Mitä kissa (tyttö) haluaa ilmaista murinallaan? En ole kuullut muiden kissojen kuin tämän yhden pitävän sellaista jatkuvaa kiukkuista kurinaa joka lähtee kurkusta. Kissa ei päästele mitään muita ääniä, maukaisuja jne. Ja kyseessä on siis kissa joka on meillä hoidossa ja on stressaantunut ja se pelkää meidän kahta omaa kissaa ja sähisee jos tulevat liian lähelle. Mutta vaikka nämä meidän kissat olisi kauempana, mutta näköetäisyydellä, niin silloin tämä kissa pitää kokoajan sitä kurina-ääntä. Mitä se haluaa näille meidän kissoille kertoa? Ilmeisesti että pysykää kaukana, mä en tykkää teistä, mulla on koti-ikävä jne..? Meidän kissat on ihan ihmeissään että mikä tuota vaivaa kun se kurisee ja murisee tuolla lailla taukoamatta. Pitääkö muiden kissat tuollaista ääntä?
Muriseva kissa
4
1540
Vastaukset
- ....
Kyllä se varoitusääni on. Kissa on vain pelokas ja epävarma.
Eräs vanhempieni kissa murisee kun ulko-ovelle koputetaan. Siis murisee matalasti ihan kuin koira. - Amppari
Kissa selkeästi varoittaa murinalla muita kissoja. Jos kissasi menevät liian lähelle sitä niin voi tulla tappelu. Mikäli mahdollista, niin pidä hoitokissa ja omat kissasi eri huoneissa. Hoitokissa on varmaan aika pahasti stressaantunut, kun joutuu jatkuvasti tarkkailemaan kahden muun kissan liikkeitä. Toivottavasti kisun pelko hälvenee hoitojakson aikana :)
- Anonyymi
Mun tää kolli murieet pennusta lähtien kun joku ulkoivella mutta ei piiliudu vaan hän hyökkää ovelle kun terrieri😂
Monta kollua ollut ja tämä toinen joka murisee. Silti kaikki vieraat saa häntä paijata. - Anonyymi
Pelko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074466Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t763201Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181326Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231168Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 501009