Nyt laitoin jutun tänne, en tiedä muuta paikkaa... tämä koskee kaikkia operaatoreita.
Nyt on ollut aamutelkas juttu, että DNA on tyytymätön kytkyy... elisa erittäin tyytyväinen... sonerasta ei tietoa.
Nyt oli uutisissa, että lailla pitäs ihmisille saada matkapuhelinoperaattorit tekee laskuihini automaattisesti selvitys kaikesta dataliikenteestä.
Se toimii ainakin soneralla ja elisalla, kun asiakas ottaa sähköiset laskut.
Elisalla vaan taas kaikki ei toimi... vaikka o sähköinen lasku, nii laskut tulee paperisena oveen.... yms... muilla o ollut paljon enenmmän ongelmia.
Mutta miks säättää lakia... fiksuin on se, joka ekana tekee sen, että laittaa tuotteet pöydälle, ja miettii asiakaspalvelunsa.... miettii tuotteet, ja miettii asiakaspalvelun toimivuuden kunkin asiakas segmentin mukaan... yritykset tarvii erilaisia palveluita kuin yksityiset... ja sit erilaiset ikäryhmät, ja niiden palvelun saatavuus tekijät... lapset ja nuoret eivät tarvitse samalailla palveluita kuin ikäihmiset ja ja sitten aikuiset ihmiset saavat palvelua paremmin netissä kuin ikä ihmiset...
asioista vois heittää vaikka 10001 sivuisen powerpoint esityksen.
Itse ainakin sanon, että vaikka on nyt kallis liittymä, nii operaattorin palvelu on aika mahtava... kaikkea ei voi saada yhteen pakettiin, mutta ei myöskää noukkimalla sitä kaikilta palvelutuottajilta...
Operaattorini palvelu on tasaisen kohtuullista. En anna mistää asiasta koskaa 10:ä, mutta jollekkin toiselle operaattorille siirtyminen kyllä pelottaa... se tietenkin, että on maksullinen asiakspalvelu, nii on kakka juttu, mutta ei sitä ny täs tarvii... palvelupakettien kokojakaan ei saa mieleisiksi, mutta ei kaikkee vois saada...
Mut se on se asia, mitä tavallisten tallaajien pitäs oppia... MIETTIKÄÄ TARVITSETTEKO SITÄ, MITÄ OLETTE OTTAMASSA. 2 v osari kyllä on sillä sopimushetkellä kiva, mut se
vitutus päivä on sit kahdenviikon päässä....
Ja palveluntarjoajan on kyllä oltava asiakkaastaan varma kelle tarjoaa sitoumustaan.... ja ne panttimaksut peliin... jos ottaa vaikka 40e ennakkoa ja se sit hyvitetään vaikka viimeisessä erässä, kun kaikki on menny hyvin, nii asia ok! jos kaikki o alussa vastikketonta, nii ongelmia on tulossa.
Lainsäädäntöä!
maailmassa monta on ihmeell...
1
536
Vastaukset
- ei siinä muuta.
täytyy näköjäs pitää huoli siitä että käyttää vain niitä palveluja mitä tarvitsee.muuten tulee turhaa laskua.meinaa jos tulee liikaa turhaa laskua pitää risteyksiin asentaa enempi stop merkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä9510947Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14510254- 258001
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776454Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455436- 735021
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1404299Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai194183Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas493958Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313554