TÄÄLTÄ ILMAISET PELIT JA TEEMAT YMYM.

jikjpokmöljm+po

www.mobile9.com

11

5864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadad

vanha sivu

• jepjepjepjepjepeep

Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D

• anony
        jepjepjepjepjepeep kirjoitti:

Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D

MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen

• auttavakäsi:D
        anony kirjoitti:

MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen

Siis mobile9:stä ja monista muistakin paikoista, kuten esim. zedge.com:ista lataat pelin/teeman tms. tietokoneellesi, ja siitä laitat sen pelin/teeman tms. puhelimeen USB liitännäis kaapelilla, jos ei sitä ole, joillakin sivuilla on myös omat wap- sivustot tai muita mahdollisuuksia kuten esim. joillekkin sivuille voit antaa oman puhelinnumerosi ja ne lähettävät pelin/teeman tms. sinulle suoraan puhelimeesi. itse en kuitenkaan tätä tapaa suosittele enkä wappiakaan, sillä ne molemmat maksavat aina vähän, wapissa datasiirto maksu ja tekstiviestissä paikallinen puhelin maksu (joitain senttejä)... Toivottavasti avusta oli jotain hyötyä, jos oli, niin mukavia pelihetkiä:D

• cfblkäswert
        anony kirjoitti:

l.ololoollololol saakeli mio manne
        '

oåpppppppp

• miksi ei toimi?

tietääkö joku et miks mul mikää ei toimi sielt mobileysist?

• Kokenut m9:n käyttäjä!

Laita HAKUUN puhelinmerkki malli ja englanniksi se jota haluat. Esim Nokia E73 themes tai Apple Iphone ringtones.

Toivottavasti auttoi!

• autatko?

onhan www.zedge.net kans yx mahollinen..
      mun frendi puhu jostain chinemobilest mut en oo löytäny olisko teil muita ehotuksii
      kunhan ei oo laitont lataaamist :D

• lollaaa

xD chinemobile ei oo sellaST?xD
        vai onko?

• tyhmä

Sori mut mis voi lataa pelei.

• jonnepuro

määki tarvisin apuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe