Moikka
Minua "himottaa" ostaa nua Bilteman juoksurattaat, mutta ennen ostoa olisi kiva kuulla kommentteja. Ne on todella halvat ja ei sovi ihan pienelle lapselle, koska selkänojaa ei ilmeisesti saa ihan alas.
Tarkoitus olisi ostaa ne lenkkeilyä varten.
Onko kellään siis kokemusta???
KIITOS
juoksurattaat
6
3132
Vastaukset
- kolmen äiti
Ne ovat loistavat hinta-laatusuhteeltaa, ja lapsikin tykkää, istuma-asento on hyvä, alakorissa on kivasti tilaa jne. Itse en tarvitse työntöaisan korkeussäätöä ym lainkaan. Puolitoistavuotta ovat olleet käytössä, eivätkä ole menneet miksikään.
- täälläkin
Lisää kokemuksia kehiin!
Itseäkin himottavat nuo, mutta ei viitsisi pistää rahaa hukkaan jos ovatkin huonot. Saako selkänojaa säädettyä ihan makuuasentoon, miten pienelle sopivat , etupyörä ei vissiin käänny lainkaan? - saako
täälläkin kirjoitti:
Lisää kokemuksia kehiin!
Itseäkin himottavat nuo, mutta ei viitsisi pistää rahaa hukkaan jos ovatkin huonot. Saako selkänojaa säädettyä ihan makuuasentoon, miten pienelle sopivat , etupyörä ei vissiin käänny lainkaan?työntöaisaa yhtään säädettyä?
- kolmen äiti
saako kirjoitti:
työntöaisaa yhtään säädettyä?
Työntöaisaa ei saa säädettyä yhtään. Itse olen 161 cm pitkä, aisa on hiukan liian korkea, mutta toimiva ratkaisu on ollut siltikin.
- kolmen äiti
täälläkin kirjoitti:
Lisää kokemuksia kehiin!
Itseäkin himottavat nuo, mutta ei viitsisi pistää rahaa hukkaan jos ovatkin huonot. Saako selkänojaa säädettyä ihan makuuasentoon, miten pienelle sopivat , etupyörä ei vissiin käänny lainkaan?Selkänoja ei mene ihan makuuasentoon, mutta tuollainen yksivuotiaasta ylöspäin lapsi nukkuu siinä hyvin. Ja etupyörä ei käänny ollenkaan. Itse olen käyttänyt rattaita lumessa ja hiekalla, asfaltilla, ja metsäpoluilla, ja on hyvin toiminut. Isommat lapset pyöräilevät, joten pyörälenkeillä on nuo juoksurattaat ihan ehdottoman hyvät. Hinta on kohtuullinen omasta mielestäni.
Rattaat menevät suhteellisen pieneen kasaan, ja ovat näppärät mahtumaan myöskin autoon. Vielä pienemmäksi ne saa, jos irroittaa pyörät, tämä on hyvin helppo toimenpide.
Jarrut ovat hyvät, on sekä käsijarru, että perinteinen. Itse olen hiukan pelännyt rungon kestämistä, mutta hyvin on kestänyt, tosin meillä ei rattaissa koskaan riekutakaan. Eivät ole myöskään kaatuneet taaksepäin koskaan, mutta tähänkin vaikuttaa se, että rattaita käytetään oikein, eikä leikkipaikkana.
Meillä on ollut rattaita monenlaisia, mutta kyllä nämä ovat olleet parhaimmat käytössä. Jos vertaan esimerkiksi Gracon matkarattaisiin, ovat huomattavasti paremmat. Ainoa puute on tosiaan tuo makuuasennon puute, mutta toisaalta meidän lapsi tykkää istua, ja nukkuukin rattaissa hyvin, kun niissä se istuin osa on kapeahko ja syvä, myöskin jalkatuki on hyvä.
Mitään lämpöpussejahan tuohon ei saa, mutta meillä on käytetty ihan erillistä peittoa tarvittaessa. Pienemmät ostokset tulee hyvin korissa, mutta se on hiukan hankalahko käyttää lapsen kyydissä ollessa. Ei iso ongelma kuitenkaan mielestäni. Monet ovat kokeilleet rattaitamme, ja ostaneet samanlaiset itselleen sen jälkeen.
Mutta hinta on tosiaan paremmin kohdallaan kuin esim. Gracon matkarattaissa, meillä on ollut Ultimatkin nimittäin. Käyttömukavuus on ihan toista luokkaa näissä. - 872296
kolmen äiti kirjoitti:
Selkänoja ei mene ihan makuuasentoon, mutta tuollainen yksivuotiaasta ylöspäin lapsi nukkuu siinä hyvin. Ja etupyörä ei käänny ollenkaan. Itse olen käyttänyt rattaita lumessa ja hiekalla, asfaltilla, ja metsäpoluilla, ja on hyvin toiminut. Isommat lapset pyöräilevät, joten pyörälenkeillä on nuo juoksurattaat ihan ehdottoman hyvät. Hinta on kohtuullinen omasta mielestäni.
Rattaat menevät suhteellisen pieneen kasaan, ja ovat näppärät mahtumaan myöskin autoon. Vielä pienemmäksi ne saa, jos irroittaa pyörät, tämä on hyvin helppo toimenpide.
Jarrut ovat hyvät, on sekä käsijarru, että perinteinen. Itse olen hiukan pelännyt rungon kestämistä, mutta hyvin on kestänyt, tosin meillä ei rattaissa koskaan riekutakaan. Eivät ole myöskään kaatuneet taaksepäin koskaan, mutta tähänkin vaikuttaa se, että rattaita käytetään oikein, eikä leikkipaikkana.
Meillä on ollut rattaita monenlaisia, mutta kyllä nämä ovat olleet parhaimmat käytössä. Jos vertaan esimerkiksi Gracon matkarattaisiin, ovat huomattavasti paremmat. Ainoa puute on tosiaan tuo makuuasennon puute, mutta toisaalta meidän lapsi tykkää istua, ja nukkuukin rattaissa hyvin, kun niissä se istuin osa on kapeahko ja syvä, myöskin jalkatuki on hyvä.
Mitään lämpöpussejahan tuohon ei saa, mutta meillä on käytetty ihan erillistä peittoa tarvittaessa. Pienemmät ostokset tulee hyvin korissa, mutta se on hiukan hankalahko käyttää lapsen kyydissä ollessa. Ei iso ongelma kuitenkaan mielestäni. Monet ovat kokeilleet rattaitamme, ja ostaneet samanlaiset itselleen sen jälkeen.
Mutta hinta on tosiaan paremmin kohdallaan kuin esim. Gracon matkarattaissa, meillä on ollut Ultimatkin nimittäin. Käyttömukavuus on ihan toista luokkaa näissä.Paljonko tuommoiset rattaa on maksanut biltemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995