Nyt laitoin jutun tänne, en tiedä muuta paikkaa... tämä koskee kaikkia operaatoreita.
Nyt on ollut aamutelkas juttu, että DNA on tyytymätön kytkyy... elisa erittäin tyytyväinen... sonerasta ei tietoa.
Nyt oli uutisissa, että lailla pitäs ihmisille saada matkapuhelinoperaattorit tekee laskuihini automaattisesti selvitys kaikesta dataliikenteestä.
Se toimii ainakin soneralla ja elisalla, kun asiakas ottaa sähköiset laskut.
Elisalla vaan taas kaikki ei toimi... vaikka o sähköinen lasku, nii laskut tulee paperisena oveen.... yms... muilla o ollut paljon enenmmän ongelmia.
Mutta miks säättää lakia... fiksuin on se, joka ekana tekee sen, että laittaa tuotteet pöydälle, ja miettii asiakaspalvelunsa.... miettii tuotteet, ja miettii asiakaspalvelun toimivuuden kunkin asiakas segmentin mukaan... yritykset tarvii erilaisia palveluita kuin yksityiset... ja sit erilaiset ikäryhmät, ja niiden palvelun saatavuus tekijät... lapset ja nuoret eivät tarvitse samalailla palveluita kuin ikäihmiset ja ja sitten aikuiset ihmiset saavat palvelua paremmin netissä kuin ikä ihmiset...
asioista vois heittää vaikka 10001 sivuisen powerpoint esityksen.
Itse ainakin sanon, että vaikka on nyt kallis liittymä, nii operaattorin palvelu on aika mahtava... kaikkea ei voi saada yhteen pakettiin, mutta ei myöskää noukkimalla sitä kaikilta palvelutuottajilta...
Operaattorini palvelu on tasaisen kohtuullista. En anna mistää asiasta koskaa 10:ä, mutta jollekkin toiselle operaattorille siirtyminen kyllä pelottaa... se tietenkin, että on maksullinen asiakspalvelu, nii on kakka juttu, mutta ei sitä ny täs tarvii... palvelupakettien kokojakaan ei saa mieleisiksi, mutta ei kaikkee vois saada...
Mut se on se asia, mitä tavallisten tallaajien pitäs oppia... MIETTIKÄÄ TARVITSETTEKO SITÄ, MITÄ OLETTE OTTAMASSA. 2 v osari kyllä on sillä sopimushetkellä kiva, mut se
vitutus päivä on sit kahdenviikon päässä....
Ja palveluntarjoajan on kyllä oltava asiakkaastaan varma kelle tarjoaa sitoumustaan.... ja ne panttimaksut peliin... jos ottaa vaikka 40e ennakkoa ja se sit hyvitetään vaikka viimeisessä erässä, kun kaikki on menny hyvin, nii asia ok! jos kaikki o alussa vastikketonta, nii ongelmia on tulossa.
Lainsäädäntöä!
maailmassa monta on ihmeell...
1
523
Vastaukset
- ei siinä muuta.
täytyy näköjäs pitää huoli siitä että käyttää vain niitä palveluja mitä tarvitsee.muuten tulee turhaa laskua.meinaa jos tulee liikaa turhaa laskua pitää risteyksiin asentaa enempi stop merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864