www.mobile9.com
TÄÄLTÄ ILMAISET PELIT JA TEEMAT YMYM.
11
5886
Vastaukset
- sadad
vanha sivu
- jepjepjepjepjepeep
Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D
- anony
jepjepjepjepjepeep kirjoitti:
Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D
MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen
- auttavakäsi:D
anony kirjoitti:
MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen
Siis mobile9:stä ja monista muistakin paikoista, kuten esim. zedge.com:ista lataat pelin/teeman tms. tietokoneellesi, ja siitä laitat sen pelin/teeman tms. puhelimeen USB liitännäis kaapelilla, jos ei sitä ole, joillakin sivuilla on myös omat wap- sivustot tai muita mahdollisuuksia kuten esim. joillekkin sivuille voit antaa oman puhelinnumerosi ja ne lähettävät pelin/teeman tms. sinulle suoraan puhelimeesi. itse en kuitenkaan tätä tapaa suosittele enkä wappiakaan, sillä ne molemmat maksavat aina vähän, wapissa datasiirto maksu ja tekstiviestissä paikallinen puhelin maksu (joitain senttejä)... Toivottavasti avusta oli jotain hyötyä, jos oli, niin mukavia pelihetkiä:D
- cfblkäswert
anony kirjoitti:
l.ololoollololol saakeli mio manne
'
oåpppppppp
- miksi ei toimi?
tietääkö joku et miks mul mikää ei toimi sielt mobileysist?
- Kokenut m9:n käyttäjä!
Laita HAKUUN puhelinmerkki malli ja englanniksi se jota haluat. Esim Nokia E73 themes tai Apple Iphone ringtones.
Toivottavasti auttoi!
- autatko?
onhan www.zedge.net kans yx mahollinen..
mun frendi puhu jostain chinemobilest mut en oo löytäny olisko teil muita ehotuksii
kunhan ei oo laitont lataaamist :D- lollaaa
xD chinemobile ei oo sellaST?xD
vai onko? - tyhmä
Sori mut mis voi lataa pelei.
- jonnepuro
määki tarvisin apuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371