Aamutv:ssä tämä elisan Panu Lehti väitti kirkkain silmin että elisan kytkystä pääsee eroon esim.sairauden tai työttömyyden vuoksi,ehkäpä teoriassa mutta tuskin käytännössä,kyllä elisa on niin suurta paskaa että voi,voi.Mä koitin purkaa kytkyn vedoten 3g:n toimimattomuuten vaikka sen piti toimia paikkakunnalla jossa asun,mutta eipä toiminut jonka elisakin lopulta myönsi,mutta eipä onnistunut purku.No onneksi se 2vuotinen helvetti elisan kanssa on nyt jo mennyttä aikaa ja nyt käytössä toisen operaattorin liittymä joka toimii ainakin täällä loistavasti sekä kuuluvuuden että laskutuksen suhteen.En usko että olen ainut joka on todella pettynyt elisan toimintaan.
aamutvssä
...................
1
367
Vastaukset
- letoo
ja eikös samassa jutussa ollu tutkimustietoa siitä,että tällä hetkellä ihmiset ovat tyytyväisempiä DNA:han kuin elisaan tai saunalahteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327