Mikä olisi hyvä kuntosali Kajaanissa? Olen muuttamassa paikkakunnalle enkä googlen perusteella löytänyt kuin Body Center ja Lady Line -nimiset kuntosalit (?). Missäs Kajaanissa treenaavat meikäläisen kaltaiset puolitosissaan pumppaavat puolifitnessmimmit?
Kuntosalit Kajaanissa?
10
8050
Vastaukset
- ganz unten
ne treenaa puolen litran punttisalilla eli Tanelissa. hah hah.
- podisentterillä
kai ne reenaa.
- vaatii
Kait se riippuu omasta vaatimustasosta, että mikä on hyvä?
Frendos, Body center, Lady line, Kajaanihallin punttisali sekä uimahallin kuntosali... Uimahallin kuntosali on pieni, joten sen varaan en laskisi. Kajaanihalli on edullisin vaihtoehto, tosin ei ole mikään hienostelupaikka. Käy itse paikan päällä tutustumassa, eiköhän se mieluisa löydy.
Aika hauska kuvaus muuten tuo puolitosissaan pumppaava puolifitnessmimmi. :D - salivaatimuksista vielä
Salivaatimuksista sen verran, että juoksumatto on mun ehdoton suosikki (välillä crosstrainerillä vaihtelun vuoksi). Tämän lisäksi hyvät peruslaitteet eri lihasryhmille. Vapaat painot ei (ainakaan vielä) ole mun ohjelmassa. En käy ohjatussa liikunnassa tms. Millasta väkeä käy tuolla Body Centerissä?
- juoksumaton suhteen
Muutama talvi sitten tein soittokyselyn kuntosaleille (Body center, Frendos, Kajaanihalli, uimahalli) ja vain Kajaanihallilla oli tuolloin juoksumatto. En tiedä onko jälkeenpäin hommattu juoksumattoja näihin kyseisiin paikkoihin. Lady linellä pitäisi olla matto, en tosin ole ite käynyt siellä, mutta kaveri on. Todennäköisesti olisi sulle muutenkin sopivin paikka, kaveri ainakin kehui paikan laitteistoskaalaa.
- akosld
juoksumaton suhteen kirjoitti:
Muutama talvi sitten tein soittokyselyn kuntosaleille (Body center, Frendos, Kajaanihalli, uimahalli) ja vain Kajaanihallilla oli tuolloin juoksumatto. En tiedä onko jälkeenpäin hommattu juoksumattoja näihin kyseisiin paikkoihin. Lady linellä pitäisi olla matto, en tosin ole ite käynyt siellä, mutta kaveri on. Todennäköisesti olisi sulle muutenkin sopivin paikka, kaveri ainakin kehui paikan laitteistoskaalaa.
frendoksella on myös juoksumatto
- hyvä niin
akosld kirjoitti:
frendoksella on myös juoksumatto
Silloin, kun tein kyselyä, siellä ei ollut mattoa. Puhelimeen vastannut suorastaan häkeltyi kysymyksestäni. Noh, hyvä että on!
- Pump
Suosittelen Frendosta. On juoksumatto, crosstrainer ja mielestäni monipuoliset laitteet. Vapaiden painojen osalta myös ehdottomasti parempi kuin esim. LadyLine. Eikä ole pakko liittyä vähintään vuodeksi jäseneksi niinkuin LadyLinellä on. Body Centerillä en oo käynyt aikoihin, koska tykkään enemmän saleista, joilla käy pääasiassa vain naisia..
- käy kyllä
ihan kaikenikäisiä, kaikenkokoisia ja enemmän ja vähemmän tosissaan olevia. Kiva paikka.
- rautaa
Jos tosissaan treenaa ja tarvii esim vapaita painoja, niin ehdottomasti suosittelen Bodycenteriä, siellä ne semifitnekset treenaa ;) . Frendokselle tai LadyLinelle en menis, ainakin Frendoksella puuttuu se kuntosalitreenin osaaja jos apua tarvii ja LadyLinen sali on pieni eikä siellä ole tankoja tai vapaita painoja että treenin voisi vetää täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760