoitat rekatulla, heti joku iskee vastaan. Väittää, että kirjoittaa liikaa tai vääristä aiheista.
Olisi hyvä jos kaikki olisivat joko rekiteröityneitä tai ei kukaan.
On enemmän silmätikkuna, kun tulee rekisteröity nimimerkki näkyviin. - HTZA nimmarin tekstissä
rekkautumisesta mm. " niin kauan kun olen työelämässä, en voi kasvojani julkistaa"
Sanat ehkä väistin muurin, vaan asia oli tuo.
Kertokaa minulle ja muillekin, jos hiljan on ollut puhe eläköitymisestä.
t.p. - namisuku
...jotain Rekisteröityessäsi??
Etkö tunne olevasi enään Niiin salaperäinen...heh;)...vai mistä kenkä puristaa??
Minusta on mukavaa, että ne jotka kanssani sanasen vaihtavat, tietävät kenen kanssa naputtelevat...ainakin pikkuOsasen=D
Olin itse liian Ajattelematon, kun kirjoitin Aloituksessani, etten vastaile "puskiksille" mutta vastaanhan tietysti, Asiallisille:D - HTZA
Olen perunut rekisteröitymiseni.
Kummallinen tunne.
Etsin netistä ja sieltä löytyi monta sanaa jotka kuvasivat sitä.
Pettynyt, masentunut, helpottunut, epätietoinen,
vaan ei huvittunut, vaikka oletin niin.
Jatkan HTZA:na.
Kaikissa heevetin jutuissa ja elämänkäännöksissä olen ollut mukana mutta tämä yritys oli kyllä kummallisin kaikista.
Taitaa mennä vielä pari päivää sulattelemiseen.
Ja tuo rekkaaminen kun tuntui olevan ihan ok, puolisen vuotta sitä mietin ja koko ajan olin sitä mieltä että ei, mutta Narsismi vei, näköjään, voiton.
Anteeksi.- Heikunkeikku
...mua nauratti ihan hirveesti toi sun selitys, mutta nauruni oli ihan hyväntahtoista, tajusin mitä tarkoitit.
Hyvä näin, jatkahan sulattelua.... - syvästi pettynyt
jokaikinen HTZA-kirjoitus on sama kun Mandi55. Yököttävää. Ennen uskoin sinuun.
Ajattele nyt..., minkä suuren teon teit.
Sinä rekisteröidyit...ja vielä Suomi24.
Taisi olla rohkein tekosi elämässäsi,
vai mitä ?
Valitetteavasti minä en ole kokenut noita
kummallisia tunteita kuten sinä, mutta ehkä
joudun ne joskus vielä kokemaan.
Heilutan puolestasi pientä lippua ja toivon
Ihanaa Onnea Ja Menestystä Suuren Tekosi
Johdosta..........maanantaina jatkuu oma
lomamatkani... :)- HTZA
syvästi pettynyt kirjoitti:
jokaikinen HTZA-kirjoitus on sama kun Mandi55. Yököttävää. Ennen uskoin sinuun.
minä en ole Mandi55.
Enkä muukaan nimimerkki.
Mutta näin tässä uskoin käyvän.
Oma vikani. - HTZA
Cami.S kirjoitti:
Ajattele nyt..., minkä suuren teon teit.
Sinä rekisteröidyit...ja vielä Suomi24.
Taisi olla rohkein tekosi elämässäsi,
vai mitä ?
Valitetteavasti minä en ole kokenut noita
kummallisia tunteita kuten sinä, mutta ehkä
joudun ne joskus vielä kokemaan.
Heilutan puolestasi pientä lippua ja toivon
Ihanaa Onnea Ja Menestystä Suuren Tekosi
Johdosta..........maanantaina jatkuu oma
lomamatkani... :)aika pieneltä tuntuu nyt.
- hildurvonhopsis
Miksi sinä nyt heti poistit nikkisi?
Nyt joku voi kirjoittaa sinun nimelläsi ihan mitä vain ja sinä saat "syyt" niskoillesi ☻ ♥
Olisit laittanut vain kuvasikin ☺ - HTZA
hildurvonhopsis kirjoitti:
Miksi sinä nyt heti poistit nikkisi?
Nyt joku voi kirjoittaa sinun nimelläsi ihan mitä vain ja sinä saat "syyt" niskoillesi ☻ ♥
Olisit laittanut vain kuvasikin ☺nimmarillani on kirjoitettu ennenkin.
Ja kuvanikin laitoin, lue vaan aikaisempia juttujani, siellä on koko tarina.
Tuli tylsä tunne kun sen sain valmiiksi. - hildurvonhopsis
HTZA kirjoitti:
nimmarillani on kirjoitettu ennenkin.
Ja kuvanikin laitoin, lue vaan aikaisempia juttujani, siellä on koko tarina.
Tuli tylsä tunne kun sen sain valmiiksi.Pelkkä HTZA ja kuva.
En ehtinyt nähdä sitä,
kun en paljoa käy tällä palstalla.
Hyvää kesää sinulle ! - HTZA
hildurvonhopsis kirjoitti:
Pelkkä HTZA ja kuva.
En ehtinyt nähdä sitä,
kun en paljoa käy tällä palstalla.
Hyvää kesää sinulle !jonkun aikaa.
Alunperin oli ajatus eläkkeellä.
Jostain syystä, jota en itsekään tiedä, mutta epäilen suunnatonta narsismia, päätin avata oman nimimerkkini. En voinut rekisteröidä HTZA:ta koska se oli jo jollakin, joten laitoin pienillä ja laitoin kuvankin.
En vaan tienyt että sen julkaisu vie palstalla aikaa.
Seuraavana aamuna lähdin duuniin 6.30 ja totesin kuvan olevan siellä, poistin kuvan, kuten olin suunnitellutkin, sen piti olla vain "yön-yli", teaseri.
Kuulin sitten että vaikka minä sen näin niin se ei ollut vielä palstalla.
Minusta alkoi koko homma tuntua oudolta, töissä mietin ja kun tulin kotiin, poistin koko jutun.
Nyt en lupaa mitään muuta kuin sen että: Eläkkeellä.
Mutta: "Never say never". - hildurvonhopsis
HTZA kirjoitti:
jonkun aikaa.
Alunperin oli ajatus eläkkeellä.
Jostain syystä, jota en itsekään tiedä, mutta epäilen suunnatonta narsismia, päätin avata oman nimimerkkini. En voinut rekisteröidä HTZA:ta koska se oli jo jollakin, joten laitoin pienillä ja laitoin kuvankin.
En vaan tienyt että sen julkaisu vie palstalla aikaa.
Seuraavana aamuna lähdin duuniin 6.30 ja totesin kuvan olevan siellä, poistin kuvan, kuten olin suunnitellutkin, sen piti olla vain "yön-yli", teaseri.
Kuulin sitten että vaikka minä sen näin niin se ei ollut vielä palstalla.
Minusta alkoi koko homma tuntua oudolta, töissä mietin ja kun tulin kotiin, poistin koko jutun.
Nyt en lupaa mitään muuta kuin sen että: Eläkkeellä.
Mutta: "Never say never".Pelkäätkö, että työkaverit näkevät? Sinulla olisi ollut oma postilaatikkokin jonne olisit saanut ihailijapostia (minäkin saan paljon ihan kivaa postia).
Minä olen kertonut monille ystäville, että kirjoitan hildurvonhopsis nimimerkillä suomi24 palstoilla. Yksi minun ystäväni keksi minulle tuon nimen joskus vuonna 2000 ja hän oli iloinen, kun otin sen käyttöön :0)
Terveisin Hildur von Höpsis
hildurvonhopsis(at)suomi24.fi
- Miss Billie
onnistuit oikein hyvin.
Onnistuit tekemään itsesi naurunalaiseksi.- kotikiusattu
sen se tekee ja asia on kallioon hakattu,miehen mielipire ei ole mikään esinahka.
Alampa olla samaa mieltä joiden kirjoittajien kanssa että olet nainen.
Tähän asti olen pitänyt sinua änkyränä ja pahan suopana,mutta kumminkin miehenä,nyt asia on harkinnassa. - Miss Billie
kotikiusattu kirjoitti:
sen se tekee ja asia on kallioon hakattu,miehen mielipire ei ole mikään esinahka.
Tähän asti olen pitänyt sinua änkyränä ja pahan suopana,mutta kumminkin miehenä,nyt asia on harkinnassa.Jotkut kirjoittajat ovat siis (olleet) sitä mieltä, että minä olen nainen.
Siinä he ovat (olleet) aivan oikeassa. En ole missään yhteydessä väittänyt olevani mies, toivottavasti en ole edes antanut sellaista ymmärtää.
Änkyrä saatan olla ja pahansuopakin, en väitä vastaan, jos olet sitä mieltä.
Mutta silti en ole mies.
Arvelenpa, että jos haluaisin esiintyä miehenä, nimimerkkini olisi Mr Billie. Tai Bill. Oletko samaa mieltä?
Hyvä. - k/k
Miss Billie kirjoitti:
Jotkut kirjoittajat ovat siis (olleet) sitä mieltä, että minä olen nainen.
Siinä he ovat (olleet) aivan oikeassa. En ole missään yhteydessä väittänyt olevani mies, toivottavasti en ole edes antanut sellaista ymmärtää.
Änkyrä saatan olla ja pahansuopakin, en väitä vastaan, jos olet sitä mieltä.
Mutta silti en ole mies.
Arvelenpa, että jos haluaisin esiintyä miehenä, nimimerkkini olisi Mr Billie. Tai Bill. Oletko samaa mieltä?
Hyvä.yritin saara viestini hatsan kohdalle,enhän eres tunne sinua,miten siis mieheksi väittäisin.
Sovitaanko että tää lipsahrus ei meiän olemattomia välejä etukäteen pilaa? anteeks viel kerran. - Miss Billie
k/k kirjoitti:
yritin saara viestini hatsan kohdalle,enhän eres tunne sinua,miten siis mieheksi väittäisin.
Sovitaanko että tää lipsahrus ei meiän olemattomia välejä etukäteen pilaa? anteeks viel kerran.Mitä näistä pienistä...Anteeksi annettu.
- HTZA
käydä.
Täytyy kestää ja katsoa mitä muuta saa naamallensa, ansaitusti. - HTZA
kotikiusattu kirjoitti:
Tähän asti olen pitänyt sinua änkyränä ja pahan suopana,mutta kumminkin miehenä,nyt asia on harkinnassa.muu on varmaan asiallista, mutta mies minä olen, sitä ei tarvitse epäillä.
- hildurvonhopsis
Luo nyt ensin oma galleriasivu ja laita se maailman komeimman miehen kuva sinne meidän ihailtavaksemme.
Nyt kun olet rekisteröitynyt niin saat vaikka poistaa omia viestejäsi jos siltä tuntuu.
Hyvää kesää sinulle HTZA THE SUURI :D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016