Jenkkeihin ja Kaliforniaan viime tammikuussa kun vierailen siellä kaksi viikkoa siskon luona San diegossa!. Aivan mahtava paikka!. Vajaa viikko oltiin myös Los Angelesissa ja koko jenkkejen tuohu sai minut niiiiin hyvällä tuulelle että en voi edes uskoa!.
Palvelukulttuuri varsinkin!. Ehkä se on heiltä feikkiä ( ison tipin toivossa) mutta joka tapauksessa. Missään en ole saanut niin hyvää palvelua kuin jenkeissä, eurooppalaiset herätys!.
Nyt on toinen matka hakusessa Floridan Miamiin. Joutuuko pahasti pettymään Länsi-rannikon jälkeen esim. tuohon palvelukulttuuriin, vai jatkuuko sama tahti myös itä-rannikolla?. I love USA!.
Ihastuin...
4
606
Vastaukset
- se tuppaa
olemaan ympari tata Suomessa paljon parjattua paskamaata!
- toista maata
Kyllä länsirannikon palvelualttius on ihan toista maaata kuin Floridassa. Samoin kuin liikennekohteliaisuus. Minullakin on serkkuja San Diegossa ja La Mesassa, joten paikat ovat tulleet tutuiksi.
Jos jotakin kiinnostaa automatkailu Länsirannikolla, niin minulla on kohtuullisen paljon kokemusta eri paikoista ja reittisuunnitelmista. Tuttuja paikkoja ovat mm. Sedona, Grand Canyon, Byrce Canyon, Kings Canyon, Yosemite, Sequioa, Death Valley, Yellowstone, vanha ykköne, Las Vegas, Salt Lake City jne.
Jos näistä tai ajoreiteistä haluatte jotain tietää, kysykää. ...palveltu ihan yhtä hyvin niin itä- kuin länsirannikollakin puhumattakaan kaikista väliin jäävistä osavaltioista. Suurkaupungit ovat vähän eri asia, niihin mahtuu niin monenlaista kulkijaa. Niin Los Angelesissa kuin Miamissakin on alueita, joihin ei kannata mennä eikä ainakaan autoaan jättää, kun "palvelu" on sen verran huonoa ja arvaamatonta.
- Ruuhkakivi
Palvelu on hyvää joka puolella...tosin itärannikolla, varsinkin suurissa kaupungeissa se on mielestäni nopeampaa kuin muualla.
Maalla, ja suurissakin maalaiskaupungeissa joutuu aina odottelemaan ihan syystä että elämänrytmi on hitaampaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059