Nyt laitoin jutun tänne, en tiedä muuta paikkaa... tämä koskee kaikkia operaatoreita.
Nyt on ollut aamutelkas juttu, että DNA on tyytymätön kytkyy... elisa erittäin tyytyväinen... sonerasta ei tietoa.
Nyt oli uutisissa, että lailla pitäs ihmisille saada matkapuhelinoperaattorit tekee laskuihini automaattisesti selvitys kaikesta dataliikenteestä.
Se toimii ainakin soneralla ja elisalla, kun asiakas ottaa sähköiset laskut.
Elisalla vaan taas kaikki ei toimi... vaikka o sähköinen lasku, nii laskut tulee paperisena oveen.... yms... muilla o ollut paljon enenmmän ongelmia.
Mutta miks säättää lakia... fiksuin on se, joka ekana tekee sen, että laittaa tuotteet pöydälle, ja miettii asiakaspalvelunsa.... miettii tuotteet, ja miettii asiakaspalvelun toimivuuden kunkin asiakas segmentin mukaan... yritykset tarvii erilaisia palveluita kuin yksityiset... ja sit erilaiset ikäryhmät, ja niiden palvelun saatavuus tekijät... lapset ja nuoret eivät tarvitse samalailla palveluita kuin ikäihmiset ja ja sitten aikuiset ihmiset saavat palvelua paremmin netissä kuin ikä ihmiset...
asioista vois heittää vaikka 10001 sivuisen powerpoint esityksen.
Itse ainakin sanon, että vaikka on nyt kallis liittymä, nii operaattorin palvelu on aika mahtava... kaikkea ei voi saada yhteen pakettiin, mutta ei myöskää noukkimalla sitä kaikilta palvelutuottajilta...
Operaattorini palvelu on tasaisen kohtuullista. En anna mistää asiasta koskaa 10:ä, mutta jollekkin toiselle operaattorille siirtyminen kyllä pelottaa... se tietenkin, että on maksullinen asiakspalvelu, nii on kakka juttu, mutta ei sitä ny täs tarvii... palvelupakettien kokojakaan ei saa mieleisiksi, mutta ei kaikkee vois saada...
Mut se on se asia, mitä tavallisten tallaajien pitäs oppia... MIETTIKÄÄ TARVITSETTEKO SITÄ, MITÄ OLETTE OTTAMASSA. 2 v osari kyllä on sillä sopimushetkellä kiva, mut se
vitutus päivä on sit kahdenviikon päässä....
Ja palveluntarjoajan on kyllä oltava asiakkaastaan varma kelle tarjoaa sitoumustaan.... ja ne panttimaksut peliin... jos ottaa vaikka 40e ennakkoa ja se sit hyvitetään vaikka viimeisessä erässä, kun kaikki on menny hyvin, nii asia ok! jos kaikki o alussa vastikketonta, nii ongelmia on tulossa.
Lainsäädäntöä!
maailmassa monta on ihmeell...
1
498
Vastaukset
- ei siinä muuta.
täytyy näköjäs pitää huoli siitä että käyttää vain niitä palveluja mitä tarvitsee.muuten tulee turhaa laskua.meinaa jos tulee liikaa turhaa laskua pitää risteyksiin asentaa enempi stop merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875