www.mobile9.com
TÄÄLTÄ ILMAISET PELIT JA TEEMAT YMYM.
11
5881
Vastaukset
- sadad
vanha sivu
- jepjepjepjepjepeep
Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D
- anony
jepjepjepjepjepeep kirjoitti:
Aivan helvetin vanha sivu... löysin eileen :P:P:P:P:PD:D:D::D:D:D:D
MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen
- auttavakäsi:D
anony kirjoitti:
MUTTAA , voiko noita pelei lataa sillee johdon kautta puhelimee vai vaa wapist tai sielt jostai ? :DDD ku en osaa en tajuu auttakaa oon huono =((( selittäkääö tarkkaan kaikki mahollinen
Siis mobile9:stä ja monista muistakin paikoista, kuten esim. zedge.com:ista lataat pelin/teeman tms. tietokoneellesi, ja siitä laitat sen pelin/teeman tms. puhelimeen USB liitännäis kaapelilla, jos ei sitä ole, joillakin sivuilla on myös omat wap- sivustot tai muita mahdollisuuksia kuten esim. joillekkin sivuille voit antaa oman puhelinnumerosi ja ne lähettävät pelin/teeman tms. sinulle suoraan puhelimeesi. itse en kuitenkaan tätä tapaa suosittele enkä wappiakaan, sillä ne molemmat maksavat aina vähän, wapissa datasiirto maksu ja tekstiviestissä paikallinen puhelin maksu (joitain senttejä)... Toivottavasti avusta oli jotain hyötyä, jos oli, niin mukavia pelihetkiä:D
- cfblkäswert
anony kirjoitti:
l.ololoollololol saakeli mio manne
'
oåpppppppp
- miksi ei toimi?
tietääkö joku et miks mul mikää ei toimi sielt mobileysist?
- Kokenut m9:n käyttäjä!
Laita HAKUUN puhelinmerkki malli ja englanniksi se jota haluat. Esim Nokia E73 themes tai Apple Iphone ringtones.
Toivottavasti auttoi!
- autatko?
onhan www.zedge.net kans yx mahollinen..
mun frendi puhu jostain chinemobilest mut en oo löytäny olisko teil muita ehotuksii
kunhan ei oo laitont lataaamist :D- lollaaa
xD chinemobile ei oo sellaST?xD
vai onko? - tyhmä
Sori mut mis voi lataa pelei.
- jonnepuro
määki tarvisin apuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191