Pakettiauton vuokraus Turussa?

autoavailla

Hei! Minulla on kuun lopussa muutto edessä ja pakettiauto pitäisi vielä saada jostain vuokralle. Taidan olla vaan liian myöhään liikkeelle, kun vuokrattavat pakettiautot ovat jo aika lailla varattuja tuona päivänä.. Olisiko kellään antaa vinkkejä mistä Turussa kannattaisi kysellä pakettiautoa vuokralle päiväksi? tai olisiko joku yksityinen halukas vuokraamaan?

34

16932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy sieltä

      netistä löytyy yhteystiedot

    • Pari kertaa vuokrannut

      Kysy Turun Pakuvuokrauksesta! Pari krt vuokrannut ja aina saanut heti sekä halvalla.

      www.turunpakettiautovuokraamo.fi

    • b-kortti

      www.vuokrapaku.com on ainakin tosi halpa ja riittävän suuri paku. Pyysin sieltä toisella kerralla äijät kantoavuksi (ei tarvinnut kuin kattella). On niillä muuttolaatikoitakin, mut en silloin itte tarvinnut laatikoita.

    • Paku muuttoon
      • Benu77

        Mä olen myös aina vuokraillut Turun Pakuvuokrauksesta, olen Yliopiston opiskelija ja saan sieltä alennustakin. Ei ole koskaan ongelmia ainakaan ollut.. www.pakuvuokraus.fi


      • Tyytyväinen asiakas

        Itse suosittelen RA-vuokrausta. Useamman kerran vuokrattu pakettiauto heiltä eikä mitään ongelmia ollut. Palvelu on ystävällistä ja joustavaa, hinnat kilpailukykyiset. Viikonkin varoitusajalla ollaan helposti saatu paku vuokralle. :)


      • pöyristynyt

        Aivan sama juttu!!! EN SUOSITTELE Veljekset Saarnia/ Turun Pakettiautovuokrausta!!!!!Eivät noudata aikatauluja ja palvelu on TÖRKEÄÄ!
        Sovin vuokrattavasta autosta, ja kellonajasta jolloin noudan auton. Toimistolla ei ollut kuitenkaan ketään vaikka ovessa aukioloajat klo:16 asti. Firman numerosta vastasi aivan pöllähtäneen kuuloinen ääni joka ei tuntunut tietävän koko asiasta, mutta sitten kun itse kerroin, "muisti" asian.
        Odottelin 2 tuntia läheisellä huoltoasemalla ennen kuin paikalle tuli mies joka luovutti auton. Tämä kolmekymppinen, peililaseja sisälläkin päässään pitänyt hemmo ei edes pahoitellut myöhästymistään ja laskutti täyden hinnan.

        Kun lähdin ajamaan, lähti auto lapasesta ajaessani aivan hiljaa mutkaan. Melkein törmäsin tolppaan. Huomansimme mieheni kanssa että autossa oli kesärenkaat. Keli oli järkyttävän liukas. Lunta tuiskui ja tiet olivat uraiset.
        Auto jäi sutimaan milloin mihinkin. Onneksi ei tarvinnut muuttaa pitkää matkaa. Lisäksi vasemman puolen jarruvalot oli pimeinä.

        Mietin jo pyydänkö tyyppejä itse hakemaan pakunsa pois seuraavana aamuna, mutta ajoin sen kuitenkin itse takaisin.

        Paikan päällä ihmettelin hieman närkästyneenä , miten ammattitaitoinen autoja vuokraava firma vuokraa autoja kesärenkailla tällaisella tappokelillä. Sama peililasipäinen mies vain mumisi jotain lasiensa takaa. Sen sijaan, kun tarjosin käteisenä kuluttamaani (20km) bensarahaa, mainitsi että "minimi on kymmenen euroa".
        En ollut odottanut mitään lisärahan nyhtöä josta edellisenä päivänä ei ollut puhettakaan. Sanoin maksavani vain kulutuksen mukaan kuten sovittiin, varsinkaan kun autokaan ei ollut kunnossa.
        Saman tien sain kuulla ylimielisesti ja agressiivisesti että jos auto lähtee lapasesta, on vika kuulemma pelkästään ajajan korvien välissä. Perään saimme kehoituksen jättää rahat pöydälle ja painua ulos toimistosta.

        Lähdimme pöyristyneinä saamastamme vastaanotosta! Minkälainen se olisikaan ollut jos paikalla ei olisi ollut toisia asiakkaita ja olisin palauttanut auton yksin. Kyse oli muutamasta kympistä onneksi! Pelottavaa.....


      • aika jännä

        Itse ajelin myös samaisella katsastamattomalla autolla, oli vähän vanhempi kun ne muut. Onneks ei kuitenkaan poliisit pysäyttäneet :)


      • ala-arvoista

        En ikinä vuokraisi teiltä mitään!


    • huhhuhhuh

      Hyvä tietää, osaa kiertää helvetin kaukaa nämä haista-paska-vuokraamot

    • Pari muuttoa Turussa

      http://www.vuokrapaku.com/ : tosta ainaki suht edullinen ja hyvä palvelu. Tota Turun Pakettiautovuokrausta kannattaa tosiaan vältellä; palvelu on kurjaa ja hinnat epäselviä. Autossa ei ollut täyttä tankkia kun saimme sen, mutta palautettava silti täydellä, joten siinä meni se ylimääräinen 5e taas.

    • pakettiauto Turusta

      Itse olen käyttänyt aina jotakin kansainvälistä ketjua, viimeksi Europcaria ja auto oli ainakin sillä kertaa uusi VW Transporter ja virkailija oli erittäin palvelualtis ja varmisti moneen kertaan, että onko kysyttävää ja tarviiko opastusta autoon jne. Toki hinta oli vähän kalliimpi kuin mitä esim Turun pakettiautovuokraus netissä lupaa (todellisuus jotain muuta?), mutta ainakin sain mitä odotin saavani ja palvelu oli ehkä vielä vähän enemmänkin ja auto pelasi ja oli tosi hyvä.

    • mattii

      muuttopaikka.fi löysin monipuolisesti kaikkea kun oli muutto päällä

      • Entinen muuttaja

    • Pakujen käyttäjä

      Ra-vuokraus.Com on todella suositeltava ja ollaan saatu pakuja jopa smalle päivälle. Hinnat ovat olleet halvat ja autot hyviä :)

    • Runosmäen Teboililta 26 e/vrk kilometrikorvaus polttoaineet.
      Pakettiauto oli melko pieni. Muutin kaksiosta omani sekä lapseni tavarat ja jouduimme kuljettamaan tavarat kolmessa tai neljässä erässä. Vuokra oli kuitenkin edullinen ja hoitui helposti. Soitin 2 päivää ennen kuin tarvitsin auton ja sain vuokrattua. Myös Ikea vuokraa pakettiautoja.

    • Älkää missään nimess

      http://www.pakettiautovuokrausturku.fi/ Todella ala-arvoista ja huonoa toimintaa. En suosittele kenellekään missään tilanteessa. Ei kannata antaa hinnan hämätä! Onneksi sain peruttua varauksen.

    • Moving away

      Scandiarentistä tuli otettua, kävi kätevästi netin kautta. Miinuksena korkea omavastuu, vaikka maksoi 16e lisää niin tonnin. Hinnat tuntui alkuun korkeilta, muilta laatuvuokraamoilta tule helposti kaikenlaisia viikonloppuluovutuslisiä yms, joten oli sitten afterall järkevin. Ns. villit vuokraamot jätin väliin, yli 600km tulee ajoa ja kaiken pitää onnistua heittämällä, ja suurempaa kalustoa ei kaikilta löydy.

    • Iloinen asiakas

      Itse vuokrasin juuri edullisesti uuden auton autovuokraamo VanManilta. Hinnat edullisia, kalusto ihan uutta ja siisti toimisto Turussa Itäisellä Pitkäkadulla.

      Jos haluaa laadukkaan auton edullisesti on VanMan mielestäni hyvä vaihtoehto.

      Kotisivujen osoite on http://www.vanman.fi.

      • Iloinen asiakas

        Ps. Pakettiautosta oli siis kyse, ei niillä taida muita autoja ainakaan tällä hetkellä ollakkaan.


      • ei hyvä

        Mulla on huono kokemus Vanmanista. Käsittämätöntä sähläystä tiedottamisessa. Kyselin vuorokautta ennen varauksen peruuttamisesta, joka ei ollut ymmärrettävästi enää mahdollista. Muuttoaamuna kun menin hakemaan autoa, kuitenkin selvisi että paku olikin vuokrattu jollekin toiselle, josta ei ilmoitettu mulle mitenkään. Muutto 200 km:n päähän, muuttomiehet odottaa, ei autoa..nice.


      • Janne Rauhala VanMan
        ei hyvä kirjoitti:

        Mulla on huono kokemus Vanmanista. Käsittämätöntä sähläystä tiedottamisessa. Kyselin vuorokautta ennen varauksen peruuttamisesta, joka ei ollut ymmärrettävästi enää mahdollista. Muuttoaamuna kun menin hakemaan autoa, kuitenkin selvisi että paku olikin vuokrattu jollekin toiselle, josta ei ilmoitettu mulle mitenkään. Muutto 200 km:n päähän, muuttomiehet odottaa, ei autoa..nice.

        Moikka,
        Pahoittelut tapahtuneesta, olimme ilmeisesti pyrkineet vuokraamaan peruutetun auton mahdollisimman nopeasti eteenpäin, koska päivää ennen peruutettu auto olisi tullut seisomaan parkkipaikalla muussa tapauksessa. Jos teillä on jatkossa tarvetta pakettiautolle haluan ehdottomasti muuttaa käsityksen yrityksestämme ja katsoa että jälkimaku jää paremmaksi.

        Ystävällisin terveisin:
        Janne Rauhala VanMan 0440244314


    • Muuttoperhe

      Me otimme myös edellisen kommentoijan suosittelemana auton Van Manilta. Auto saatiin heti ja iloksemme vielä tämän vuoden malli jossa oli hyvät talvirenkaat. Hintataso oli silti samanlainen kuin muilla paikoilla Turussa. Osoite tuonne on http://www.vanman.fi Voimme koko perheen voimin suositella!

    • mimosa.alinen

      peukku Turun Pakuvuokraukselle. hae kaikki tarjoukset vaikka sähköpostiisi jostain tarjouspalvelusta. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi

    • heikki71

      Turun pakuvuokraus on suuri kusetus. Sain sieltä ikivanhan kolme kertaa universumin ympäriajetun louskun. Kuljettajan penkistä puuttui pehmusteet, ovien topparit eivät toimineet ja kaiken huipuksi sivuovi oli hitsattu kiinni mikä haittasi suuresti rämän lastausta. Hintaa ei tietenkään laskettu, vaan työntekijä ilmoitti olevansa pelkkä "välikäsi". Todella ala-arvoinen suoritus.

    • jjdd
    • j-man

      Mistä kannattaisi kysellä Turun seudulta pakettiautoa vuokralle muuttoon? Matkaa tulee Turusta Helsinkiin ja aika ison auton tarvitsen?
      Onko hinnoissa eroja jos muutan viikonloppuna vai onko arkena halvempaa?

      • Hdfixausturku

        www.hdmuuttoautoturku.fi
        Vuokraa edulliset kuorma,paketti sekä henkilö autot Turun alueella luotettavasti 24/7


    • 24rentsucks

      Välttäkää viimeiseen saakka 24rentiä, keksivät lisäkustannuksia

    • jvg00

      Hei, millaisia kokemuksia sinulla 24rentsucks oikein on.
      Pitäisi pian muuttaa.

    • Anonyymi

      Me varattiin Turku pakulta muuttoauto. Netissä sai varattua ja maksettua, auton nouto ja palautus puolestaan onnistui kätevien numerolukkojen avulla. Älyttömän helppoa ja kätevää!

      https://turkupaku.fi/

    • Anonyymi

      Me ollaan käytetty Turun pakuvuokraamoa, kun on pakua tarvittu. Homma on toiminut ihan sovitusti, ja hinnat kohtuulliset, plussaa siitä, et kilometrejä sisältyy reilusti hintoihin. Puhelimeen eivät aina heti vastaa, mutta viesteihin nopeasti. www.turunpakuvuokraamo.fi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe