Olen siis hakemassa pelikonsolia, joka kykenisi tällä hetkellä parhaaseen mahdolliseen grafiikkaan laadultaan. Onko valinta silloin Xbox 360 vai Playstation 3?
Olen käsityksessä, että Xbox 360 saisi parempaa laatua graafisesti kuin Playstation 3, mutta PS3:lla vastaavasti vähän enemmän pystyisi tavaraa ruudulle piirtämään, mutta laatu ei sitten olisi ihan yhtä hienoa kuin 360. Onko asia näin?
Minulle kuitenkin graafikan laatu on tärkeämpää kuin määrä ruudulla tavaraa. Tuskin ero edes käytännössä kovin suuri PS3:n eduksi on tuossa tavaran määrässä.
Onko konsolivalinta kun halutaan laadultaan parasta graafiikka Xbox 360?
Kummalla parasta grafiikkaa tällä hetkellä laadultaan, Xbox 360 vai Playstation 3?
3
536
Vastaukset
- Xbox 360!.
MUTTA Xbox 360 pystyy hyödyntämään 1080p-resoluutiota -eli Xbox 360 pystyy hyödyntämään parasta grafiikkaa peleissä!.
- Console
Itse asiassa se on käsittääkseni päinvastoin ainakin natiivina eli PS3:lla on enemmän 1080p-pelejä natiivina kuin 360:lle.
Ja molemmat konsolit sitä pystyy hyödyntämään tai tuki löytyy.
http://playstation.about.com/od/ps3/a/PS3SpecsDetails_3.htm tuolla ainakin sanotaan, että 1080p:tä tuetaan.
Jos ihan rehellisiä ollaan 360 ei tukenut 1080p:tä vakiona vaan päivityksen jälkeen, PS3 tuki sitä jo vakiona alusta asti.
Kyllä ne tehot ratkaisee ei resoluutio. PS3:llekaan ei montaa natiivina 1080p-peliä ole. Console kirjoitti:
Itse asiassa se on käsittääkseni päinvastoin ainakin natiivina eli PS3:lla on enemmän 1080p-pelejä natiivina kuin 360:lle.
Ja molemmat konsolit sitä pystyy hyödyntämään tai tuki löytyy.
http://playstation.about.com/od/ps3/a/PS3SpecsDetails_3.htm tuolla ainakin sanotaan, että 1080p:tä tuetaan.
Jos ihan rehellisiä ollaan 360 ei tukenut 1080p:tä vakiona vaan päivityksen jälkeen, PS3 tuki sitä jo vakiona alusta asti.
Kyllä ne tehot ratkaisee ei resoluutio. PS3:llekaan ei montaa natiivina 1080p-peliä ole.Osta se psp3 se on oikeesti yli hyvä, aivan pro online ja kaikki herkut... myös yli hyvä graffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843